Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Lämpimät kiitokset sinulle tuntematon, joka laitoit muutama päivä sitten tänne sanat Auringon lapset -laulusta hyvänyöntoivotuksien kera. Minusta on ollut hyvin lohdullista kuvitella, että viestisi olisi voinut olla omalta kaivatultani. Muuan toinen minulle tärkeä mies on joskus kauan sitten laulanut kyseistä kappaletta ja ehkä siksikin se koskettaa nyt uskomattoman paljon. Olen kuunnellut laulua usein viime päivinä, erityisesti yhtä musiikkivideoversiota. Kiitos vielä kerran, tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas jättänyt minuun ikuisen jäljen. Rakastan sinua varmasti kuolemaani asti.. Kukaan muu ei ole minuun niin kolahtanut, ei ikinä. Rakkaus on suurempi voima kuin mikään muu..Olen edelleen valmis riskeeraamaan sinun takia kaiken mitä minulla on.. Vaikka tiedän, että tilanteesi takia et voi muuta etkä sen takia voi edes päästää ajatusta meistä tajuntaasi asti... mutta minun tunne on minun tunne eikä kukaan voi minulta sitä ottaa pois.Et edes sinä.Anteeksi että olen olemassa.
Tämän sinä tiedät: Punainen rakennus 17.7.2016 klo noin 16.
Morjens häirikkö. En olis tarvinut tuota tunnistetta, tunnistan sut muutenkin. Mutta sinä idioottihan et tajua.
En ole sun rakas. Ja sun ei tarvitse riskeerata mun takia mitään koska en halua sinua. En ajattelisi sinua ja minua meinä vaikka mitään ulkoisia esteitä ei olisi. Ymmärrä tämä. Sadannen kerran pyydän, lopeta.
Olemassa oloa ei tarvitse pyytää anteeksi, mutta käytöstä senkin edestä.
Mies
Ps. Voihan tämä olla palsta-akoille ihan hyvää viihdettä, ainakin tuntuvat tietävän elämästäni enemmän kuin minä itse. On ne vaan koneita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ollut ihaninta mitä olet tehnyt kaivattusi kanssa? Haluaisitko tehdä samoja juttuja hänen kanssaan uudelleen?
Kädestä kiinni pitäminen, ne muutamat halaukset, se kun ollaan matkustettu yhdessä autolla, pitkät keskustelut kahdestaan, yhdessä käveleminen. Kaikki aika kahdestaan on ollut ihanaa ja loppunut aina liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet rakas jättänyt minuun ikuisen jäljen. Rakastan sinua varmasti kuolemaani asti.. Kukaan muu ei ole minuun niin kolahtanut, ei ikinä. Rakkaus on suurempi voima kuin mikään muu..Olen edelleen valmis riskeeraamaan sinun takia kaiken mitä minulla on.. Vaikka tiedän, että tilanteesi takia et voi muuta etkä sen takia voi edes päästää ajatusta meistä tajuntaasi asti... mutta minun tunne on minun tunne eikä kukaan voi minulta sitä ottaa pois.Et edes sinä.Anteeksi että olen olemassa.
Morjens häirikkö. En olis tarvinut tuota tunnistetta, tunnistan sut muutenkin. Mutta sinä idioottihan et tajua.
En ole sun rakas. Ja sun ei tarvitse riskeerata mun takia mitään koska en halua sinua. En ajattelisi sinua ja minua meinä vaikka mitään ulkoisia esteitä ei olisi. Ymmärrä tämä. Sadannen kerran pyydän, lopeta.
Mies
Ps. Voihan tämä olla palsta-akoille ihan hyvää viihdettä, ainakin tuntuvat tietävän elämästäni enemmän kuin minä itse. On ne vaan koneita.
Miksi käyt tässä ketjussa?
Kaipaat jotain toista, vai spottailet tuon yhden viestejä?
En mä ikinä tulisi teille töihin. Hirveän moukkia ihmisiä ilman käytöstapoja. Joku viisas ihminen (päällikköasemassa) sanoi mulle kerran, että on tavannut ihmisiä jotka eivät koskaan palaa entiseen työpaikkaan täysin törkeän kohtelun vuoksi.
Että heidät häpäistiin niin etteivät koskaan voi edes kävellä firman ohitse.
Ja ne ihmiset jotka edes tuo firmalle mitään tulosta.
Miksi maailmassa on työttömiä? Ehkä he kokivat että helvetin hyvä työ ei kannata.
Miksi siis edes vaivautua? Kun maailmassa on kyynerpäillä edenneet amikset. Ja me maisterit raivataan sivuun. Koska meillä on äitiysloma ja muutakin kadehdittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Jos nyt tulkitsen tätä tilannetta oikein ja olet oikeasti tunnistanut täältä henkilön joka oikeassakin elämässä ahdistelee sinua niin olisiko aiheellista tehdä asialle jotain? Vainoaminen on rikos ja sellaiseen ei todellakaan tarvitse alistua.
