Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12101/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttus on suorastaan myötähävettävän huonoja.

??? Mitkä jutut?

Ihan elävästä elämästä, se ehkä selittää :)

Rovaniemeläiseen tapaan Subutex tööttien välissä kirjoittelua?

12102/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Mitkä jutut?

Sori mutta elo on paljon mukavempaa ilman mitään tajuntaan vaikuttavia aineita, suosittelen itsekullekin moista :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12103/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Mitkä jutut?

Sori mutta elo on paljon mukavempaa ilman mitään tajuntaan vaikuttavia aineita, suosittelen itsekullekin moista :)

Eli syntymähumalassa vai tuliko joskus lapsena makkaraa paistaessa hypittyä nuotion yli liian monta kertaa eivätkä aivot saaneet happea hetkeen?

12104/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli syntymähumalassa vai tuliko joskus lapsena makkaraa paistaessa hypittyä nuotion yli liian monta kertaa eivätkä aivot saaneet happea hetkeen?

Eikun lapsena oli huono moottorikelkka ja liian vähän poroja, se jättää jälkensä :)

Vierailija
12105/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuva susta ei ole enää niin tarkkarajainen vaan päivä päivältä enemmän arjen aaltojen pehmittämä. Vieläkin tulee kuitenkin hetkiä, kun joku yksittäinen muistikuva asennostasi, äänestäsi tai tuoksustasi jossain tilanteessa syöksyy mieleen ja saa hengen salpautumaan. Voikin olla, että isommalla altistuksella olisit ollut mulle terveyshaitta, hengittäminen kun on kuitenkin aika kivaa. (miehelle)

Valitettavasti sitå isompaa altistusta ei nyt pääse tapahtumaan. Olisin tarvittaessa voinut turvautua vaikka tekohengitykseen, jos hengenahdistus olisi mennyt vakavaksi. Olet liian arvokas menetettäväksi.

Olen tämän oppinut hyväksymään, ja toivon joskus kohtaavani jonkun kaltaisesi. Ja kiitos avuntarjouksesta, olisi tuo varmaan aika metkaksi mennyt. :)

Vierailija
12106/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua elämäni mies, vaikka et täällä olekaan. Et ole täällä, et missään, koska sinua ei ole. Olisin halunnut tavata sinut. Taas yksi ilta jolloin menen yksinäisenä nukkumaan ja mietin millainen olet. Oletko tumma vai vaalea, oletko iloinen? Toisaalta sydämessäni tiedän jo millainen olet, koska sinua olen aina kaivannut. Minne sinä menit?

En ole missään???  Muru, tiedän kyllä että olet se kontrollifriikki, siivousintoilija jopa siinä määrit että siivosit mut pois elämästäsi mutta eikö tuo ole vähän nyt kyllä liiottelua? Siis kyllähän minä nopea tohinoissani olen mut jotain rajaa, kyllä nyt 53 sekunnin suoritus lasketaan ihan semmosesksi että olin, edes hetken :) Niin ja et edes hiuksieni väriä muista? Tavallaan kyllä viehättävää tuo sun kainous kun sanoit että ei valoja....   ...niin, sitähän sanotaan että kauneus on valokatkaisimen päässä ja ehkäpä itseäsi suojelit kun et tätä hopeakettua halunnut nähdä? Toisaalta pimeässä korvaani kuiskaamasi sanat: "Oi George" antaa viitteitä siitä että kuvittelit minut George Clooneyksi? Ikuiseksi arvoitukseksi tosin jäi, kun tuli se 53 sekuntia silloin just täyteen ja sinulla meni sen tien puhehalukin....  ? 

Miksi sinun piti kirjoittaa jotain noin inhottavaa? Ei minulle tarvitse kenenkään vastata, en odota että etsimääni on missään. En minä tällaisia kommentteja halua lukea. 

Vierailija
12107/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kirjoittaa kirjan meidän kohtaamisista, jotka muistan aika kirkkaasti. Niiden määrä on laskettavissa melkeinpä sormilla ja varpailla. Siitä kirjasta tulis ohut, mutta sisältö olis sitäkin paksumpi.

Vierailija
12108/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ymmärtänyt pienistä jutuista ja joistain mainitsemistasi asioista, että olen hyvin samanlainen kuin vaimosi. Mitä sanoisit meidät molemmat tuntevana?

Vastaan niin kuin vastaisin kaivatulleni. On teissä samaa, etenkin luonteessa. Molemmat ovat iloisia, energisia ja fiksuja naisia. Molemmat myös toki hyvin kauniita. Työt kuitenkin ihan eri aloilla ja muutenkin eri kiinnostuksia, en tietenkään kaikkia sinun juttujasi tiedä.

Tällainen vastaus pistää aina miettimään. Miksi ihmeessä sä kaipaat jotain toista naista, kun omasi vaikuttaa noin hyvåltä. Mättääkö teidän suhteessa sitten joku?

Ei varsinaisesti ole mikään vialla. Ihastuin vaan ensimmäistä kertaa avioliittoni aikana toiseen ja päädyin jotenkin tänne kirjoittamaan ja purkamaan ajatuksia. En aio kuitenkaan tehdä asialle oikeassa elämässä mitään. Kuulemma tällaisia ihastuksia tulee, mutten uskonut ennen kuin osui omaan nilkkaan...

Mitäpä jos se ihastuksesi himoitsee sinua, haluaisi salaisesti kivaa kanssasi, suostuisitko?

