Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin perseelle potkijan.
Mihin suuntaan sut pitäisi potkaista?
Siis yleisesti vaan.
Mulla on massiivinen taipumus hedonismiin ja vetelehtimiseen, johon pieni patistus ja sosiaalinen paine auttaisi.Eiköhän meistä jokainen tarvitsisi oman pienen potkijan.
Niin varmasti moni tarvitseekin ja ideaalitilanteessa ihmissuhde menee silleen aika tasan, että kumpikin potkii tarpeen tullen toista ja toimii sosiaalisena paineena tai jonain haluna olla paras versio itsestään ja ottaa koko potentiaalinsa käyttöön.
Rakkaus tuo siivet.
Monesti vaan kuulee naisten puhuvan kuinka he ovat tunnollisia suorittajia uupumukseen saakka, ja itse olen 0% tunnollinen enkä osaa suorittaa.
Voisin olla edes vähän.
Vierailija kirjoitti:
Joskus, tai siis tosi usein mulla on sua niin kova ikävä että tuntuu että hajoan. Toisinaan haluan vain unohtaa sinut. Mitä näille näin ristiriitaisille tunteille pitäisi tehdä?
Soittaisit sille joskus vaikka puhelimella ja juttelisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin perseelle potkijan.
Mihin suuntaan sut pitäisi potkaista?
Siis yleisesti vaan.
Mulla on massiivinen taipumus hedonismiin ja vetelehtimiseen, johon pieni patistus ja sosiaalinen paine auttaisi.Eiköhän meistä jokainen tarvitsisi oman pienen potkijan.
Niin varmasti moni tarvitseekin ja ideaalitilanteessa ihmissuhde menee silleen aika tasan, että kumpikin potkii tarpeen tullen toista ja toimii sosiaalisena paineena tai jonain haluna olla paras versio itsestään ja ottaa koko potentiaalinsa käyttöön.
Rakkaus tuo siivet.Monesti vaan kuulee naisten puhuvan kuinka he ovat tunnollisia suorittajia uupumukseen saakka, ja itse olen 0% tunnollinen enkä osaa suorittaa.
Voisin olla edes vähän.
Noinhan se on. Niissä itselle ns. helpoissa asioissa voi sitten toistakin potkia ja toinen potkii sitten itselle vaikeissa asioissa, ja ideaalitapauksessa ne velttoilukohteet ei ole samoja.
Itsestä löytyy sekä tunnollinen suorittaja että se toinen ääripää, olisi mukava taiteilla tuossa jossain keskivaiheilla enemmän.
Hyvää yötä unohtumaton. En koskaan unohda sinua.
Vierailija kirjoitti:
Olen kehunut sinua varmaan kaikilla mahdollisilla tavoilla mies, mutta sitä en ole tainnut mainita, miten paljon tykkään takapuolestasi. Nukuhan hyvin.
Nyt se kehuu jo omaa persettään 😮😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kehunut sinua varmaan kaikilla mahdollisilla tavoilla mies, mutta sitä en ole tainnut mainita, miten paljon tykkään takapuolestasi. Nukuhan hyvin.
Tämä yksinkeskusteleva nainen joka vastailee myös miehenä on siis sporttinen, tumma nainen jolla on hyvä perse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmiesi tähden...
taivaan tähdet tavoitan
Onko rakkaallasi siniset silmät? Millainen hän on?
Kun heräsin, niin päässäni soi Anna Puun: Me Ollaan Runo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmiesi tähden...
taivaan tähdet tavoitan
Tuo on laulu! Mistä keksit siniset silmät? 😂
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaimmalleni. Sama ikävä, sama ahdistus ja sama kaipuu viereesi kuin joka päivä. Kauniita unia.
n -> n?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmiesi tähden...
taivaan tähdet tavoitan
Tuo on laulu! Mistä keksit siniset silmät? 😂
Kuuntele se laulu kokonaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo vainoaja kirjoitti:
Kaipaan henkilöä, joka on vähän ehkä outo, mut silti kutkuttavan ihana ja ulkonäkökin miellyttää.
Tunnisteita?
Sporttinen, tummat hiukset.
Täsmää. Lisätunnisteita? Onko outo ttyppi mies vai nainen?
Valloittava hymy ja hänessä on karismaa. Melko pitkäkin hän on.
Taas osu ja uppos. Vielä lisätunnisteita? :D kaipaatko naista vai miestä?
Kerro sä lisätunnisteita niin kerron täsmääkö tähän henkilöön. Ketä sä kaipaat?
Vaaleaa tatuoitua naista.
Hopeakettu kirjoitti:
Mut äsken tuli taas se mieleni myyttinen manaaja mieleen. Iltapalaa söin ja ruokaa meni henkeen, tuntui kuin tukehtuisin. Etäisesti muistan kun edellisen kerran meinasin tukehtua, olit päälläni ne niin ihanaiset rintasi salpasivat hengitykseni <3
Voi kurjaa mieltäni kun jopa tukehtuminen mielikuvat sinusta luo😒
Niin muistan kuumat huulesi nuo, jotka kiihkeän vaativasti nautinnon minulle tuo. Kuin kala kuivalla maalla yritin happea imeä, huuliemme erkaantuessa mut iski ihan pimeä. Rintasi muodokkaat silmäni peittivät heti, nännipihasi suussani ilmanoton olemattomiin veti❤️
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaimmalleni. Sama ikävä, sama ahdistus ja sama kaipuu viereesi kuin joka päivä. Kauniita unia.
n -> n?
Kyllä.
Naiselle kirjoitti:
Aina jos yritän kirjoittaa meistä runoa tms minua alkaa itkettää.
Rakastan ja ikävöin sinua mies. Saisinpa jakaa kaiken kanssasi.
Naiselle kirjoitti:
Kerro lisää tästä naisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti pepa on fläde. Yök.
Haha, ai nyt täällä yritetään saada jostain vainoharhaista. Ihme porukkaa. Suosittelen kaikkia asentamaan keyloggerit koneelle/puhelimelle jos alkaa tulla omituisia viboja, että "en kai minä tuota itselleni kirjoittanut".
Jatkakaa ja hyvää viikonloppua kaikille. :D
Olen vain kumiseva vaski ja helisevä symbaali.
Onneksi en ole kaivannut täällä kovin kauan ja pian sekin kaipaus taitaa hävitä. On luopumisen aika. Onhan tämän palstan lukeminen toisinaan ollut ja on nytkin ihmeellisellä tavalla sekä viihdyttävää että surkuhupaisaa. Voimia kuitenkin kaikille tasapuolisesti! Hullu, hullu maailma.