Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
12121/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on fantasia nainen sinusta. Tulet mekossasi syliini istumaan kasvot minuun päin. Suutelemme tajunnanräjäyttävän pitkän suudelman, joka muuttuu hyvin intensiiviseksi. Suutelen korviasi, kaulaasi ja niskaasi hellästi ja haluaisin seuraavaksi suudella olkapäitäsi... Olen nähnyt sinut tuossa mekossasi

Millainen mekko? ;)

Minuakin kiinnostaa millainen mekko kyseessä!

Se oli tummahkon sininen ja siinä oli valkoisia kuvioita, saattoivat olla kukkia.

Jos olet hän: Katselin enemmän sinun lumoavia silmiäsi, niin tuon tarkemmin en osaa selittää. Mutta niin tyrmäävän kaunis olit siinä, että vieläkin tunnen kuumotusta, kun ajattelen sinua siinä mekossa. Vaikka sinä olet kyllä kaunis missä vaatteissa tahansa. (Ja varmasti ilman vaatteitakin. No nyt minä kyllä juutun tämän ajatuksen ajatteluun loppuillan ajaksi ;)   ja kaipaan sinua syliini. Ajatuskin sinusta saa jotain minussa kovettumaan ja en nyt tarkoita sydäntäni. Se sykkii rakkaudesta vain sinulle.

M-mies? Laita viestiä niin voidaan nähdä ja jutella. Voisin kyllä tulla syliisikin.

Vierailija
12122/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sanoa sulle että oot kiva. Tykkään siitä kun aina kysyt kuulumisia. Olisi kiva vaikka grillata joku ilta, ottaa ehkä muutama drinkki ja jutella. Meillä olis varmasti paljon juteltavaa. En ole oikein varma mitä sinusta haluaisin. Mukava olisi tutustua kuitenkin paremmin, ties mihin se ikinä johtaisikaan. En viitsi tätä sulle sanoa ääneen, tuskin osaat arvata ajatuksiani, vaikka aika usein kohdataankin. Olisi kiva tietää mitä ajatuksia sinun päässäsi liikkuu, tuntuu kuin viihtyisit seurassani. Hyvää yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12123/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko treffit Prismaan? Millä hyllyllä haluaisit tavata?

Meillä on ehkä sama lähi-Prisma.

Voitaisiin nähdä jäätelö-osastolla. Sinä olet niin cool.

12124/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sama juttu sinun kanssasi. Ensin olet asiallinen ja kiltti. Sitten alkaa öykkäröinti ja ylilyönnit. Lopulta jäät yksin miettimään mitä tuli tehtyä ja miksi. Menetettyjä hetkiä ei saa takaisin, tajuatko sen? 

Voi ei, ei tää nyt kyllä kykene olemaan kommentoimatta vaikka äsken vakaasti päätin ettei ikuna enää, voih, ihminen minäkin vain ja mieleltäni vallan heikko :(

Jos tuosta kommentistasi poistaa tämän lauseen: "Sitten alkaa öykkäröinti ja ylilyönnit" niin hämmentynyt oisin, siinähän sinä nyt vihdoin olisit, muru<3 Kuitenkin jos tuon lauseen ottaa huomioon niin ilmeisesti tästä palstatodellisuudesta on kyse eikä oikeasta elämästä. Koska kyse on palstatodellisuudesta niin en täysin ymmärrä asiasisältöä menetettyjen hetkien osalta enkä muutamaa muutakaa kohtaa? 

Vierailija kirjoitti:

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kirjoittaa kirjan meidän kohtaamisista, jotka muistan aika kirkkaasti. Niiden määrä on laskettavissa melkeinpä sormilla ja varpailla. Siitä kirjasta tulis ohut, mutta sisältö olis sitäkin paksumpi.

Voi ei:) No nyt tää on kyllä varppina mulle mutta en kommentoi, järsin sormiani ettei näppäimistölle päädy tavun tavua

Laita nyt muutama tavu kun melkein jo aloitit.

No ku kerta piti ruveta kirjoittamaan niin samapa tähänkin. En varppina mitään kirjoita, eihän nää muut täällä ollenkaan usko sitä mitä meillä oli ja jos uskovat niin rupeavat miettimään miten saisivat elämäänsä sitä samaa<3 

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
12125/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä(kin) päivä on mennyt sairastellessa,

mutta nähdään ehkä huomenna.

Hyvää yötä ja kauniita unia, Modesty.

"Onhan sillä, jonka vielä on suotu olla kaikkien eläväin seurassa, toivoa."

Vierailija
12126/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ovelaa koukuttaa mut niillä parilla tunnisteellisella viestillä silloin 2016, kun kerroin kirjoitelleeni sulle. Sen jälkeen oonkin käynyt ketjussa joka jumalan päivä, mutta sua ei oo enää näkynyt. Harmi.

😔

Vierailija
12127/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Voi kun sinä joskus antaisit minun näyttää sinulle, kuinka paljon sinua rakastan. Olisi ihanaa jo se, jos voitaisiin olla lähellä toisiamme ja tuntea toistemme läheisyys. Tässä mä oon vieläkin sun. Rakastan sinua niin paljon. Nuku hyvin.

Vierailija
12128/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas, kauniita unia.

