Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8401/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän gallup. Paljastetaanko omien kaupunkiemme ensimmäinen kirjain? Rohkeimmat kertovat lisäksi läänin tai maakunnan tai peräti itse kaupungin.

Anna palaa sit👍

Vierailija
8402/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8403/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se täytyy vielä lisätä, etten kyllä enää yhtäkään kaipausrupeamaa kestä enkä siis halua ”löytää” ketään tai edes ihastua.

Olen ollut ilman fyysistä kanssakäymistäkin niin pitkään, ettei siihenkään ole enää todellisia haluja.

Pärjään hyvin yksinäni, olenhan käynyt kaikki taisteluni ja tuskanikin lävitse pitkälti yksin.

Vierailija
8404/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uleåborg - den största staden i norra Skandinavien. :D

Vierailija
8405/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan sulta viestiä koko ajan. Joka kerta kun puhelin soi, niin petyn koska se et ole sinä.

Tiedät, että odotin. Odotin ja odotin. Odotin sua aina.

En mä ole sieluani ja kehoani antanut niin kokonaan kenellekään ennen sinua, tiedät kuinka pelkäsin. En tule antamaankaan, tiedän sen omalta kohdaltani.

Olin sun kaikin tavoin, miksi se ei riittänyt? Mitä enempää olisin voinut antaa?

On niin kylmä ja harmaata ilman sinua Juha. Halusin vaan tulla viereesi aina.

Vierailija
8406/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uleåborg - den största staden i norra Skandinavien. :D

Jahas joku muukin 😎

Vierailija
8407/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, käsittelin myös kaikki menneet tragediat miehiin liittyen kun alitajunta puski niitä unien kautta tietoisuuteeni kaivattuni hahmossa (hän ja se nainen tekivät unissa kaiken sen, mitä toiset menneisyydessä tekivät) ja sieltä tuli myös kunnon vapautumiset.

Voin kertoa, että on IHANAA kun ei koe enää riuduttavaa kaipausta ja suhtautuminen häneen on aikalailla ”ihan sama”, eli joo on (vielä) tunteita, mutta ei pakottavaa tarvetta päästä hänen läheisyyteensä.

Haittaa ei myöskään se, jos hän alkaa jonkun kanssa ja jossain vaiheessahan niin varmasti käykin.

Kokeilin nyt vielä kerran ja mieli on rauhallinen sen suhteen, tuskin häntä kiinnostaa ”edes” ystävänä saati muuten, mutta kun vielä jotain tunteita on ja koen ne (rakkaustunteet) jonkinlaisena lahjana elämässä, niin ”pakko” vielä viimeisen kerran yrittää.

Ja kun se on tehty, voi liidellä vapaana pitkin taivaankantta jossittelematta ikinä mitään.

Vierailija
8408/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

L

Vierailija
8409/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä järjettömältä edes olla tässä nyt kirjoittamassa näitä, kun kyse on kuitenkin ihmisestä joka ei halunnut koskaan kohdata minua.

Jolle en ollut olemassa ja joka valitsi kohdistaa resurssinsa kaikkiin muihin.

Mutta ehkä nää oli vaan omia prosessejani joihin hän tietämättään sattui välikappaleeksi tai jotain, varmaan noin.:)

Onnekkaimpia ovat kyllä ne, jotka saavat käydä läpi prosesseja toinen toistaan tukien ja kehittyä yhdessä, mutta menee se näinkin.

Vierailija
8410/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.

Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.

Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.

Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta. 

Oikeastiko joku on käskenyt mennä muualle kaipaamaan? 😳 Mitä se muille kuuluu, kuka ketäkin miettii. Julkinen palsta tämä on, anna mennä kaivaten vaan.

T: hetero (ikään kuin se nyt jotenkin jotakin ylevämpää lajia olisi, mutta siis)

Jossain aikaisemmassa ketjussa käskettiin mennä muualle ja aloittaa oma kaipausketju. En tiedä, oliko kyseinen kommentoija tosissaan tai edes kukaan vakiokävijä. Mutta eipä tuollaisista kommenteista jaksa välittää. 

