Teini jäi kiinni nuuskan ostamisesta ja eteenpäin myynnistä
Kommentit (11)
Tulisi? Jäi kiinni kenelle? Teille vanhemmille?
Sekä ostaminen, että myyminen on Suomessa rikos. Mitä rikoksista yleensä seuraa?
Kiitos, että puututte. Oon huomannut, että monia vanhempia ei kiinnosta puuttua ja nuuska leviää sen takia nuorten keskuudessa.
Kauppa se on mikä kannattaa. Mihin voi myydä löydettyjä autoja?
Ei mitään uutta auringon alla. Tiesin kasarilla teininmuijan joka myi itseään. Pari vuotta mua vanhempi.
No poliisille nyt ainakin ilmoitusta. Ei ole meidän tarkoitus "kaksoisrangaista" lapsiamme.
Ammattimaisesta myynnistä ja salakuljetuksesta on tullut jopa puolenmiljoonan veromaksut ja sakot. Elämä pilalla kerrasta.
Lähtisin selvittämään, että miksi teini myy sitä nuuskaa ja mistä hän sitä ostaa. Jos myynti tapahtuu siksi, että hänellä olisi varaa ostaa mopoon bensaa, niin yrittäisin sopia jonkin kotityön, jota hoitamalla hän saa bensaa. Jos rahaa taas tarvitaan vaikka huumeisiin, niin sitten hakisin siihen apua. Ylipäätään selvittäisin, mitä teini ajatteli, kun hän rupesi nuuskakauppiaaksi ja yrittäisin saada tilalle kehittävämpää toimintaa. Uskon, että parempi lopputulos tulee keskustelemalla kuin rankaisemalla. Tsemppiä!
Tampereen nuuskarinki jäi kiinni. Maksettavaa verottajalle 400 tonnia. Toivottavasti oli hyvää nuuskaa...
Jos tuntee nuuskaihmisiä, on olematon matka tuntea huume-ihmisiä. Iso varoitus jos lapsesi muka vain levittää nuuskaa. Olen tosissani.
Sakkoja ja merkintä rikosrekisteriin. Myös veroseuraamuksia voi tulla.