Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
15081/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä voi ottaa yhteyttä kuvitelmien tai jonkun täysin yleispätevän viestin takia. Tiedät kyllä miksi.

Miten me sitten saataisiin toisiimme yhteys?

Jos vaikka ottaisit itse yhteyttä? Jostain syystä minusta tuntuu, että oma kaivattuni haluaa rakastaa vain etänä... Kerro mitä kautta haluat yhteydenoton ja kerro samassa viestissä jotain sellaista, jonka vain minä voin tietää.

Onks teillä siis paljon välimatkaa?

Ei ole.

Vierailija
15082/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ”tiedät kyllä miksi” -heitot näissä viesteissä on joka kerta yhtä riemastuttavia. Toki tiedän, mutta tiedätkö sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15083/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin lämpimästä seurastasi ja ihanasta luonteestasi. Ei vaan valitettavasti rahaa maksaa sun nykyisiä hintoja.

(Entiseen) terapeuttiinsa ihastunut?

Vierailija
15084/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä voi ottaa yhteyttä kuvitelmien tai jonkun täysin yleispätevän viestin takia. Tiedät kyllä miksi.

Jos vaikka ottaisit itse yhteyttä? Jostain syystä minusta tuntuu, että oma kaivattuni haluaa rakastaa vain etänä... Kerro mitä kautta haluat yhteydenoton ja kerro samassa viestissä jotain sellaista, jonka vain minä voin tietää.

Onks teillä siis paljon välimatkaa?

Ei ole.

Tuli mieleen tosta etänä rakastamisesta. Mikä sut on saanut ajattelemaan niin?

Vierailija
15085/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Mitä se on nainen,

kun sinua kaipaan?

Silmäni kaipaavat katsettasi,

joka sydämen sulattaa,

kaiken kauniiksi saa.

Korvani kuulla äänesi heleän,

kertovan ajatuksistasi.

Käteni tuntea,

kätesi kädessäni,

ihosi ihoani vasten,

lämpimästi koskettaen.

Huuleni kaipaavat huuliasi,

suudelmaan kiihkeään,

tajunnan räjäyttävään.

Vartaloasi vartaloni kaipaa,

ollakseen lähellä sinua,

rakkaudesta hehkuen.

Jokin hyvin syvällä minussa,

kaipaa yhteyttä välillämme,

sitä jotain,

mikä tekee sinusta rakkaamman kuin kukaan muu.

Kenellehän onnekkaalle nämä viestisi kuuluukaan. Veikkaisin että E tai L on naisen nimen eka kirjain.

Vierailija
15086/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmoin lämpimästä seurastasi ja ihanasta luonteestasi. Ei vaan valitettavasti rahaa maksaa sun nykyisiä hintoja.

Tai personal traineriin?

Vierailija
15087/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina ihmettelen täällä näistä teksteistä sitä, että miksi ihmeessä mielessä on vaan kertoa heti kaivatulleen rakkauttaan? Miksi luodaan itselle paineita? Se voi olla niin puun takaa tuleva juttu kohteelle että jäätyy.

Miksi ei lähestytä tutustuakseen rauhassa small talkaten?

Varsinkin jos aikuinen lässyttää heti rakkauden tunnustamista niin puistattaa jo ajatuskin millanen läheisriippuvainen ja mustasukkainen tyyppi siitä saattaa paljastua. Rakkautta vannotaan liian kepeästi.

