Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus omaan onneen. Se että joskus sitoutuu yhden kanssa ei tarkoita etteikö ihmisinä muututa vuosien aikana niin että kaipaa elämässään jotain muuta.
Ei parisuhde saa olla itsestäänselvyys ja suhteen näivettyä. Joskus ystävyydet päättyy.
Minusta siinä ei ole mitään tavoiteltavaa että elää unohtaen itsensä ja kieltämällä uudet ihmiset elämästään.Mihin tämä liittyi? Oletko ihastunut avioliiton ulkopuolella?
Onko avioliittosi itsestäänselvyys?
I hate the fact I miss you more and more every day. Mikset vain tule mun luo ja ota musta kiinni?! Miehelle jolla on maailman aurinkoisimmat silmät ja valloittavin hymy. Vinkki; sun syntymäpäivä oli juuri, mutta mulla ei ollut mahdollisuutta onnitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus omaan onneen. Se että joskus sitoutuu yhden kanssa ei tarkoita etteikö ihmisinä muututa vuosien aikana niin että kaipaa elämässään jotain muuta.
Ei parisuhde saa olla itsestäänselvyys ja suhteen näivettyä. Joskus ystävyydet päättyy.
Minusta siinä ei ole mitään tavoiteltavaa että elää unohtaen itsensä ja kieltämällä uudet ihmiset elämästään.Totta. Aina kun alapäätä kutkuttaa, on aika lähteä. Mukavaa myös lapsille. Toiset kun tätä vaihtelua hakevat aina ensihuuman haihduttua.
Mikä sinä olet sanomaan miten toisten kuuluu elää?
Lapsille ei kuulu vanhempien seksielämä, heidän onnellisuutta pystyy hoitaa vaikka ero tulisikin.
Mikä sinä olet kertomaan miten muiden pitää elää? Vanhempien seksielämä vaikuttaa mm. lasten kotien lukumäärään, joten kyllä se sikäli kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä ei ole mitään tavoiteltavaa että elää unohtaen itsensä ja kieltämällä uudet ihmiset elämästään.Mihin tämä liittyi? Oletko ihastunut avioliiton ulkopuolella?
Jep! Alapäätä kutkuttelee -> huoraamaan ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestiin 12435, edelliseltä sivulta kun joku vinkuu miten väärin on pettää ja jättää.
Olen itse pitkässä parisuhteessa, ihastunut toiseen mutta ei ole kukaan ketään pettänyt tai jättänyt. Jos tilanne muuttuu, se muuttuu.
En itse tahdo elää suhteessa jossa toinen ei enää halua olla. Mitä niin hienoa siinä on jos kumppani haluaa jotain muuta kuin sinua? En tarkoita seksiä, vaan koko parisuhdetta. Ei kenenkään kuulu jäädä jos sydän ei ole enää paikalla vaan kaipaa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on fantasia nainen sinusta. Tulet mekossasi syliini istumaan kasvot minuun päin. Suutelemme tajunnanräjäyttävän pitkän suudelman, joka muuttuu hyvin intensiiviseksi. Suutelen korviasi, kaulaasi ja niskaasi hellästi ja haluaisin seuraavaksi suudella olkapäitäsi... Olen nähnyt sinut tuossa mekossasi
Millainen mekko? ;)
Minuakin kiinnostaa millainen mekko kyseessä!
Se oli tummahkon sininen ja siinä oli valkoisia kuvioita, saattoivat olla kukkia.
Jos olet hän: Katselin enemmän sinun lumoavia silmiäsi, niin tuon tarkemmin en osaa selittää. Mutta niin tyrmäävän kaunis olit siinä, että vieläkin tunnen kuumotusta, kun ajattelen sinua siinä mekossa. Vaikka sinä olet kyllä kaunis missä vaatteissa tahansa. (Ja varmasti ilman vaatteitakin. No nyt minä kyllä juutun tämän ajatuksen ajatteluun loppuillan ajaksi ;) ja kaipaan sinua syliini. Ajatuskin sinusta saa jotain minussa kovettumaan ja en nyt tarkoita sydäntäni. Se sykkii rakkaudesta vain sinulle.
