Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy nyt kyllä todeta, että harvinaisen paljon olet ollut mielessä nyt viime aikoina. Pakko kirjoittaa ajatuksia tänne, kun en voi kenellekään tästä puhuakaan. Mua jännittää kohdata sua, koska musta tuntuu että ihastuminen näkyy mun naamasta. Voin kertoa, että jos sinä tunnet samoin, tai ajatuksenasi on yrittää iskeä mua, siinä osuit kyllä nyt naulan kantaan. Minut hurmataan juuri kehuilla, mukavien juttelemisella ja huomaavaisuudella. Olet juuri sellainen ihminen, jonka sydän on kultaa. Haluaisin tehdä sinulle aamupalaa, jos olisit tässä nyt. Haluaisin tutustua sinuun, haluatko sinä?
Tiedät kyllä että haluan, jos olet hän. Olen jo nähnyt silmistäsi ja olemuksestasi ja käytöksestäsi pieninä paloina, turha jännittää enää. Siksi olen uskaltanut jotain tehdä. Sinäkin olet nähnyt sen minusta, olen kertonutkin kun lopulta en enää pystynyt pitämään asioita sisälläni. Ei sinun siitä tarvitse puhua alussa mitään, riittää kun tutustutaan paremmin. Haluaisin kertoa niin paljon muutakin sinulle ja puhua kaikesta maan ja taivaan välillä. Maistuvaa aamupalaa, kirjoitat todella kivasti :)
Haluaisin mies kuljettaa sormiani paksun, tumman tukkasi läpi ja tuntea sänkesi poskeani vasten..
(Eniten kuitenkin kaipaan avointa keskustelua ja asioiden selvittämistä, mutta yllä oleva ajatus saa minut huokaamaan syvään.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi me silloin yhtenä iltana kohdattiin? Se ilta muutti kaiken enkä tiedä onko se yhtään hyvä juttu.
Tai miksi ei kohdattu jo sitä aikaisemmin? Ehkä kysymys ei ole kuitenkaan siitä, miksi kohtasimme, vaan siitä, että olemme tavanneet juuri sellaisella hetkellä, jolloin olemme kasvaneet ihmisinä sellaisiksi, että olisimme toisillemme juuri oikeat, ja voisimme jatkaa kasvamista yhdessä tulevaisuudessa rakastaen ja luottaen. Tätä ennen se ei ehkä olisi ollut mahdollista.
Miten pystyt suhtautumaan näin optimistisesti tähän?
Joskus järki sanoo yhtä ja sydän toista. Aika usein seuraan sitä miltä tuntuu. Joskus olen sen takia tehnyt suuriakin virheitä ja joutunut katumaan, mutta toisaalta elämäni ihanimmat hetket olisivat jääneet kokematta, juuri ne hetket jotka tekevät elämästä kauniin. Etukäteen ei voi usein tietää kummasta on kyse, eikä asiaa voi tyhjentävästi analysoida, voi vain joko pysytellä vanhassa tai ottaa riski, kun tajuaa kohdanneensa jotain todella erityistä.
Miehelle vai naiselle?
Myöhäinen vastaus, mutta tämä oli mieheltä naiselle.
Millainen nainen, kaivattusi on?
Pullantuoksuinen... mithelee,
en oo uutta vaimoo ettimäs,
en panopuuta muuta.
Kas, kun sanat ainoot merkitsee,
ja sul niit koruj' herttis on;
ne lakaisee kuin luuta.
-Arvid Julkvist (runoja suomeksi)
Haluaisitko, että selvittäisimme reaalimaailman tilanteen. Nähtäisiin vaikka meitä molempia lähimmän Prisman (sinulla se on todella lähellä) jäätelöosastolla ja mentäisiin jonnekin juttelemaan? Huomenna aamulla klo 10?
Ahhh olipas virkistävää nähdä pitkästä aikaa unta siitä naisesta<333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuva susta ei ole enää niin tarkkarajainen vaan päivä päivältä enemmän arjen aaltojen pehmittämä. Vieläkin tulee kuitenkin hetkiä, kun joku yksittäinen muistikuva asennostasi, äänestäsi tai tuoksustasi jossain tilanteessa syöksyy mieleen ja saa hengen salpautumaan. Voikin olla, että isommalla altistuksella olisit ollut mulle terveyshaitta, hengittäminen kun on kuitenkin aika kivaa. (miehelle)
Valitettavasti sitå isompaa altistusta ei nyt pääse tapahtumaan. Olisin tarvittaessa voinut turvautua vaikka tekohengitykseen, jos hengenahdistus olisi mennyt vakavaksi. Olet liian arvokas menetettäväksi.