Joillain on se tilanne, että on tuntenut ihastuksensa kauan ja/tai hyvin ja viitteitä tunteista on saattanut olla toisen puoleltakin. Ollaan ehkä henkisesti läheisissä väleissä. Ei tällöin tunteiden kertominen olisi ihan niin suuri pommi. Sikstoisekseen en kyllä itsekään tunteitani aivan ensimmäisenä kertoisi sillä tyylillä, eli todella kaivaten ja epätoivoisella palolla, mitä tänne. Monilla voi olla mielessä ns. kertoa heti rakkaudestaan, koska tilanteet ovat saattaneet kestää kauan tai ovat jotenkin muuten sietämättömiä, jolloin sen isoimman asian ulos kakaiseminen voisi täällä tuskastelevaa lopulta auttaa huimasti. Itse olen ainakin nykyään haaveillut kaikista eniten vain siitä, että saisin tietää mitä toinen tuntee jos tuntee ja että saisin kertoa omat tunteeni. Niin kauan tätä on jatkanut ja mielenterveys on koetuksella. Haluaisin (mutten uskalla kaverin menettämisen pelossa) kertoa tunteeeni ja kysyä toisen ajatuksia, jotta  kaikki olisi selvää eikä tarvitsisi panikoiden ja peitellen kommunikoida. Voisi yksin tai yhdessä niitä tunteita myös työstää jotakin kohti: kaveruussuhteen erkanemista, pysymistä samanlaisena tai jopa jotakin enemmän joskus. Tokihan haaveilen muustakin kaivattuni suhteen, mutta huomaan pidätteleväni itseäni nykyään. Ei meinaa sydän kestää mitään huuruisia, helliä, söpöjä ja palavia ajatuksia ja haaveita toisesta. Näkemättömyys on jo ihan tarpeeksi vaikeaa. Miksi kiusaisin itseäni oikein tahallani haaveilemalla kaikesta siitä, mikä tuntuu niin kovin mahdottomalta, kun toinen muutenkin on mielessä joka päivä halusin tai en.

Entä jos se toinen tunteekin myös tosi paljon sua kohtaan eikä tilanteelle voi tehdä mitään? Eikö olisi kamalaa jos selviäisi vaikka että molemmat rakastatte toisianne ettekä voi toisianne saada? Itselle tuo tilanne olisi sietämätön. Siksi en välttämättä haluaisi tietää tai kuulla miten toinen tuntee (vaikka toisaalta tuntuu etten voi elää myöskään jos en saa tietää).

Aivan ehdottomasti haluaisin tietää! Olisi helpompi kestää tätä elämää, jos tietäisi että tuolla on joku joka välittää samalla tavoin minusta kuin itse välitän hänestä. Voisi vailla tarvetta peitellä olla avoin tunteistaan edes sen kerran vuodessa toiselle. Voisi ehkä harvoin nähdäkin kaksistaan kaverimielellä ilman, että tarvitsisi ihan täysin peittää tai hävetä sitä, jos katsookin toista vähän pidempään kuin pitäisi. Saisi ehkä koskettaa käsivarresta ilman sen miettimistä onko se toiselle ok ja mitähän se ajattelee. En paljon ole viitsinyt koskea ns. soveliaan rajoissakaan, kun en tiedä mitä hän siitä oikeasti ajattelee.  Jos vaikka toiselle sattuisi jotakin, voisi tuoda huolta ja välittämistä esille enemmän kuin nyt. Se tuntuisi tosi tärkeältä. Ymmärrettävästi silloin se ei tietenkään olisi toivottavaa, jos toinen ei tunne samoin. Tiedän, että sekin on myös mahdollista. Ihastuneena sitä helposti lukee asiosta enemmän kuin mitä niissä oikeasti on.

Kumma juttu, kun se ei lämmitä yhtään niin paljon jos joku välittää itsestä muttei itse välitä samalla tavalla takaisin :D. Eli jos pitää valita, niin mieluiten tiedän mahdolliset tunteet (myös ne kannaltani negatiiviset) ja olen yksin tai epätyydyttävässä suheessa kuin en tiedä ja olen yksin tai epätyydyttävässä suhteessa. Tämä tietäminen avaisi myös sen mahdollisuuden, että ehkä joskus vanhempana voisi jotakin olla. Ihmisten elämäntilanteet voi muuttua. Mä ainakin hajoan tän jutun ja eniten siis tän epävarmuuden takia hiljalleen palasiksi. On tosi paha olla vaikkei tämä nyt ainoa syy ole.

En myöskään halua kuolinvuoteella miettiä et olisinpa kertonut toiselle ja tietäisinpä mitä toinen minusta ajatteli. Tai miettiä olisiko jotain voinut olla jos jompikumpi olisi avannut suunsa tunteistaan. Kuolinvuoteella kun voi olla vaikka huomenna. Ei elämässä aina ole jotain myöhempää, jolloin kertoa. Jonakin päivänä ei ole enää mahdollisuutta. Tästäkin huolimatta en uskalla kertoa ja odoan jotain liikettä kertomisen suhteen toiselta. Aikanaan olen sydäntäni paljastanut ihan tarpeeksi enkä helpolla pysty siihen enää tämän henkilön kanssa. Ennemmin vaikka odotan nyt ja yritän tottua ajatukseen siitä että miltä tuntuu jos tämä ihminen ei olisikaan elämässäni. Jos sen rauhan saavuttaa ja hyväksyy, niin ehkä voi kertoakin. Silloin ei satu ehkä niin paljon tai ainakin osaa paremmin jatkaa elämää kuin jos juuri nyt paljastaisin.