Jotkut täältä eläytyvät niin vahvasti fantasioihinsa joissa Juuri Hän kirjoittaa tänne lipeviä viestejä ”juuri minulle” eivätkä osaa käsitellä pettymystään kun tulee ilmi, että viestit olivatkin jollekin ihan toiselle (kuten naiselta naiselle) ja purkavat sitä räkyttämällä passskaa.

Älä välitä!

Rakkaus on rakkaus eikä kysy sukupuolta joillain tai tunteet tulee vain samaa sukupuolta kohtaan, ei kuulu muille pätkääkään.

Kiitos sanoistasi. <3 

Minun kaivattuni on vain minun eikä vaeltele tällä palstalla. Näin ollen hänen sukupuolensa ei kuulu kenellekään, ei ikänsä eikä nimikirjaimensa. Joten - en aio vastaisuudessakaan mitään tuntomerkkejä viljellä ihmisten turhia kuvitelmia ruokkimaan. Ja olen samaa mieltä sen kommentoijan kanssa, että jos jonkun tunteet ovat samaa sukupuolta olevaa kohtaan, se on hänen asiansa, ei kenenkään muun. Enkä tee minkään sortin johtopäätöksiä siitä, jos joku ei sukupuolia mainitse eikä se minua edes kiinnosta. Jokaisen kaipaus on hänen omansa, ihana tai tuskallinen, itsessään arvokas.

Minunkin on vaikea ymmärtää miksi jotkut ärsyyntyy naiselta naiselle olevista viesteistä. Ihan niin kuin ne tuntemattomilta miehiltä tuntemattomille naisille olevat viestit ois yhtään se enempää itselle. Se että oma ihastus kirjoittaa täällä on edelleen yhtä äärimmäisen epätodennäköistä.

Vierailija
8411/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilkaa silti että saisin joskus rakkautta, sillä kyllä se tuntuu kaikesta hyvästä huolimatta välillä pahalta kun ei sitä koskaan saa

Vierailija
8412/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sais eikä pitäisi laskea päiviä, mut lasken silti. Voi ikävä!

Vierailija
8413/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia, olet rakas. Ikävöin niin, että sattuu. Kunpa näkisin sinut pian. 

Vierailija
8414/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulle on kyllä oikeastaan ihan sama vaikka sitä rakkautta sitten saisi naiselta, siis jos se nainen olisi sellanen elämänkumppani.

En kyllä halua naisia seksuaalisesti, mutta jos vaihtoehdot on elää yksin ilman seksiä vs. elää naispuolisen elämänkumppanin kanssa ilman seksiä, niin helposti tuo jälkimmäinen.

Muu fyysinen läheisyys kuitenkin kävisi yhtä hyvin naisenkin kanssa.

Joku naispuolinen hellyydenkaipuinen a-seksuaali sielunkumppani olisi hyvä.

Vierailija
8415/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus itseasiassa kattelinkin sellaisia, mutta ne oli kaikki jotenkin vihaisia.

En halua mitään vihaista kolmannen aallon feministiä kuitenkaan.

Vierailija
8416/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

S

Vierailija
8417/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V

Vierailija
8418/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K

Vierailija
8419/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
8420/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mulle on kyllä oikeastaan ihan sama vaikka sitä rakkautta sitten saisi naiselta, siis jos se nainen olisi sellanen elämänkumppani.

En kyllä halua naisia seksuaalisesti, mutta jos vaihtoehdot on elää yksin ilman seksiä vs. elää naispuolisen elämänkumppanin kanssa ilman seksiä, niin helposti tuo jälkimmäinen.

Muu fyysinen läheisyys kuitenkin kävisi yhtä hyvin naisenkin kanssa.

Joku naispuolinen hellyydenkaipuinen a-seksuaali sielunkumppani olisi hyvä.

Oot vähän samanlainen kuin minä. Oon todennut että taidan olla biromanttinen heteroseksuaali. Eli voin ihastua myös harvoihin naisiin ja läheisyys heidän kanssa ois minustakin ihanaa, mutta seksi ei kiinnosta. Toki jos sille toiselle seksi ois ihan välttämättömyys, niin jos mun sormet tai lelut riittäis niin se vielä menettelis, kunhan ei tarvi alkaa nuolemaan. Enkä halua että itselleni tehdään mitään. Mielummin kuitenkin vain pelkkää läheisyyttä.

Ketju on lukittu.