Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Apua onks täällä nyt oikeesti joku häirikkö jolle toi yks mies vastailee. Kammottavaa.
Jaa-a. Samainen äijä on vastannut mullekin joskus häjysti, kun oli tunnistavinaan. Aikamoista ilmaan huitomista, sanoisin. Tai sit provoo vaan.
mIes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut tuulinen päivä ja tuuli vei mennessään ne syklaamit jotka ostin. Ostanko uudet tilalle vai kannattaako, jos myrsky vie nekin? Mutta ei minua haittaa tuuli. Tuulesta huolimatta kuitenkin aurinkokin paistaa. Lämmittikö sama aurinko sinuakin tänään?
Aurinko paistoi minullekin tänään ja sain kokea myös tuulen. Kävelin autiota hiekkarantaa ajatuksissani, tuulen puhaltaessa läpi pääni. Tuuli ei kuitenkaan vienyt sinua mielestäni. Tunnetkohan enää mitään minua kohtaan? Sinä olet minulle kaikki, vaikka en taida olla sinulle mitään. (rakkaimmalle mielikuvitusnaiselle)
Miksi hän on sinulle rakkain?
Kaipaan henkilöä, joka on vähän ehkä outo, mut silti kutkuttavan ihana ja ulkonäkökin miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on kiva panna konkreettinen perässä vellova kuseen,, ja roisaalta emme ole sellaisen "kulta" vaikka kuinka korttelissa sitä huutaa ja itkee kun kaupungin linjuri torjuu lisäksi.
Et yhtään sekopäisempää viestiä sitten saanut aikaiseksi, vi tun sekobääääääää!!!
Anteex, menin itteeni ja pyydän anteeksi äskeistä idioottia vastaustani. En tiedä mikä olet, tuskin olet sekopää, vaan ihan tavallinen tunteva ihminen, jolla omia murheita, sydänsuruja ym.
Anteeksi.
Sanonko sulle ei vai sanonko joo? Haluaisin sanoa joo, mut EI ois se mitä pitäisi varmaan sanoa. Mut jos sanon ei, sanon jotain mitä en haluaisi sanoa.
Aika kuluu ja alan unohtamaan sinut mies. Ja vaikka en unohtaisi niin tuskin enää jaksaisin yrittää.
En oo vainoaja kirjoitti:
Kaipaan henkilöä, joka on vähän ehkä outo, mut silti kutkuttavan ihana ja ulkonäkökin miellyttää.
Millä tavalla outo?
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaahan, että tämän epävakaa diagnoosin sai henkilö joka ilmoitti että on siirtynyt elämässään eteenpäin ja unohtaneensa sen mitä joskus tunsi. Jos yhtään noita diagnooseja tunnen irl niin mulle epävakaa ihminen on jotain ihan muuta.
Niinpä juuri. Noin vuosi sitten, pienenä piikkinä moderoijan (hopeakettu) halulle kiusata täälläkin ihmisiä antamalla itse keksimiään dg:tä ja jakakelemalla omahyväisiä neuvoja, olen asiasta muistuttanut kävijöitä toisinaan, katkera mies, joka ja vain ainoastaan hän, olisi tietenkin voinut pelastaa naisparan hulluudelta. Näyttää että alkaa myös uhkailla. En minä tiedä kuka moderoija on, mutta melkoisen varma olen.
Pimeä tyyppi, kannattaa pysyä jopa netissä kaukana.
Viitannet hopeaketulla johonkin muuhun hopeakettuun? :D Olen ymmärtänyt että tällä palstalla on pyörinyt muitakin hopeakettuja. Tää Hopeakettu ei valitettavasti omaa muuta kuin käyttäjän statuksen. Hivenen harmittaa kun muutamaan otteeseen oon yrittänyt aloittaa säikeen: Oodi(kaipaamalleni) Niin hyvin vilkkaan se on poistettu :D
No, ihmekös, hopeakettu on se trimmi-Copz.
Vierailija kirjoitti:
Ketju on pilalla tuon psykoottisen miehen vuoksi. :(
Ei se psykoosissa ole, vähän luulosairautta, mutta hän itse tietenkin kokee olevansa kansakunnan nimissä, vaikka psykoosissa!
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaahan, että tämän epävakaa diagnoosin sai henkilö joka ilmoitti että on siirtynyt elämässään eteenpäin ja unohtaneensa sen mitä joskus tunsi. Jos yhtään noita diagnooseja tunnen irl niin mulle epävakaa ihminen on jotain ihan muuta.
Niinpä juuri. Noin vuosi sitten, pienenä piikkinä moderoijan (hopeakettu) halulle kiusata täälläkin ihmisiä antamalla itse keksimiään dg:tä ja jakakelemalla omahyväisiä neuvoja, olen asiasta muistuttanut kävijöitä toisinaan, katkera mies, joka ja vain ainoastaan hän, olisi tietenkin voinut pelastaa naisparan hulluudelta. Näyttää että alkaa myös uhkailla. En minä tiedä kuka moderoija on, mutta melkoisen varma olen.