Se on aivan justiinsa näin! Mukavaa, että löytyy hengenheimolaisia. Olen jo vuosien aikana nähnyt mitä tämä epätietoisuus tekee minulle. Tietäminen, oli se sitten mitä tahansa, ei voi olla kuluttavampaa eikä turhauttavampaa kuin tämä.

Mutta omassa tilanteessa koen ainoaksi vaihtoehdoksi kertoa kasvotusten ja vain sopivassa tilanteessa. Sellaista ei tosin taida olla näköpiirissä. Olisi kamalaa, jos kirjoittaisi vaikka kirjeen eikä saisi koskaan vastausta. Epätietoisuus olisi entistä pahempaa. Menikö kirje varmasti perille? Miksei hän vastaa? Mitä hän siitä ajatteli? Kehtaanko enää asua samassa kaupungissa? Kertoiko hän siitä jollekin?

Vierailija
15088/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudun rakastamaan etänä kun mikään muu ei ole mahdollista. Pystyisitkö itse rakastamaan muutenkin kuin etänä?

Vierailija
15089/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai personal traineriin?

Vai peräti maailman vanhimman ammatin harjoittajaan??

Vierailija
15090/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Mitä se on nainen,

kun sinua kaipaan?

joka sydämen sulattaa,

kaiken kauniiksi saa.

kertovan ajatuksistasi.

Käteni tuntea,

kätesi kädessäni,

ihosi ihoani vasten,

lämpimästi koskettaen.

suudelmaan kiihkeään,

tajunnan räjäyttävään.

ollakseen lähellä sinua,

rakkaudesta hehkuen.

sitä jotain,

Kenellehän onnekkaalle nämä viestisi kuuluukaan. Veikkaisin että E tai L on naisen nimen eka kirjain.

H-alkuiselle naiselle on.

Vierailija
15091/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Mitä se on nainen,

kun sinua kaipaan?

joka sydämen sulattaa,

kaiken kauniiksi saa.

kertovan ajatuksistasi.

Käteni tuntea,

kätesi kädessäni,

ihosi ihoani vasten,

lämpimästi koskettaen.

suudelmaan kiihkeään,

tajunnan räjäyttävään.

ollakseen lähellä sinua,

rakkaudesta hehkuen.

sitä jotain,

Vähän lisää tunnisteita, please!

T. H-alkuinen nainen

Vierailija
15092/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai personal traineriin?

Tai kampaajaan? Kosmetologiin? Hierojaan? Soitonopeen?

Vierailija
15093/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai personal traineriin?

Tai kampaajaan? Kosmetologiin? Hierojaan? Soitonopeen?

Reiki masteriin? Hierojaan? Shamaaniin?

Vierailija
15094/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Mitä se on nainen,

kun sinua kaipaan?

joka sydämen sulattaa,

kaiken kauniiksi saa.

kertovan ajatuksistasi.

Käteni tuntea,

kätesi kädessäni,

ihosi ihoani vasten,

lämpimästi koskettaen.

suudelmaan kiihkeään,

tajunnan räjäyttävään.

ollakseen lähellä sinua,

rakkaudesta hehkuen.

sitä jotain,

Olen H-alkuinen nainen. Tämä viesti sai minut kyyneliin. Jos tämä on sinulta ja tunnet noin syvästi mua kohtaan. Voi että kaipaan sua! Olet ihanin. Meidän on pakko nähdä pian!

Vierailija
15095/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Mitä se on nainen,

kun sinua kaipaan?

joka sydämen sulattaa,

kaiken kauniiksi saa.

kertovan ajatuksistasi.