Olen tämän oppinut hyväksymään, ja toivon joskus kohtaavani jonkun kaltaisesi. Ja kiitos avuntarjouksesta, olisi tuo varmaan aika metkaksi mennyt. :)
Toivottavasti et anna näiden viestien vaikuttaa oikeaan elämääsi kun tosiaan täysin anonyymit vastailevat toisilleen. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko, että selvittäisimme reaalimaailman tilanteen. Nähtäisiin vaikka meitä molempia lähimmän Prisman (sinulla se on todella lähellä) jäätelöosastolla ja mentäisiin jonnekin juttelemaan? Huomenna aamulla klo 10?
Laita sille mielummin viesti ihan vaikka facebookissa. Ei kai kukaan lähde mihinkään Prismaan tallustelemaan täysin anonyymin viestin perusteella? Vaikka näkisitte siellä jäätelöosastolla niin uskaltaisitteko siltikään sanoa toisillenne sanaakaan? Muutenkin kuinka moni pystyy arkisin kello 10 käydä jossain kaupassa. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita sille mielummin viesti ihan vaikka facebookissa. Ei kai kukaan lähde mihinkään Prismaan tallustelemaan täysin anonyymin viestin perusteella? Vaikka näkisitte siellä jäätelöosastolla niin uskaltaisitteko siltikään sanoa toisillenne sanaakaan? Muutenkin kuinka moni pystyy arkisin kello 10 käydä jossain kaupassa. :(
Tuohan on hyvä tunniste sinänsä, kun tosiaan harva voi lähteä maanantaiaamuna klo 10 mihinkään kaupoille pörräämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hyvä tunniste sinänsä, kun tosiaan harva voi lähteä maanantaiaamuna klo 10 mihinkään kaupoille pörräämään.
No itse olin viime maanantaina Prismassa noihin aikoihin (opintotuki ja asumistuki oli tullut tilille) ja nimen ensimmäinen kirjainkin saattaa osua jos tuolla nyt tarkoitettiin sitä joka oli nähty Prismassa, mutta siltikin ihan täyttä sattumaa tuollaiset tunnisteet eikä kyllä kenenkään kannata lähteä sinne oikeasti pahoittamaan omaa mieltään. Prismoja on aika paljon Suomessa, ihmisiä on opiskelemassa, työttöminä, vuorotöissä, lomilla joten silti kannattaa mielummin laittaa vaikka lotto vetämään kun todennäköisyydet samaa tasoa. Tämä ei ole pessimismiä vaan ihan realismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olin viime maanantaina Prismassa noihin aikoihin (opintotuki ja asumistuki oli tullut tilille) ja nimen ensimmäinen kirjainkin saattaa osua jos tuolla nyt tarkoitettiin sitä joka oli nähty Prismassa, mutta siltikin ihan täyttä sattumaa tuollaiset tunnisteet eikä kyllä kenenkään kannata lähteä sinne oikeasti pahoittamaan omaa mieltään. Prismoja on aika paljon Suomessa, ihmisiä on opiskelemassa, työttöminä, vuorotöissä, lomilla joten silti kannattaa mielummin laittaa vaikka lotto vetämään kun todennäköisyydet samaa tasoa. Tämä ei ole pessimismiä vaan ihan realismia.
Joo mäki oon opiskelija niin silleen vapaampaa elämä, mutta kaivattuni ja minun lähi-Prismat ovat ihan eri paikoissa, ei edes samassa kaupungissa tai läänissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mäki oon opiskelija niin silleen vapaampaa elämä, mutta kaivattuni ja minun lähi-Prismat ovat ihan eri paikoissa, ei edes samassa kaupungissa tai läänissäkään.
Sama juttu ellei ole ihan kuukauden sisään muuttanut. Kunhan vaan käytin esimerkkinä, että kuinka helposti tuon voi omia ties kuinka moni.
Vierailija kirjoitti:
Pusu sinne.
Minne ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä E-nainen!
E naiset on parhaita.
Miten olisi tällainen päivän gallupkysely: miten pitkä matka sinulla on Prismaan, entä kaivatullasi? Jos ei halua kertoa tarkemmin, voi kertoa, kumpi teistä asuu lähempänä Prismaa.
voihan prisma.
minun asuinkaupungissani taitaa olla puolenkymmentä prismaa.
Voihan Prisma tosiaan. Täällä on yksi Prisma. Minulla se on tuossa vieressä ja kaivatullani on vähän pidempi matka, olisiko muutama kilometri.
Arvelinkin, että se alkuperäinen olisi ehkä ollut sinulta. Joku vastasi hyvin osuvasti alussa, kenties meillä on enkeleitä täällä? Minä olen miettinyt mitä niistä illoista voisit tarkoittaa, kun niitä on kuitenkin ollut useita ja minulle niillä kaikilla on ollut merkitystä. Saataisiinko me reaalimaailma ajan tasalle? Lähettäisitkö postia? Mitä minun pitäisi tehdä, että saadaan solmut auki?