Pimeä tyyppi, kannattaa pysyä jopa netissä kaukana.
Viitannet hopeaketulla johonkin muuhun hopeakettuun? :D Olen ymmärtänyt että tällä palstalla on pyörinyt muitakin hopeakettuja. Tää Hopeakettu ei valitettavasti omaa muuta kuin käyttäjän statuksen. Hivenen harmittaa kun muutamaan otteeseen oon yrittänyt aloittaa säikeen: Oodi(kaipaamalleni) Niin hyvin vilkkaan se on poistettu :D
No, ihmekös, hopeakettu on se trimmi-Copz.
Öööö... ...tää Hopeakettu on kyllä nyt ihan pihalla??? Mikä on trimmi-Copz?
Mut äsken tuli taas se mieleni myyttinen manaaja mieleen. Iltapalaa söin ja ruokaa meni henkeen, tuntui kuin tukehtuisin. Etäisesti muistan kun edellisen kerran meinasin tukehtua, olit päälläni ne niin ihanaiset rintasi salpasivat hengitykseni <3
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas jättänyt minuun ikuisen jäljen. Rakastan sinua varmasti kuolemaani asti.. Kukaan muu ei ole minuun niin kolahtanut, ei ikinä. Rakkaus on suurempi voima kuin mikään muu..Olen edelleen valmis riskeeraamaan sinun takia kaiken mitä minulla on.. Vaikka tiedän, että tilanteesi takia et voi muuta etkä sen takia voi edes päästää ajatusta meistä tajuntaasi asti... mutta minun tunne on minun tunne eikä kukaan voi minulta sitä ottaa pois.Et edes sinä.Anteeksi että olen olemassa.
Tämän sinä tiedät: Punainen rakennus 17.7.2016 klo noin 16.
Morjens häirikkö. En olis tarvinut tuota tunnistetta, tunnistan sut muutenkin. Mutta sinä idioottihan et tajua.
En ole sun rakas. Ja sun ei tarvitse riskeerata mun takia mitään koska en halua sinua. En ajattelisi sinua ja minua meinä vaikka mitään ulkoisia esteitä ei olisi. Ymmärrä tämä. Sadannen kerran pyydän, lopeta.
Olemassa oloa ei tarvitse pyytää anteeksi, mutta käytöstä senkin edestä.
Mies
Ps. Voihan tämä olla palsta-akoille ihan hyvää viihdettä, ainakin tuntuvat tietävän elämästäni enemmän kuin minä itse. On ne vaan koneita.
Jos nyt tulkitsen tätä tilannetta oikein ja olet oikeasti tunnistanut täältä henkilön joka oikeassakin elämässä ahdistelee sinua niin olisiko aiheellista tehdä asialle jotain? Vainoaminen on rikos ja sellaiseen ei todellakaan tarvitse alistua.
No mutta hän ilmoittaa, vaikka Jeesukselle. Herra heittää kiven, kuten Lauran vihaajille. Ni!
Joskus, tai siis tosi usein mulla on sua niin kova ikävä että tuntuu että hajoan. Toisinaan haluan vain unohtaa sinut. Mitä näille näin ristiriitaisille tunteille pitäisi tehdä?
Ootkohan kuollut? Missä sä oot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita?
Sporttinen, tummat hiukset.
Täsmää. Lisätunnisteita? Onko outo ttyppi mies vai nainen?
Tarvisin perseelle potkijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on ollut tuulinen päivä ja tuuli vei mennessään ne syklaamit jotka ostin. Ostanko uudet tilalle vai kannattaako, jos myrsky vie nekin? Mutta ei minua haittaa tuuli. Tuulesta huolimatta kuitenkin aurinkokin paistaa. Lämmittikö sama aurinko sinuakin tänään?
Aurinko paistoi minullekin tänään ja sain kokea myös tuulen. Kävelin autiota hiekkarantaa ajatuksissani, tuulen puhaltaessa läpi pääni. Tuuli ei kuitenkaan vienyt sinua mielestäni. Tunnetkohan enää mitään minua kohtaan? Sinä olet minulle kaikki, vaikka en taida olla sinulle mitään. (rakkaimmalle mielikuvitusnaiselle)
Miksi hän on sinulle rakkain?
Hän on elämäni rakkaus. Tunnen sydämessäni sen. Mutta hän ei välttämättä tunne samoin.
Tulee vielä pitkä ja yksinäinen syksy ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita?
Valloittava hymy ja hänessä on karismaa. Melko pitkäkin hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnisteita?
Kuvaus täsmää aika moneen muuhunkin. Ei kannata luulla että täältä löytäisi oikean henkilön.