Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt pienistä jutuista ja joistain mainitsemistasi asioista, että olen hyvin samanlainen kuin vaimosi. Mitä sanoisit meidät molemmat tuntevana?
Vastaan niin kuin vastaisin kaivatulleni. On teissä samaa, etenkin luonteessa. Molemmat ovat iloisia, energisia ja fiksuja naisia. Molemmat myös toki hyvin kauniita. Työt kuitenkin ihan eri aloilla ja muutenkin eri kiinnostuksia, en tietenkään kaikkia sinun juttujasi tiedä.
Tällainen vastaus pistää aina miettimään. Miksi ihmeessä sä kaipaat jotain toista naista, kun omasi vaikuttaa noin hyvåltä. Mättääkö teidän suhteessa sitten joku?
Mutku pettäminen ja perheen rikkominen on niin kivaa!
Sovitaanko treffit Prismaan? Millä hyllyllä haluaisit tavata?
Meillä on ehkä sama lähi-Prisma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ymmärtänyt pienistä jutuista ja joistain mainitsemistasi asioista, että olen hyvin samanlainen kuin vaimosi. Mitä sanoisit meidät molemmat tuntevana?
Vastaan niin kuin vastaisin kaivatulleni. On teissä samaa, etenkin luonteessa. Molemmat ovat iloisia, energisia ja fiksuja naisia. Molemmat myös toki hyvin kauniita. Työt kuitenkin ihan eri aloilla ja muutenkin eri kiinnostuksia, en tietenkään kaikkia sinun juttujasi tiedä.
Tällainen vastaus pistää aina miettimään. Miksi ihmeessä sä kaipaat jotain toista naista, kun omasi vaikuttaa noin hyvåltä. Mättääkö teidän suhteessa sitten joku?
Ei varsinaisesti ole mikään vialla. Ihastuin vaan ensimmäistä kertaa avioliittoni aikana toiseen ja päädyin jotenkin tänne kirjoittamaan ja purkamaan ajatuksia. En aio kuitenkaan tehdä asialle oikeassa elämässä mitään. Kuulemma tällaisia ihastuksia tulee, mutten uskonut ennen kuin osui omaan nilkkaan...
Ihmettelen, että täällä niin moni tuntuu ihastuvan samanlaiseen kuin kumppaninsa. Eikö sitä nimenomaan kaipaisi vaihtelua siihen samaan vanhaan? Ottamatta kantaa siihen miksi pitää ihastua ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti ole mikään vialla. Ihastuin vaan ensimmäistä kertaa avioliittoni aikana toiseen ja päädyin jotenkin tänne kirjoittamaan ja purkamaan ajatuksia. En aio kuitenkaan tehdä asialle oikeassa elämässä mitään. Kuulemma tällaisia ihastuksia tulee, mutten uskonut ennen kuin osui omaan nilkkaan...
Voisitko antaa jonkun vihjeen hänestä? Näettekö kenties töissä? Minulle tuli sellainen tunne, että saattaisit olla kaipaamani mies. T. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että täällä niin moni tuntuu ihastuvan samanlaiseen kuin kumppaninsa. Eikö sitä nimenomaan kaipaisi vaihtelua siihen samaan vanhaan? Ottamatta kantaa siihen miksi pitää ihastua ylipäätään.
Monilla on jonkin tietynlainen maku, ja sellaiset ihmiset sitten viehättää ja saattaa ihastuakin.
Harva on lopulta mitenkään vaihtelunhaluinen persoona varsinkaan ihmisten suhteen, vaan ne tietyt piirteet vetää aina puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Tuttuus viehättää.
Monella miehellä on myös tietty naistyyppi johon ihastuvat ja toistavat samaa kaavaa koko elämänsä. Erään tuttavamieheni kaikki naisystävänsä ovat olleet kuin samasta muotista. Olisivat voineet olla siskoksia.
Mää oon ihastunut aivan erilaiseen mieheen kuin mitä aviomieheni on. Vaikka ei aviomiehessänikään mitään vikaa ole. Ahdistavaa on, kun tunteita ei voi kontrolloida. Onneksi tekonsa voi valita.
Jokaisella on oikeus omaan onneen. Se että joskus sitoutuu yhden kanssa ei tarkoita etteikö ihmisinä muututa vuosien aikana niin että kaipaa elämässään jotain muuta.
Ei parisuhde saa olla itsestäänselvyys ja suhteen näivettyä. Joskus ystävyydet päättyy.