Vierailija
12109/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kirjoittaa kirjan meidän kohtaamisista, jotka muistan aika kirkkaasti. Niiden määrä on laskettavissa melkeinpä sormilla ja varpailla. Siitä kirjasta tulis ohut, mutta sisältö olis sitäkin paksumpi.

Mitä siihen sisältöön kirjoittaisit?

Vierailija
12110/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on fantasia nainen sinusta. Tulet mekossasi syliini istumaan kasvot minuun päin. Suutelemme tajunnanräjäyttävän pitkän suudelman, joka muuttuu hyvin intensiiviseksi. Suutelen korviasi, kaulaasi ja niskaasi hellästi ja haluaisin seuraavaksi suudella olkapäitäsi... Olen nähnyt sinut tuossa mekossasi

Millainen mekko? ;)

Minuakin kiinnostaa millainen mekko kyseessä!

Se oli tummahkon sininen ja siinä oli valkoisia kuvioita, saattoivat olla kukkia.

Jos olet hän: Katselin enemmän sinun lumoavia silmiäsi, niin tuon tarkemmin en osaa selittää. Mutta niin tyrmäävän kaunis olit siinä, että vieläkin tunnen kuumotusta, kun ajattelen sinua siinä mekossa. Vaikka sinä olet kyllä kaunis missä vaatteissa tahansa. (Ja varmasti ilman vaatteitakin. No nyt minä kyllä juutun tämän ajatuksen ajatteluun loppuillan ajaksi ;)   ja kaipaan sinua syliini. Ajatuskin sinusta saa jotain minussa kovettumaan ja en nyt tarkoita sydäntäni. Se sykkii rakkaudesta vain sinulle.

Istuitteko siis jossain iltaa viettämässä, sinä ja hän?

Vierailija
12111/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siihen sisältöön kirjoittaisit?

Sellaisia aika voimakkaita tunteita ja lopuksi vois mennä jo liian paksuksi koko homma.

12112/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinun piti kirjoittaa jotain noin inhottavaa? Ei minulle tarvitse kenenkään vastata, en odota että etsimääni on missään. En minä tällaisia kommentteja halua lukea. 

Anteeksi :)  Tää on niin kumma paikka kun anonyyminä miltei kaikki kirjoittavat. Esimerkiksi sinunkin tekstistäsi löysin kiinnekohtia omaan elettyyn elämääni, joten hyvinkin saattasin sen perusteella olla mun muru :) 

Toisaalta anonymiteetinhän voi ajatella siunauksena myöskin, jos rakkauden kieli on universaali, kuten se on,  niin silloin anonyymis takaa sen että jokainen löytää haluamansa, vaikkakin palaute/vastaus saattaa päätyä ihan väärälle :)

Vierailija
12113/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri sanoi nähneensä sut Prismassa. Mäkin haluun! 💜

Prisma, tuo tunnettu romantiikan ja tulisen rakkauden kehto 💜

Sepä se juurikin.

12114/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei:) No nyt tää on kyllä varppina mulle mutta en kommentoi, järsin sormiani ettei näppäimistölle päädy tavun tavua

Vierailija
12115/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J:ltä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri sanoi nähneensä sut Prismassa. Mäkin haluun! 💜

Prisma, tuo tunnettu romantiikan ja tulisen rakkauden kehto 💜

Sepä se juurikin.

No ei ollut mikään J. Se kaveri oli P.

Vierailija
12116/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei:) No nyt tää on kyllä varppina mulle mutta en kommentoi, järsin sormiani ettei näppäimistölle päädy tavun tavua

Laita nyt muutama tavu kun melkein jo aloitit.

Vierailija
12117/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei rakasru tänäkään vuonna kinuskiin mutta dubbelnougat maistuu. Mutta kinuski vaan uikuttaa ongelmaansa. Väännetään tehoa lisää?

Vierailija
12118/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi :)  Tää on niin kumma paikka kun anonyyminä miltei kaikki kirjoittavat. Esimerkiksi sinunkin tekstistäsi löysin kiinnekohtia omaan elettyyn elämääni, joten hyvinkin saattasin sen perusteella olla mun muru :) 

Toisaalta anonymiteetinhän voi ajatella siunauksena myöskin, jos rakkauden kieli on universaali, kuten se on,  niin silloin anonyymis takaa sen että jokainen löytää haluamansa, vaikkakin palaute/vastaus saattaa päätyä ihan väärälle :)

Aina sama juttu sinun kanssasi. Ensin olet asiallinen ja kiltti. Sitten alkaa öykkäröinti ja ylilyönnit. Lopulta jäät yksin miettimään mitä tuli tehtyä ja miksi. Menetettyjä hetkiä ei saa takaisin, tajuatko sen? 

Vierailija
12119/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kinuskikampaajat ja palstapersut saa palstalla huutia kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

Valtakunnassa siis kaikki hyvin. 😂

Vierailija
12120/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️

⚫️⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️⚫️

⚫️⚫️🏵🏵⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵🏵⚫️🏵🏵⚫️⚫️

⚫️⚫️🏵🏵⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵🏵⚫️🏵🏵⚫️⚫️

⚫️⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️⚫️🏵🏵🏵🏵⚫️⚫️⚫️

⚫️⚫️🏵🏵⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵🏵⚫️🏵🏵⚫️⚫️

⚫️⚫️🏵🏵⚫️🏵🏵⚫️⚫️🏵🏵⚫️🏵🏵⚫️⚫️