Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ihan kuin joku koko ajan hokisi sun nimeä tossa mun korvan juuressa. Eikä sillä tunnu muuta asiaa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Olen vain kumiseva vaski ja helisevä symbaali.
Niin minäkin olen. Niin kaikki ovat ilman rakkautta.
Piiri pieni pyörii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kehunut sinua varmaan kaikilla mahdollisilla tavoilla mies, mutta sitä en ole tainnut mainita, miten paljon tykkään takapuolestasi. Nukuhan hyvin.
Nyt se kehuu jo omaa persettään 😮😂
Ja oikeasti pepa on fläde. Yök.
Haha, ai nyt täällä yritetään saada jostain vainoharhaista. Ihme porukkaa. Suosittelen kaikkia asentamaan keyloggerit koneelle/puhelimelle jos alkaa tulla omituisia viboja, että "en kai minä tuota itselleni kirjoittanut".
Jatkakaa ja hyvää viikonloppua kaikille. :D
Ei, vaan kaikki viestit eivät ole mitä ne muka ovat. Joku selvästi vastailee täällä myös omiin viesteihin. Täällä on monesti joku jauhamassa viestiä toisen perään ja todella intensiivisenä keskustelut.
Itse asiassa tuntuu että joku tahallaan koittaa pahoittaa jonkun naisen oloa jauhamalla miten ei enää pidä tästä ja kaikki on "ohi", ei sellaista kukaan mies täällä kirjoittaisi, naiset tuota harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kehunut sinua varmaan kaikilla mahdollisilla tavoilla mies, mutta sitä en ole tainnut mainita, miten paljon tykkään takapuolestasi. Nukuhan hyvin.
Haha, ai nyt täällä yritetään saada jostain vainoharhaista. Ihme porukkaa. Suosittelen kaikkia asentamaan keyloggerit koneelle/puhelimelle jos alkaa tulla omituisia viboja, että "en kai minä tuota itselleni kirjoittanut".
Ei, vaan kaikki viestit eivät ole mitä ne muka ovat. Joku selvästi vastailee täällä myös omiin viesteihin. Täällä on monesti joku jauhamassa viestiä toisen perään ja todella intensiivisenä keskustelut.
Itse asiassa tuntuu että joku tahallaan koittaa pahoittaa jonkun naisen oloa jauhamalla miten ei enää pidä tästä ja kaikki on "ohi", ei sellaista kukaan mies täällä kirjoittaisi, naiset tuota harrastaa.
Mä olen ollut hetken lukematta ja kirjoittelematta. Nyt kun joskus tulee sivusta luettua yksi kaksi sivua silloin tällöin niin on ihan selvää, että 1-3 ihmisen porukka pyörittää täällä muita ihan miten tahtoo. En jaksa uskoa, että kukaan hakkeri olisi mukana, mutta Sanoman työntekijä/foorumin vapaaehtoinen moderaatori ei liene mikään huono veikkaus. Yksinkertaisella kaavalla yritetään hakea reaktiota. Jos ei vastaa reaktioon niin sitten tehdään itse se reaktio siihen, ja toivotaan että reagoisi siihen reaktion reaktioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ei vai 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin joku koko ajan hokisi sun nimeä tossa mun korvan juuressa. Eikä sillä tunnu muuta asiaa olevan.
Miehen vai naisen nimeä?
Toisilla vaan on kertojan lahja, toisilla sitten kuiskaajan.)
Vierailija kirjoitti:
Ihme jankuttaja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo vainoaja kirjoitti:
Kaipaan henkilöä, joka on vähän ehkä outo, mut silti kutkuttavan ihana ja ulkonäkökin miellyttää.
Tunnisteita?
Sporttinen, tummat hiukset.
Täsmää. Lisätunnisteita? Onko outo ttyppi mies vai nainen?
Valloittava hymy ja hänessä on karismaa. Melko pitkäkin hän on.
Taas osu ja uppos. Vielä lisätunnisteita? :D kaipaatko naista vai miestä?
Kerro sä lisätunnisteita niin kerron täsmääkö tähän henkilöön. Ketä sä kaipaat?
Vaaleaa tatuoitua naista.
No oli sulla 2 kohtaa oikein!
Ajelen tänään sinnepäin mistä kerroit olevasi kotoisin. Rakastan sinua.
Naiselle kirjoitti:
Vie terveisiä kotiseudulleni. : )
Naiselle kirjoitti:
Oletko runomies?
Onko tässä ketjussa enemmän kuin yksi mies joka rakastaa naistaan? Ilmoittakaa jos on.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa enemmän kuin yksi mies joka rakastaa naistaan? Ilmoittakaa jos on.
Tääl mitää miehiä ole.
Naiselle kirjoitti:
Millä sä ajelet?
Minä pidän sinusta
Sanoit kerran
Aistin että niiden sanojen sanominen vaati sinulta paljon
H€lvetin paljon
Tykkään sinusta
Sanoin useamman kerran
Ei ehkä sama sanomisen hankaluus minusta välittynyt
Mutta kuitenkin, tarkoitin sitä, sydämmestäni
Mitä me sitten sanoimme?
Pidän, tykkään
Ikävä aavistus
Sanoja vääriä
Aavistus siitä että me molemmat
Tarkoitimme samaa
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja ikävöin sinua mies. Saisinpa jakaa kaiken kanssasi.
Samat sanat sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Oletko runomies?
Kyllä. Joskus on tullut tänne kirjoiteltua runoja tai jotain tunteita ja tajunnanvirtaa runon muodossa ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan ja ikävöin sinua mies. Saisinpa jakaa kaiken kanssasi.
Samat sanat sinulle.
Viestii viestii.
Sanat ovat vähissä, mutta olet rakkain. Ehkä siinä ovat ne tärkeimmät sanat.