Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Olen ikävöinyt sinua tumma mies, vietä mukava viikonloppu
Kukas se siellä?
T. Tumma mies
Mulla on ikävä sun kasvoja.
Voitaisiinko me saada nainen toisemme? Mitä ajattelet? Rakastan sinua niin paljon. Mihin olisit valmis kanssani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🌞 Haluaisin tietää että toivotko sinä että me ei olla missään tekemisissä koko loppuelämän aikana? Vai toivoisitko jonkinlaista tuttavuutta, kaveruutta tai jotain muuta? Mitä tarkalleen? Entä toivoisitko mun tekevän jotain sen eteen vai jatkanko olettamista ettet halua olla tekemisissä ja toimin sen mukaan?
Yllättävän moni oli kokenut tämän omakseen. Siispä annan sen verran lisätietoa, että tämä meni naiselta naiselle, mutta kumpikaan meistä ei ole lesbo.
Jos tää sattuu olemaan yhdeltä ei-toki-lepakko bissenaiselta heteronaiselle, niin tiedät tarkkaan miten sun pitäis toimia. EI ole mun asia. EI ole mun vuoro kysellä perään. Vattu mikä nössö susta on tullu.
En ole biseksuaalikaan, nössö olen kyllä.
Olisikohan viestisi minulle <3 Toivoisin niin... Itse en enää rohkene. Olen vain yrittänyt unohtaa. Surullinen. Vaikka tuskin on.
Oletko sinä joskus tosielämässä kirjoittanut minulle jotain, josta on saanut sellaisen käsityksen että et halua olla missään tekemisissä? Oletko silti kuitenkin myöhemmin lähes aina hymyillyt nähdessä tosi iloisesti ja vaikuttanut siltä kuin et oisikaan ihan sitä mieltä ettet halua olla missään tekemisissä? Tosin se hymy voi myös olla huvittuneisuuttakin, olen tosi huono tulkitsemaan ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko me saada nainen toisemme? Mitä ajattelet? Rakastan sinua niin paljon. Mihin olisit valmis kanssani?
Mitäkö ajattelen? Rakas, olet kaikkeni. Ilman sinua ei mikään tunnu miltään. Tottakai voimme saada toisemme. Sinun vuoksesi olen valmis ihan mihin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Olisin valmis mihin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja mulla sun.. Tiedät kyllä mitä. Mitäpä sitä kiertelemään. Odotellessa muidenkin "se" kelpaa.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vaikka kuinka kauan sisäistää tuo tällä sivulla puhuttu tosiasia siitä, ettei mies päästä käsistään naista jota todella haluaa.
Keksin mitä mielikuvituksellisempia selityksiä ja tekosyitä, kunnes viimein sisäistin ettei siitä vain tule ikinä mitään ja vihdoin olen siinä pisteessä, ettei hänen olemassaolonsa aiheuta juuri tunteita ja koen jopa ihastusoireita jotain ihan toista miestä kohtaan.
Jälkikäteen kaikki tuntuu ihan selvältä, mutta siellä rakastumissumussa pyöriessä tietyt asiat ei vain saavuta tajuntaa, vaikka näkisikin ne.
Voi teitä mammoja, vai että tosiasia? Tällä sivulla lie ainoa tosiasia se et teillä on täällä aina menossa inkvisitio miehiä vastaan😆
Eihän toi homma voi mennä noin, mies ei päästä käsistään naista jota todella haluaa?
Olettako koskaan kuulleet patriarkaalisten sukupuoliroolien lähestymisestä? Siitä että naiset ja miehet on yhdenvertaisia?
Siis tuollainen totuus "mies ei päästä käsistään haluamaansa naista" sisältää selkeästi vastuuvapautuksen naiselle. Miehelle sysätään vastuu kaikesta tekemisestä ja tulevaisuuden onnesta tai epäonnistuneesta suhteesta!
Niin mammat, kyllä nykyään pitää ihan kaksi ihmistä ottaa toisensa 🙃
Miten kaikki käsittää tän yhden viestin näin väärin? Siinähän oli kyse just nimenomaan siitä, että nainen oli tehnyt kiinnostuksensa selväksi miehelle ja oli miehen pelivuoro. Ei toista voi kuitenkaan väkisin ottaa, jos se haluaa tilaisuuden päästää käsistään.
Mitä ihmettä. Mikä ihmisten lukutaitoa vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni vaikka kuinka kauan sisäistää tuo tällä sivulla puhuttu tosiasia siitä, ettei mies päästä käsistään naista jota todella haluaa.
