Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
13341/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvisin perseelle potkijan.

Mihin suuntaan sut pitäisi potkaista?

Vierailija
13342/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan kuollut? Missä sä oot?

Kyllä, olen kuollut. Täällä haudassa olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13343/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut tuulinen päivä ja tuuli vei mennessään ne syklaamit jotka ostin. Ostanko uudet tilalle vai kannattaako, jos myrsky vie nekin? Mutta ei minua haittaa tuuli. Tuulesta huolimatta kuitenkin aurinkokin paistaa. Lämmittikö sama aurinko sinuakin tänään?

Aurinko paistoi minullekin tänään ja sain kokea myös tuulen. Kävelin autiota hiekkarantaa ajatuksissani, tuulen puhaltaessa läpi pääni. Tuuli ei kuitenkaan vienyt sinua mielestäni. Tunnetkohan enää mitään minua kohtaan? Sinä olet minulle kaikki, vaikka en taida olla sinulle mitään. (rakkaimmalle mielikuvitusnaiselle)

Miksi hän on sinulle rakkain?

Hän on elämäni rakkaus. Tunnen sydämessäni sen. Mutta hän ei välttämättä tunne samoin.

Miksi epäilet että hän ei tunne samoin?

Vierailija
13344/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yleisesti vaan.

Mulla on massiivinen taipumus hedonismiin ja vetelehtimiseen, johon pieni patistus ja sosiaalinen paine auttaisi.

Vierailija
13345/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana <3

Vierailija
13346/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihana, toi epävakaa pirttihirmu ei <3

Vierailija
13347/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan kuollut? Missä sä oot?

Kyllä, olen kuollut. Täällä haudassa olen.

Huh no hyvä ku ilmoitit!

Vierailija
13348/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehunut sinua varmaan kaikilla mahdollisilla tavoilla mies, mutta sitä en ole tainnut mainita, miten paljon tykkään takapuolestasi. Nukuhan hyvin.

Vierailija
13349/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan apea ja kuuntelin äsken tätä.... jotenkin tulit taas mieleeni. Nimi ei todellakaan ole vihje.

Emily, why don't you speak to me

Can't you see, I'm not sleeping

Emily, why don't you reveal yourself

Can't you feel my yearning

Vierailija
13350/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa etten kehunut sitä miestä.

En varmasti ikinä, sillä muistaisin kyllä jos olisin.

Suoraan hänelle siis, muille toki olen kehunut varmaan satoja kertoja.

Vierailija
13351/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut tuulinen päivä ja tuuli vei mennessään ne syklaamit jotka ostin. Ostanko uudet tilalle vai kannattaako, jos myrsky vie nekin? Mutta ei minua haittaa tuuli. Tuulesta huolimatta kuitenkin aurinkokin paistaa. Lämmittikö sama aurinko sinuakin tänään?

Aurinko paistoi minullekin tänään ja sain kokea myös tuulen. Kävelin autiota hiekkarantaa ajatuksissani, tuulen puhaltaessa läpi pääni. Tuuli ei kuitenkaan vienyt sinua mielestäni. Tunnetkohan enää mitään minua kohtaan? Sinä olet minulle kaikki, vaikka en taida olla sinulle mitään. (rakkaimmalle mielikuvitusnaiselle)

Hän on elämäni rakkaus. Tunnen sydämessäni senj. Mutta hän ei välttämättä tunne samoin.

Ehkä olen saanut hienovaraisia vihjeitä siihen suuntaan in real life.

Vierailija
13352/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo vainoaja kirjoitti:

Kaipaan henkilöä, joka on vähän ehkä outo, mut silti kutkuttavan ihana ja ulkonäkökin miellyttää.

Tunnisteita?

Sporttinen, tummat hiukset.

Täsmää. Lisätunnisteita? Onko outo ttyppi mies vai nainen?

Valloittava hymy ja hänessä on karismaa. Melko pitkäkin hän on.

Taas osu ja uppos. Vielä lisätunnisteita? :D kaipaatko naista vai miestä?

Vierailija
13353/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä vieläkään mitä tapahtui. Oltiin niin onnellisia meistä ja nyt ikävä on aivan liian iso kestettäväksi. Miksi me kohdattiin. Yritän vain unohtaa, mutta kaipaus ei jätä rauhaan. Hetkeksikään.