Käteni tuntea,

kätesi kädessäni,

ihosi ihoani vasten,

lämpimästi koskettaen.

suudelmaan kiihkeään,

tajunnan räjäyttävään.

ollakseen lähellä sinua,

rakkaudesta hehkuen.

sitä jotain,

Olen H-alkuinen nainen. Tämä viesti sai minut kyyneliin. Jos tämä on sinulta ja tunnet noin syvästi mua kohtaan. Voi että kaipaan sua! Olet ihanin. Meidän on pakko nähdä pian!

Mekin täällä silmät kyynelissä, niistetään nenää ja itketään ikävästä ja siitä liikutuksesta, että noin kauniin runon kirjoitit

Hanna

Hanne

Hannele

Heidi

Heini

Helena

Helga

Heli

Helinä

Heljä

Helka

Helle

Hellevi

Helli

Hellin

Hellä

Helmi

Helvi

Hely

Henna

Henni

Henriikka

Hertta

Heta

Hilda

Hilja

Hilkka

Hilla

Hille

Hillevi

Hilma

Hilppa

Vierailija
15096/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Mitä se on nainen,

kun sinua kaipaan?

joka sydämen sulattaa,

kaiken kauniiksi saa.

kertovan ajatuksistasi.

Käteni tuntea,

kätesi kädessäni,

ihosi ihoani vasten,

lämpimästi koskettaen.

suudelmaan kiihkeään,

tajunnan räjäyttävään.

ollakseen lähellä sinua,

rakkaudesta hehkuen.

sitä jotain,

Mekin täällä silmät kyynelissä, niistetään nenää ja itketään ikävästä ja siitä liikutuksesta, että noin kauniin runon kirjoitit

Hanna

Hanne

Hannele

Heidi

Heini

Helena

Helga

Heli

Helinä

Heljä

Helka

Helle

Hellevi

Helli

Hellin

Hellä

Helmi

Helvi

Hely

Henna

Henni

Henriikka

Hertta

Heta

Hilda

Hilja

Hilkka

Hilla

Hille

Hillevi

Hilma

Hilppa

Paljolta itkulta säästyttäisiin, kun jotain tunnisteita tulisi!

T. H-alkuinen nainen

Vierailija
15097/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Mitä se on nainen,

kun sinua kaipaan?

joka sydämen sulattaa,

kaiken kauniiksi saa.

kertovan ajatuksistasi.

Käteni tuntea,

kätesi kädessäni,

ihosi ihoani vasten,

lämpimästi koskettaen.

suudelmaan kiihkeään,

tajunnan räjäyttävään.

ollakseen lähellä sinua,

rakkaudesta hehkuen.

sitä jotain,

Milloin näitte viimeksi? Hänen etunimensä ensimmäinen kirjain?

Vierailija
15098/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🌞 Haluaisin tietää että toivotko sinä että me ei olla missään tekemisissä koko loppuelämän aikana? Vai toivoisitko jonkinlaista tuttavuutta, kaveruutta tai jotain muuta? Mitä tarkalleen? Entä toivoisitko mun tekevän jotain sen eteen vai jatkanko olettamista ettet halua olla tekemisissä ja toimin sen mukaan?

Yllättävän moni oli kokenut tämän omakseen. Siispä annan sen verran lisätietoa, että tämä meni naiselta naiselle, mutta kumpikaan meistä ei ole lesbo.

Vierailija
15099/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei muuten enää voida väittää, ettei H-alkuisia kukaan kaipaisi!

Vierailija
15100/16650 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🌞 Haluaisin tietää että toivotko sinä että me ei olla missään tekemisissä koko loppuelämän aikana? Vai toivoisitko jonkinlaista tuttavuutta, kaveruutta tai jotain muuta? Mitä tarkalleen? Entä toivoisitko mun tekevän jotain sen eteen vai jatkanko olettamista ettet halua olla tekemisissä ja toimin sen mukaan?

Yllättävän moni oli kokenut tämän omakseen. Siispä annan sen verran lisätietoa, että tämä meni naiselta naiselle, mutta kumpikaan meistä ei ole lesbo.

Jos tää sattuu olemaan yhdeltä ei-toki-lepakko bissenaiselta heteronaiselle, niin tiedät tarkkaan miten sun pitäis toimia. EI ole mun asia. EI ole mun vuoro kysellä perään. Vattu mikä nössö susta on tullu.

Ketju on lukittu.