Vierailija
12129/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut taas mielessäni koko viikonlopun. Voitaisiinpa palata siihen aikaan, kun olisin varmasti nähnyt sinut huomenna. Tuntuu, että kesälomien aikana tapahtui jotain. Aivan kuin välillemme olisi tullut etäisyyttä. En tiedä, johtuuko se minusta, kun töissäni on tapahtunut muutoksia. Näen sinua harvemmin enkä ole ollut oma itseni pitkään aikaan. Keväällä olin vielä ihan varma, että välillämme tapahtuu jotain. Nyt en enää ole varma sinun tunteistasi, mutta omistani olen täysin varma. Surettaa tämä tilanne. Olen pelännyt, että kaikki jää selvittämättä eikä kumpikaan uskalla tehdä koskaan aloitetta. Sitten vuodet vain vierivät ja jää ikuinen epävarmuus, olisiko jotain voinut tapahtua. Niin tässä taitaa käydä. Se saa minut surulliseksi.

Hyvän yön halauksia ja kauniita unia sinulle. Nuku hyvin.

Vierailija
12130/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää, rakas.

Tietäisitpä, että kaikki ne asiat, jotka olen tehnyt ja teen, teen siksi että saisin edes jotenkin kosketuksen sinuun. Annan sun mennä, mene vaan, niin minäkin. Kaiken kamalan jälkeen yllätyin itsekin, tämä rakkaus sua kohtaan ei vaan häviä. Ei haalene eikä poistu.

L

Vierailija
12131/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä(kin) päivä on mennyt sairastellessa,

mutta nähdään ehkä huomenna.

Hyvää yötä ja kauniita unia, Modesty.

"Onhan sillä, jonka vielä on suotu olla kaikkien eläväin seurassa, toivoa."

Hyvää yötä sinulle ja parane pian.

Vierailija
12132/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä E-nainen!

Vierailija
12133/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla minulle totta, rakas? Olisin sinun, kun en muuten osaa enää olla.

Vierailija
12134/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinä siellä, vieläkin sulla on joku pieni pesä minussa

Vierailija
12135/16650 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätä huomisaamuna vähän lempeämmin, se sydämenjysäys oli aika pelottava tänään. Ehkä olin torkkunut vain puoliunessa, ainakin ajattelin sinua jo ennen heräämistä niinkuin olisin ollut hereillä. Hyvää yötä...

Vierailija
12136/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä olen kohta unohtanut sinut. Ihan kohta. Niin kuin sä halusit. Yritän kaikkeni. Jos joku puhuu sinusta, hymyilen aavistuksen enää vinosti, eikä sitä edes enää huomaa. Ja jos tulet mieleeni, muistutan itseäni ettet haluaisi että sinua mietin. Mietin sitten jotain muuta. Jos pysyt vielä hetken poissa, se on helpompaa.

Vierailija
12137/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää sulle kaunis. Oot ajatuksissani.

Vierailija
12138/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko olla minulle totta, rakas? Olisin sinun, kun en muuten osaa enää olla.

Sun täytyy nyt vaan rohkeasti lähestyä häntä ja kysyä tätä irl. Muuten asia ei selviä.

Vierailija
12139/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nyt kyllä todeta, että harvinaisen paljon olet ollut mielessä nyt viime aikoina. Pakko kirjoittaa ajatuksia tänne, kun en voi kenellekään tästä puhuakaan. Mua jännittää kohdata sua, koska musta tuntuu että ihastuminen näkyy mun naamasta. Voin kertoa, että jos sinä tunnet samoin, tai ajatuksenasi on yrittää iskeä mua, siinä osuit kyllä nyt naulan kantaan. Minut hurmataan juuri kehuilla, mukavien juttelemisella ja huomaavaisuudella. Olet juuri sellainen ihminen, jonka sydän on kultaa. Haluaisin tehdä sinulle aamupalaa, jos olisit tässä nyt. Haluaisin tutustua sinuun, haluatko sinä?

Vierailija
12140/16650 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me silloin yhtenä iltana kohdattiin? Se ilta muutti kaiken enkä tiedä onko se yhtään hyvä juttu.

Tai miksi ei kohdattu jo sitä aikaisemmin? Ehkä kysymys ei ole kuitenkaan siitä, miksi kohtasimme, vaan siitä, että olemme tavanneet juuri sellaisella hetkellä, jolloin olemme kasvaneet ihmisinä sellaisiksi, että olisimme toisillemme juuri oikeat, ja voisimme jatkaa kasvamista yhdessä tulevaisuudessa rakastaen ja luottaen. Tätä ennen se ei ehkä olisi ollut mahdollista.

Miten pystyt suhtautumaan näin optimistisesti tähän?

Joskus järki sanoo yhtä ja sydän toista. Aika usein seuraan sitä miltä tuntuu. Joskus olen sen takia tehnyt suuriakin virheitä ja joutunut katumaan, mutta toisaalta elämäni ihanimmat hetket olisivat jääneet kokematta, juuri ne hetket jotka tekevät elämästä kauniin. Etukäteen ei voi usein tietää kummasta on kyse, eikä asiaa voi tyhjentävästi analysoida, voi vain joko pysytellä vanhassa tai ottaa riski, kun tajuaa kohdanneensa jotain todella erityistä.

Miehelle vai naiselle?

Myöhäinen vastaus, mutta tämä oli mieheltä naiselle.

Ketju on lukittu.