Vierailija
13354/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee vielä pitkä ja yksinäinen syksy ilman sinua.

Niin tulee. Sairastun tätä menoa masennukseen.

Vierailija
13355/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis yleisesti vaan.

Mulla on massiivinen taipumus hedonismiin ja vetelehtimiseen, johon pieni patistus ja sosiaalinen paine auttaisi.

Eiköhän meistä jokainen tarvitsisi oman pienen potkijan.

Vierailija
13356/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on elämäni rakkaus. Tunnen sydämessäni senj. Mutta hän ei välttämättä tunne samoin.

Ehkä olen saanut hienovaraisia vihjeitä siihen suuntaan in real life.

Ehkä ne vihjeet ei pidä paikkaansa tai tulkitset häntä väärin.

Vierailija
13357/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen tunne, että olisi pakko sanoa sinulle että rakastan sinua eniten tässä maailmassa. Kun saisin sanottua tuon, voisin jatkaa elämääni keveämmin mielin.

Vierailija
13358/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaimmalleni. Sama ikävä, sama ahdistus ja sama kaipuu viereesi kuin joka päivä. Kauniita unia. 

Vierailija
13359/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään on ollut hyvä päivä. Olen saanut työnnettyä sinut mielestäni taka-alalle. Alan hyväksyä hiljalleen sen, että olit minulle hyvin erityinen ja niin saa ollakin, vaikka se oli yksipuolinen tunne. Ja että näissä nykyisissä kuvioissa minulla ei ole enää varaa edes yrittää tulla sinulle millään tavalla erityiseksi, ei edes ystäväksi.

Ajattelen myös, että en voi häpeillä joitakin sanomisiani. Niillä ehkä oli se merkitys, että teit ne peliliikkeesi, jotka johtivat näihin sattumuksiin. Olen toki pahoillani, jos ahdistuit niistä. Rikoin rajojani sinun kanssasi. Et tiedä, että en ole tehnyt niin koskaan kenenkään muun kanssa enkä enää koskaan tule tekemäänkään.

Olen palautunut tähän omaan yksinäisyyteen ja toissijaisuuteen, tuttuun ja turvalliseen. Se tuntuu yllättävän hyvältä. Et sinäkään minua täältä koskaan tavoittanut, mutta jostain syytä loit minuun selittämätöntä toivoa jostain.

Huonoina päivinä tekee todella kipeää ajatus että minä menetin sinut. Ja sitten tajuta, että en itseasiassa luovukaan sinusta koska se kaikki oli lähinnä harhakuvitelmaani. Kurkottelin sinua kohti, mutta parhaimmillankin vain hipaisit kättäni. Ja hipaisun jälkeen horjahdin sinuun päin, mutta pyörähdit alta pois. Miksi ihmeessä jotain muuta ajattelinkaan, tyhmä minä.

Miksi sanot, että jos ahdistuin käytöksestäsi? Olenhan kertonut sinulle, että ahdistuin.  Takertumisesi ja roikkumisesi takia. Tulitkohan ollenkaan ajatelleeksi, kuinka itsekkäästi minun näkökulmastani toimit? Rikoit pahasti myös minun rajojani.

Ja todellakin, tunteesi oli jokseenkin yksipuolinen. Et merkinnyt minulle mitään erityistä, tein peliliikkeeni vain koska olin vähän utelias. Siinä kaikki. Mutta sekin oli paha virhe. En halunnut sinulta mitään, enkä tule koskaan haluamaan.

Etkä voi menettää sellaista, mitä sinulla ei koskaan ole ollutkaan. Se kaikki oli todellakin vain harhakuvitelmaasi.

Vastaaja taitaa oll SE, joka huonoa oloaan purkaa täällä. Koettaisit keksiä jotain joka auttaisi sua eteenpäin noista katkerista tunteistasi.

Itse tunnut purkavan pahaa oloasi. Jos et kykene vastaanottamaan mitään agendastasi poikkeavaa, lopeta tuo meuhkaamisesi täällä. Tai jos sinun ainoa keinosi yrittää päästä ihmissuhteeseen on vuosien roikkuminen ja ahdistelu, niin sama juttu: minun ei sitä kuitenkaan tarvitse hyväksyä. 