Sä kirjoitat kauniisti ja haluttavasti jollekin. Onko kaivattusi A?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Alapäätä kutkuttelee -> huoraamaan ❤️
Taisi vastaus tulla siltä toisten tuomitsijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä ei ole mitään tavoiteltavaa että elää unohtaen itsensä ja kieltämällä uudet ihmiset elämästään.Totta. Aina kun alapäätä kutkuttaa, on aika lähteä. Mukavaa myös lapsille. Toiset kun tätä vaihtelua hakevat aina ensihuuman haihduttua.
Mikä sinä olet sanomaan miten toisten kuuluu elää?
Lapsille ei kuulu vanhempien seksielämä, heidän onnellisuutta pystyy hoitaa vaikka ero tulisikin.Mikä sinä olet kertomaan miten muiden pitää elää? Vanhempien seksielämä vaikuttaa mm. lasten kotien lukumäärään, joten kyllä se sikäli kuuluu.
Jokaisella on oikeus omaan kehoon ja onneen.
En ole eronnut lasten isästä mutta jos hän tahtoo joskus jotain muuta kuin minut, niin antaa mennä. Lapsistaan varmasti huolehtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on fantasia nainen sinusta. Tulet mekossasi syliini istumaan kasvot minuun päin. Suutelemme tajunnanräjäyttävän pitkän suudelman, joka muuttuu hyvin intensiiviseksi. Suutelen korviasi, kaulaasi ja niskaasi hellästi ja haluaisin seuraavaksi suudella olkapäitäsi... Olen nähnyt sinut tuossa mekossasi
Millainen mekko? ;)
Se oli tummahkon sininen ja siinä oli valkoisia kuvioita, saattoivat olla kukkia.
Jos olet hän: Katselin enemmän sinun lumoavia silmiäsi, niin tuon tarkemmin en osaa selittää. Mutta niin tyrmäävän kaunis olit siinä, että vieläkin tunnen kuumotusta, kun ajattelen sinua siinä mekossa. Vaikka sinä olet kyllä kaunis missä vaatteissa tahansa. (Ja varmasti ilman vaatteitakin. No nyt minä kyllä juutun tämän ajatuksen ajatteluun loppuillan ajaksi ;) ja kaipaan sinua syliini. Ajatuskin sinusta saa jotain minussa kovettumaan ja en nyt tarkoita sydäntäni. Se sykkii rakkaudesta vain sinulle.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onnellinen?
Tuskin. Mitä se edes tarkoittaa? Oletko itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies onnellinen?
Tuskin. Mitä se edes tarkoittaa? Oletko itse?
Minun aikani on mennyt jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mekko? ;)
Ei ole.
Vähän tunnisteita kuitenkin pliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepä niin. Taidat kyllä olla aika herkkä ja traumatuisoitunut, jos lapsuudessasi näkemäsi rinnat vaikuttavat naiskuvaasi vielä tänäkin päivänä.
Tajuat varmaan, että minä puhuin mielikuvasta enkä tarkoittanut ketään henkilökohtaisesti. Jos tuosta loukkaantuu niin silloin se viesti pitää varmaan osittain paikkansa? Ainakin reaktiosta päätellen tuntui osuvan aika montaa herkkään paikkaan. Sinä taas aloitit arvostelun ja henkilökohtaisesti vihjailun jostain lapsuuden traumoista. Heikko herja, mutta peukutellaan nyt.
En loukkaantunut enkä ottanut viestiäsi henkilökohtaisesti. En vaan voi ymmärtää, miten kukaan voi kirjoittaa noin rumasti kenestäkään. Lapsuuden traumoista kirjoitin, koska itse kerroit lapsuudessa näkemiesi rintojen vaikuttavan sinuun edelleen. Mutta lähde nyt katsomaan sitä elokuvaasi. En kommentoi viesteihisi enempää.
" En kommentoi viestejäsi enempää ".
Kuva susta ei ole enää niin tarkkarajainen vaan päivä päivältä enemmän arjen aaltojen pehmittämä. Vieläkin tulee kuitenkin hetkiä, kun joku yksittäinen muistikuva asennostasi, äänestäsi tai tuoksustasi jossain tilanteessa syöksyy mieleen ja saa hengen salpautumaan. Voikin olla, että isommalla altistuksella olisit ollut mulle terveyshaitta, hengittäminen kun on kuitenkin aika kivaa. (miehelle)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua elämäni mies, vaikka et täällä olekaan. Et ole täällä, et missään, koska sinua ei ole. Olisin halunnut tavata sinut. Taas yksi ilta jolloin menen yksinäisenä nukkumaan ja mietin millainen olet. Oletko tumma vai vaalea, oletko iloinen? Toisaalta sydämessäni tiedän jo millainen olet, koska sinua olen aina kaivannut. Minne sinä menit?