Ihmettelen vaan, miksi joku ulisee häiriköstä netissä?
Häiriköllehän voi hankkia lähestymiskiellon jos perusteet täyttyvät, tai lievemmissä tapauksissa vaan blokata täysin.
Tai pistää kaveri/puoliso/sisarus käskemään jättää sinut rauhaan, jos blokkaaminen ei tehoa.
Yleensä kolmannen osapuolen väliintulo tehoaa, viimeistään se puolison tai muka-puolison väliintulo.
Itse olen sinkku, mutta veli ja kavereiden miehet on joskus vastanneet puhelimeeni muka puolisonani, kun häirikkö on toistuvasti soitellut (ja olen itse jo aiemmin suoraan sanonut, etten halua olla tekemisissä).
En ymmärrä, miksi kukaan vaivaa päätänsä sen enempää millään roikkumaan jääneellä tai omiaan kuvittelevalla häiriköllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ollut ihaninta mitä olet tehnyt kaivattusi kanssa? Haluaisitko tehdä samoja juttuja hänen kanssaan uudelleen?
Kädestä kiinni pitäminen, ne muutamat halaukset, se kun ollaan matkustettu yhdessä autolla, pitkät keskustelut kahdestaan, yhdessä käveleminen. Kaikki aika kahdestaan on ollut ihanaa ja loppunut aina liian nopeasti.
Oletko koskaan suudellut häntä tai harrastanut seksiä? Kaipaatko miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Sinun silmiesi tähden...
taivaan tähdet tavoitan
Laulan ruusut kukkimaan
siirrän vuoret paikoiltaan
(Olavi Virta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Jos nyt tulkitsen tätä tilannetta oikein ja olet oikeasti tunnistanut täältä henkilön joka oikeassakin elämässä ahdistelee sinua niin olisiko aiheellista tehdä asialle jotain? Vainoaminen on rikos ja sellaiseen ei todellakaan tarvitse alistua.
Joo, tunnistan. Ja yritetty on. Aluksi liian kauan ystävällisesti.
Vaimo tietää ja hänkin on yrittänyt. Tyypin mieskin tietää. Se saa kai hommasta jotain kiksejä kun ei kummemmin reagoi. Jotkut on kuulkaas vaan vähän kovempia luita. Se ei ymmärrä joka ei oo kokenut.
Mutta yritetään taas ja kai sitten on laitettava jo isompi ratas pyörimään.
Apua onks täällä nyt oikeesti joku häirikkö jolle toi yks mies vastailee. Kammottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Apua onks täällä nyt oikeesti joku häirikkö jolle toi yks mies vastailee. Kammottavaa.
Miksi se mies vastailee?
Ja on edes täällä.
Koko homma haisee vanhalle vehkeelle.
Vierailija kirjoitti:
En minä kyllä tajua miksi tuollaiseen anonyymiviestiin tarvitsisi reagoida mitenkään. Siinä ei haukuta ketään eikä kukaan muu tunnista. Palstahan on täynnä samantyyppisiä viestejä. Ei sen rakkausviestin täällä pitäisi pelottaa, enemmän nuo vastareaktiot kammottavat.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastailee itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Joo, tunnistan. Ja yritetty on. Aluksi liian kauan ystävällisesti.
Vaimo tietää ja hänkin on yrittänyt. Tyypin mieskin tietää. Se saa kai hommasta jotain kiksejä kun ei kummemmin reagoi. Jotkut on kuulkaas vaan vähän kovempia luita. Se ei ymmärrä joka ei oo kokenut.
Mutta yritetään taas ja kai sitten on laitettava jo isompi ratas pyörimään.
Todella huolestuttavaa ja varmasti raskasta teille molemmille. En osaa muuta sanoa kuin, että todennäköisesti henkilö tarvitsisi ammattiapua. Suosittelen vahvasti ottamaan ihan poliisiin yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jos onkin niin tuskin on aina oikeaan osunut vastatessaan. On mm. vastannut kirjoitukseen joka on ollut mun ja en todella ikinä ole enkä aio häiriköidä ketään yhtään mitenkään. Miksi ihmeessä häirikölle pitäisi edes vastata. Itse en itseäni häiriköineelle sanonut enää mitään, vastannut puheluihin tai viesteihin sen jälkeen kun ilmoitin, etten pysty ja halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan. Yrittihän siinä vuosia, mutta lopulta ymmärsi, ettei minulta tule saamaan yhtään mitään. Yrittää kyllä aina harvoin nähdessämme jutella, mutta turhaan. Tuollaiselle häirikölle kelpaa ylensä mikä tahansa kunhan vastapuoli jotenkin vain reagoi häneen.
Minusta on kiva panna konkreettinen perässä vellova kuseen,, ja roisaalta emme ole sellaisen "kulta" vaikka kuinka korttelissa sitä huutaa ja itkee kun kaupungin linjuri torjuu lisäksi.