Sinun on syytä ymmärtää, että omat harhaiset haavekuvasi eivät anna sinulle oikeutta vuosikausien häiriköimiseen ja ahdisteluun. Myöskään minä en taatusti sitä enää hiljaa katsele, olet aikuinen ihminen ja täydessä vastuussa käytöksestäsi. Olen valmis myös laittamaan sinut vastuuseen.

Olenhan sanonut EI ja sen tulee sinulle riittää.

Mieheltä naiselle.

Tajutkaa nyt tampiot että ette tunne toisianne.

ELÄTTE HARHOISSA!

Kuka haluaisi tuntea tai olla ihmisen kanssa joka avautuu tunteistaan ja asioistaan vain palstoilla!? Ei kukaan.

Sosiaaliset kyvyt on teillä täysin nolla. Onko se seurausta kasvatuksesta, mallista vai sairaudesta?

Eihän tuo aloittajan kirjoitus nyt miltään sekopään ahdistelijan kurjoitukselta vaikuta. Mun mielestä siitä saa kuvan, että on kertonut asiasta ja koska toinen ei ole tunteisiin vastannut niin tekee luopumistyötä ihastumisesta, hyväksyy tilanteen ja jatkaa elämääsä. Hieno kirjoitus mielestäni.

Äläpä muuta sano! Nyt on kyllä tuo aggressiivinen vastaajamies totaalisen ulalla! Huh-huh!

En ole aggressiivinen enkä ulalla. Olen vain totaalisen kyllästynyt. Suhdetta ei edes koskaan ole ollut, ystävällisyys ja vakavasti ottaminen oli aloitteentekijälle ilmeisesti liikaa, koska siitä alkoi vuosien harhainen piina. Toinen osapuoli kirjoittelee kauniisti ja haikeaan sävyyn ikään kuin muistellen jostain, mitä ei oikeasti ole koskaan ollutkaan. "Jos ahdistan sinua" (kyllä ahdistat, ja sekin on lievä sana) "Voisin ehkä luopua sinusta" (en ole koskaan sinun ollutkaan) "Anna jokin merkki" (olen jo vääntänyt kaiken rautalangasta, selvällä suomen kielellä, kymmeniä kertoja).

Ihan sama teidän diagnooseillenne ja muille höpinöillenne. Satun nimittäin tietämään jotain mitä te ette tiedä.

Naiset ovat uskomattomia rakentelemaan päässään mielikuvitustarinoita silloin, kun romantiikan jano on kova. Leikki on kaukana siltä, joka noiden harhaisten tarinoiden kohteeksi joutuu.

Mies

Vainoaako hän sinua livenä? Lähettelee näitä viestejä ja haikailuja selkeästä kiellostasi huolimatta? Jos nimittäin teet nyt olettamuksia anonyymin henkilön täysin vainoamattomista nettikirjoituksista -tai vielä pahempaa - syytät väärää puuta harhoissasi, suosittelisin pikaisesti laittamaan valoja päälle! Kuulostat pelottavalta - etenkin anonyymissä Kaivataan-ketjussa!

Ks. Moderoija vauva—>12.9. Ensi-ilta Savoy! Ihan arvaan tuntevani😉

Takapuoli, nyt tämä nousi kaikkien hienojen ”kirjoittelen itselleni”.

Voi vitsit!

Vierailija
13360/16650 |
20.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo vainoaja kirjoitti:

Kaipaan henkilöä, joka on vähän ehkä outo, mut silti kutkuttavan ihana ja ulkonäkökin miellyttää.

Tunnisteita?

Sporttinen, tummat hiukset.

Täsmää. Lisätunnisteita? Onko outo ttyppi mies vai nainen?

Valloittava hymy ja hänessä on karismaa. Melko pitkäkin hän on.

Taas osu ja uppos. Vielä lisätunnisteita? :D kaipaatko naista vai miestä?

Kerro sä lisätunnisteita niin kerron täsmääkö tähän henkilöön. Ketä sä kaipaat?

Ketju on lukittu.