Minusta siinä ei ole mitään tavoiteltavaa että elää unohtaen itsensä ja kieltämällä uudet ihmiset elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko antaa jonkun vihjeen hänestä? Näettekö kenties töissä? Minulle tuli sellainen tunne, että saattaisit olla kaipaamani mies. T. Sivusta
Tuossahan noita vihjeitä jo tuli. Ja kyllä näemme töissä. Enempää en kerro.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus omaan onneen. Se että joskus sitoutuu yhden kanssa ei tarkoita etteikö ihmisinä muututa vuosien aikana niin että kaipaa elämässään jotain muuta.
Ei parisuhde saa olla itsestäänselvyys ja suhteen näivettyä. Joskus ystävyydet päättyy.
Minusta siinä ei ole mitään tavoiteltavaa että elää unohtaen itsensä ja kieltämällä uudet ihmiset elämästään.
Totta. Aina kun alapäätä kutkuttaa, on aika lähteä. Mukavaa myös lapsille. Toiset kun tätä vaihtelua hakevat aina ensihuuman haihduttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on fantasia nainen sinusta. Tulet mekossasi syliini istumaan kasvot minuun päin. Suutelemme tajunnanräjäyttävän pitkän suudelman, joka muuttuu hyvin intensiiviseksi. Suutelen korviasi, kaulaasi ja niskaasi hellästi ja haluaisin seuraavaksi suudella olkapäitäsi... Olen nähnyt sinut tuossa mekossasi
Millainen mekko? ;)
Minuakin kiinnostaa millainen mekko kyseessä!
Se oli tummahkon sininen ja siinä oli valkoisia kuvioita, saattoivat olla kukkia.
Jos olet hän: Katselin enemmän sinun lumoavia silmiäsi, niin tuon tarkemmin en osaa selittää. Mutta niin tyrmäävän kaunis olit siinä, että vieläkin tunnen kuumotusta, kun ajattelen sinua siinä mekossa. Vaikka sinä olet kyllä kaunis missä vaatteissa tahansa. (Ja varmasti ilman vaatteitakin. No nyt minä kyllä juutun tämän ajatuksen ajatteluun loppuillan ajaksi ;) ja kaipaan sinua syliini. Ajatuskin sinusta saa jotain minussa kovettumaan ja en nyt tarkoita sydäntäni. Se sykkii rakkaudesta vain sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko treffit Prismaan? Millä hyllyllä haluaisit tavata?
Meillä on ehkä sama lähi-Prisma.
Mitäpä veikkaat? E-välinehyllyllä tietenkin.
T. Pena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttuus viehättää.
Monella miehellä on myös tietty naistyyppi johon ihastuvat ja toistavat samaa kaavaa koko elämänsä. Erään tuttavamieheni kaikki naisystävänsä ovat olleet kuin samasta muotista. Olisivat voineet olla siskoksia.
Jotkut onkin.
Kaipaan sinua elämäni mies, vaikka et täällä olekaan. Et ole täällä, et missään, koska sinua ei ole. Olisin halunnut tavata sinut. Taas yksi ilta jolloin menen yksinäisenä nukkumaan ja mietin millainen olet. Oletko tumma vai vaalea, oletko iloinen? Toisaalta sydämessäni tiedän jo millainen olet, koska sinua olen aina kaivannut. Minne sinä menit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta siinä ei ole mitään tavoiteltavaa että elää unohtaen itsensä ja kieltämällä uudet ihmiset elämästään.Totta. Aina kun alapäätä kutkuttaa, on aika lähteä. Mukavaa myös lapsille. Toiset kun tätä vaihtelua hakevat aina ensihuuman haihduttua.
Mikä sinä olet sanomaan miten toisten kuuluu elää?
Lapsille ei kuulu vanhempien seksielämä, heidän onnellisuutta pystyy hoitaa vaikka ero tulisikin.
Aha, päästy perinteuseen av moodiin.
Avioliiton rikkojien moralisointiin, ja epäuskottaviin viesteihin, joihin salamana viestin kirjoittaja kommentoi.
Palstapersun kannattaa muistaa, että petti aviovaimoaan. Näkyy muuten muistavan oikein hyvin. Monettako vuotta mahtaa omaa syyllisyydentuntoaan tänne itse itselleen kirjoittaa. Hoijakkaa.
Lumoavat silmät, jep. Tosi tosi uskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tämä liittyi? Oletko ihastunut avioliiton ulkopuolella?
Tuon ap:n pitäisi kyllä siksi kertoa tuosta mekosta lisää, että ne joilla sellaista ei ole, voi jatkossa sivuuttaa hänen hyvän yön toivotukset. Ne joilla sellainen taas on, voivat kuvitella että viestit on hänelle....