Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌞 Haluaisin tietää että toivotko sinä että me ei olla missään tekemisissä koko loppuelämän aikana? Vai toivoisitko jonkinlaista tuttavuutta, kaveruutta tai jotain muuta? Mitä tarkalleen? Entä toivoisitko mun tekevän jotain sen eteen vai jatkanko olettamista ettet halua olla tekemisissä ja toimin sen mukaan?
Yllättävän moni oli kokenut tämän omakseen. Siispä annan sen verran lisätietoa, että tämä meni naiselta naiselle, mutta kumpikaan meistä ei ole lesbo.
Millä kirjaimella kaivattusi nimi alkaa?
Pari, kolme viime päivää oon ajatellu sua ihan koko ajan. Kaikki tunteet vuosien takaa palas yhtäkkiä tsunamina takaisin. Todella kiduttavaa. Ajatteletko mua koskaan vai ootko unohtanu ihan kokonaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä aina ihmettelen täällä näistä teksteistä sitä, että miksi ihmeessä mielessä on vaan kertoa heti kaivatulleen rakkauttaan? Miksi luodaan itselle paineita? Se voi olla niin puun takaa tuleva juttu kohteelle että jäätyy.
Miksi ei lähestytä tutustuakseen rauhassa small talkaten?
Varsinkin jos aikuinen lässyttää heti rakkauden tunnustamista niin puistattaa jo ajatuskin millanen läheisriippuvainen ja mustasukkainen tyyppi siitä saattaa paljastua. Rakkautta vannotaan liian kepeästi.Joillain on se tilanne, että on tuntenut ihastuksensa kauan ja/tai hyvin ja viitteitä tunteista on saattanut olla toisen puoleltakin. Ollaan ehkä henkisesti läheisissä väleissä. Ei tällöin tunteiden kertominen olisi ihan niin suuri pommi. Sikstoisekseen en kyllä itsekään tunteitani aivan ensimmäisenä kertoisi sillä tyylillä, eli todella kaivaten ja epätoivoisella palolla, mitä tänne. Monilla voi olla mielessä ns. kertoa heti rakkaudestaan, koska tilanteet ovat saattaneet kestää kauan tai ovat jotenkin muuten sietämättömiä, jolloin sen isoimman asian ulos kakaiseminen voisi täällä tuskastelevaa lopulta auttaa huimasti. Itse olen ainakin nykyään haaveillut kaikista eniten vain siitä, että saisin tietää mitä toinen tuntee jos tuntee ja että saisin kertoa omat tunteeni. Niin kauan tätä on jatkanut ja mielenterveys on koetuksella. Haluaisin (mutten uskalla kaverin menettämisen pelossa) kertoa tunteeeni ja kysyä toisen ajatuksia, jotta kaikki olisi selvää eikä tarvitsisi panikoiden ja peitellen kommunikoida. Voisi yksin tai yhdessä niitä tunteita myös työstää jotakin kohti: kaveruussuhteen erkanemista, pysymistä samanlaisena tai jopa jotakin enemmän joskus. Tokihan haaveilen muustakin kaivattuni suhteen, mutta huomaan pidätteleväni itseäni nykyään. Ei meinaa sydän kestää mitään huuruisia, helliä, söpöjä ja palavia ajatuksia ja haaveita toisesta. Näkemättömyys on jo ihan tarpeeksi vaikeaa. Miksi kiusaisin itseäni oikein tahallani haaveilemalla kaikesta siitä, mikä tuntuu niin kovin mahdottomalta, kun toinen muutenkin on mielessä joka päivä halusin tai en.
Oletko ihastunut ystävääsi?
Sinä ihana joka kaipaat Heidiä, niin uskon että olet ihana ihminen itsekin. Minun nimeni on Heidi, olen suomalaiseksi liian avoin ja luottavainen. Toisaalta myös muut tapaamani Heidit ovat aidosti ihania ihmisiä.
Runomies ei ole koskaan palstahistorian aikana paljastanut kaivattunsa nimen alkukirjainta, joten epäilen feikiksi tätä H-paljastusta.