Keksin mitä mielikuvituksellisempia selityksiä ja tekosyitä, kunnes viimein sisäistin ettei siitä vain tule ikinä mitään ja vihdoin olen siinä pisteessä, ettei hänen olemassaolonsa aiheuta juuri tunteita ja koen jopa ihastusoireita jotain ihan toista miestä kohtaan.
Jälkikäteen kaikki tuntuu ihan selvältä, mutta siellä rakastumissumussa pyöriessä tietyt asiat ei vain saavuta tajuntaa, vaikka näkisikin ne.
Voi teitä mammoja, vai että tosiasia? Tällä sivulla lie ainoa tosiasia se et teillä on täällä aina menossa inkvisitio miehiä vastaan😆
Eihän toi homma voi mennä noin, mies ei päästä käsistään naista jota todella haluaa?
Olettako koskaan kuulleet patriarkaalisten sukupuoliroolien lähestymisestä? Siitä että naiset ja miehet on yhdenvertaisia?
Siis tuollainen totuus "mies ei päästä käsistään haluamaansa naista" sisältää selkeästi vastuuvapautuksen naiselle. Miehelle sysätään vastuu kaikesta tekemisestä ja tulevaisuuden onnesta tai epäonnistuneesta suhteesta!
Miten kaikki käsittää tän yhden viestin näin väärin? Siinähän oli kyse just nimenomaan siitä, että nainen oli tehnyt kiinnostuksensa selväksi miehelle ja oli miehen pelivuoro. Ei toista voi kuitenkaan väkisin ottaa, jos se haluaa tilaisuuden päästää käsistään.
Kuin myös, missä lukutaito? 🙂
Tietenkin lähtökohtana minulla oli tuossa kirjoituksessa molemminpuolinen kiinnostus.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kiteytetty. Samaa ihmettelin :) Erikoisen suuria vaikeuksia oli ylipäätään tuon jutun pointti osalla porukasta käsittää!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin päästä sun lähelle ja jäädä siihen. Minäkin rakastan sinua.
Koivurudoissa
leikkii,laulaa
Töyrän laidassa
huokaisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari, kolme viime päivää oon ajatellu sua ihan koko ajan. Kaikki tunteet vuosien takaa palas yhtäkkiä tsunamina takaisin. Todella kiduttavaa. Ajatteletko mua koskaan vai ootko unohtanu ihan kokonaan?
Mitä on tapahtunut että ajattelusi on aktivoitunut?
Itse ajattelen taas vaihteeksi aktiivisemmin erästä miestä jolla itsellään ei varmasti ole hajuakaan minusta.
Oho, täysin samit. 😎 Jumankauta kun puuduttaa olla näin vammainen.
Sitten kun on ollut tässä aikaa YLIANALYSOIDA erinäisiä tilanteita, niin olen tullut siihen tulokseen, että JOS sillä onkin musta joku käsitys, se voikin olla ihan hirveä väärinkäsitys.
Voi miksi tää on tämmöstä.
Nuo kaikki runot,
tunteita sinusta,
sanoja rakkauden laulun,
kun korvaasi ne kuiskata saisin,
läheltä ja rakkaudella.
Olla sinulle jotain todellista,
kuin sade,
joka kastelee puutarhasi,
vierivinä pisaroina ihollasi,
vartaloasi nuollen,
sanani todeksi rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle kirjoitti:
Nuo kaikki runot,
tunteita sinusta,
sanoja rakkauden laulun,
kun korvaasi ne kuiskata saisin,
läheltä ja rakkaudella.
Olla sinulle jotain todellista,
kuin sade,
joka kastelee puutarhasi,
vierivinä pisaroina ihollasi,
vartaloasi nuollen,
sanani todeksi rakastaa.
Jos olisin hän, kenelle kirjoitat, niin toivoisin tapaavani sinut oikeasti. Mutta en varmasti ole hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinhän nämä tunteet voisi purkaa/kanavoida
Millaisista tunteista on kyse?
Siis sellaista kehossa tuntuvaa kaipuuta, ei mitenkään över mut silleen et vetää koteloon ja eskaloituu ehkä kohta dissosiaatioksi
Vaikka haittaako se, ei kai :D
Miten dissosioit? Onko niin käynyt ennenkin?
Riippuu tilanteesta ja syystä miten, mutta harvoin mitään hc-settiä kuitenkaan.
On käynyt ennenkin, nykyään harvemmin.
Kävin ulkona tunnelmoimassa, kuuntelin ihania lauluja ja piirtelin sydämiä huurtuneisiin laseihin ja helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sinut miehekseni. Olen tiennyt sen jo pitkään. Kanssasi on nin hyvä olla, se tuntuu oikealta. Mitä sinä haluaisit?
Olen ikävöinyt sinua tumma mies, vietä mukava viikonloppu