En ole missään??? Muru, tiedän kyllä että olet se kontrollifriikki, siivousintoilija jopa siinä määrit että siivosit mut pois elämästäsi mutta eikö tuo ole vähän nyt kyllä liiottelua? Siis kyllähän minä nopea tohinoissani olen mut jotain rajaa, kyllä nyt 53 sekunnin suoritus lasketaan ihan semmosesksi että olin, edes hetken :) Niin ja et edes hiuksieni väriä muista? Tavallaan kyllä viehättävää tuo sun kainous kun sanoit että ei valoja.... ...niin, sitähän sanotaan että kauneus on valokatkaisimen päässä ja ehkäpä itseäsi suojelit kun et tätä hopeakettua halunnut nähdä? Toisaalta pimeässä korvaani kuiskaamasi sanat: "Oi George" antaa viitteitä siitä että kuvittelit minut George Clooneyksi? Ikuiseksi arvoitukseksi tosin jäi, kun tuli se 53 sekuntia silloin just täyteen ja sinulla meni sen tien puhehalukin.... ?
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Iso D kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua elämäni mies, vaikka et täällä olekaan. Et ole täällä, et missään, koska sinua ei ole. Olisin halunnut tavata sinut. Taas yksi ilta jolloin menen yksinäisenä nukkumaan ja mietin millainen olet. Oletko tumma vai vaalea, oletko iloinen? Toisaalta sydämessäni tiedän jo millainen olet, koska sinua olen aina kaivannut. Minne sinä menit?
En ole missään??? Muru, tiedän kyllä että olet se kontrollifriikki, siivousintoilija jopa siinä määrit että siivosit mut pois elämästäsi mutta eikö tuo ole vähän nyt kyllä liiottelua? Siis kyllähän minä nopea tohinoissani olen mut jotain rajaa, kyllä nyt 53 sekunnin suoritus lasketaan ihan semmosesksi että olin, edes hetken :) Niin ja et edes hiuksieni väriä muista? Tavallaan kyllä viehättävää tuo sun kainous kun sanoit että ei valoja.... ...niin, sitähän sanotaan että kauneus on valokatkaisimen päässä ja ehkäpä itseäsi suojelit kun et tätä hopeakettua halunnut nähdä? Toisaalta pimeässä korvaani kuiskaamasi sanat: "Oi George" antaa viitteitä siitä että kuvittelit minut George Clooneyksi? Ikuiseksi arvoitukseksi tosin jäi, kun tuli se 53 sekuntia silloin just täyteen ja sinulla meni sen tien puhehalukin.... ?
Juttus on suorastaan myötähävettävän huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Juttus on suorastaan myötähävettävän huonoja.
??? Mitkä jutut?
Ihan elävästä elämästä, se ehkä selittää :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tajusin just ettei sullakaan olisi ketään kenelle kertoa, jos olisit vaikka rakastunut minuun. Avautuisitko juuri tällä palstalla anonyymisti, kuten minä.
Vierailija kirjoitti:
Kuva susta ei ole enää niin tarkkarajainen vaan päivä päivältä enemmän arjen aaltojen pehmittämä. Vieläkin tulee kuitenkin hetkiä, kun joku yksittäinen muistikuva asennostasi, äänestäsi tai tuoksustasi jossain tilanteessa syöksyy mieleen ja saa hengen salpautumaan. Voikin olla, että isommalla altistuksella olisit ollut mulle terveyshaitta, hengittäminen kun on kuitenkin aika kivaa. (miehelle)
Valitettavasti sitå isompaa altistusta ei nyt pääse tapahtumaan. Olisin tarvittaessa voinut turvautua vaikka tekohengitykseen, jos hengenahdistus olisi mennyt vakavaksi. Olet liian arvokas menetettäväksi.
Ps. Minä en ole se onneton, joka tyypin kanssa olisi mennyt naimisiin., noup. Se tuli taputeltua ennen kuin alkoikaan.