Olenkohan ikuisesti vain ja ainoastaan sinun isosisko-hahmosi? Joskus olet kylläkin niin viisas ja rauhallinen, että tunnen oloni enemmänkin hölmöksi pikkusiskoksi.
Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Runomies ei ole koskaan palstahistorian aikana paljastanut kaivattunsa nimen alkukirjainta, joten epäilen feikiksi tätä H-paljastusta.
Kuinkahan kauan runomiehestä on jäänyt jälkiä palstahistoriaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kauan runomiehestä on jäänyt jälkiä palstahistoriaan?
On kirjoitellut jo pitkään, lue niitä vanhoja lähetä terveisesi ketjuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌞 Haluaisin tietää että toivotko sinä että me ei olla missään tekemisissä koko loppuelämän aikana? Vai toivoisitko jonkinlaista tuttavuutta, kaveruutta tai jotain muuta? Mitä tarkalleen? Entä toivoisitko mun tekevän jotain sen eteen vai jatkanko olettamista ettet halua olla tekemisissä ja toimin sen mukaan?
Yllättävän moni oli kokenut tämän omakseen. Siispä annan sen verran lisätietoa, että tämä meni naiselta naiselle, mutta kumpikaan meistä ei ole lesbo.
Jos tää sattuu olemaan yhdeltä ei-toki-lepakko bissenaiselta heteronaiselle, niin tiedät tarkkaan miten sun pitäis toimia. EI ole mun asia. EI ole mun vuoro kysellä perään. Vattu mikä nössö susta on tullu.
En ole biseksuaalikaan, nössö olen kyllä.
Mihinhän nämä tunteet voisi purkaa/kanavoida
Jos on fyysisiä tuntemuksia (ei välttämättä mitenkään seksuaalisia tai ainakaan kokonaan) eli ei varsinaisia ajatuksia, parhaat tavat kanavoida?
Vai istutteko vain sohvannurkassa värisemässä ja tuijotatte seinää?
Kuten minä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tää sattuu olemaan yhdeltä ei-toki-lepakko bissenaiselta heteronaiselle, niin tiedät tarkkaan miten sun pitäis toimia. EI ole mun asia. EI ole mun vuoro kysellä perään. Vattu mikä nössö susta on tullu.
En ole biseksuaalikaan, nössö olen kyllä.
Olisikohan viestisi minulle <3 Toivoisin niin... Itse en enää rohkene. Olen vain yrittänyt unohtaa. Surullinen. Vaikka tuskin on.
Vierailija kirjoitti:
Millaisista tunteista on kyse?
Rakastan sinua tosi paljon. Oli se sitten kuinka turhaa ja hyödytöntä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sellaista kehossa tuntuvaa kaipuuta, ei mitenkään över mut silleen et vetää koteloon ja eskaloituu ehkä kohta dissosiaatioksi
Vaikka haittaako se, ei kai :D
Vierailija kirjoitti:
Pari, kolme viime päivää oon ajatellu sua ihan koko ajan. Kaikki tunteet vuosien takaa palas yhtäkkiä tsunamina takaisin. Todella kiduttavaa. Ajatteletko mua koskaan vai ootko unohtanu ihan kokonaan?
Mitä on tapahtunut että ajattelusi on aktivoitunut?
Itse ajattelen taas vaihteeksi aktiivisemmin erästä miestä jolla itsellään ei varmasti ole hajuakaan minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sellaista kehossa tuntuvaa kaipuuta, ei mitenkään över mut silleen et vetää koteloon ja eskaloituu ehkä kohta dissosiaatioksi
Vaikka haittaako se, ei kai :D
Miten dissosioit? Onko niin käynyt ennenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut että ajattelusi on aktivoitunut?
Itse ajattelen taas vaihteeksi aktiivisemmin erästä miestä jolla itsellään ei varmasti ole hajuakaan minusta.
Onkohan kyseessä jokin syksyn aktivoima hulluus?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua tosi paljon. Oli se sitten kuinka turhaa ja hyödytöntä tahansa.
Miehelle vai naiselle?
On.