Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.
Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.
Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.
Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta.
Oikeastiko joku on käskenyt mennä muualle kaipaamaan? 😳 Mitä se muille kuuluu, kuka ketäkin miettii. Julkinen palsta tämä on, anna mennä kaivaten vaan.
T: hetero (ikään kuin se nyt jotenkin jotakin ylevämpää lajia olisi, mutta siis)
Jossain aikaisemmassa ketjussa käskettiin mennä muualle ja aloittaa oma kaipausketju. En tiedä, oliko kyseinen kommentoija tosissaan tai edes kukaan vakiokävijä. Mutta eipä tuollaisista kommenteista jaksa välittää.
Jotkut täältä eläytyvät niin vahvasti fantasioihinsa joissa Juuri Hän kirjoittaa tänne lipeviä viestejä ”juuri minulle” eivätkä osaa käsitellä pettymystään kun tulee ilmi, että viestit olivatkin jollekin ihan toiselle (kuten naiselta naiselle) ja purkavat sitä räkyttämällä passskaa.
Älä välitä!Rakkaus on rakkaus eikä kysy sukupuolta joillain tai tunteet tulee vain samaa sukupuolta kohtaan, ei kuulu muille pätkääkään.
Kiitos sanoistasi. <3
Minun kaivattuni on vain minun eikä vaeltele tällä palstalla. Näin ollen hänen sukupuolensa ei kuulu kenellekään, ei ikänsä eikä nimikirjaimensa. Joten - en aio vastaisuudessakaan mitään tuntomerkkejä viljellä ihmisten turhia kuvitelmia ruokkimaan. Ja olen samaa mieltä sen kommentoijan kanssa, että jos jonkun tunteet ovat samaa sukupuolta olevaa kohtaan, se on hänen asiansa, ei kenenkään muun. Enkä tee minkään sortin johtopäätöksiä siitä, jos joku ei sukupuolia mainitse eikä se minua edes kiinnosta. Jokaisen kaipaus on hänen omansa, ihana tai tuskallinen, itsessään arvokas.
Minunkin on vaikea ymmärtää miksi jotkut ärsyyntyy naiselta naiselle olevista viesteistä. Ihan niin kuin ne tuntemattomilta miehiltä tuntemattomille naisille olevat viestit ois yhtään se enempää itselle. Se että oma ihastus kirjoittaa täällä on edelleen yhtä äärimmäisen epätodennäköistä.
Kyllä lepakot voi ihan perustaa oman lepakkojen kaipausketjunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.
Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.
Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.
Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta.
Oikeastiko joku on käskenyt mennä muualle kaipaamaan? 😳 Mitä se muille kuuluu, kuka ketäkin miettii. Julkinen palsta tämä on, anna mennä kaivaten vaan.
T: hetero (ikään kuin se nyt jotenkin jotakin ylevämpää lajia olisi, mutta siis)
Jossain aikaisemmassa ketjussa käskettiin mennä muualle ja aloittaa oma kaipausketju. En tiedä, oliko kyseinen kommentoija tosissaan tai edes kukaan vakiokävijä. Mutta eipä tuollaisista kommenteista jaksa välittää.
Jotkut täältä eläytyvät niin vahvasti fantasioihinsa joissa Juuri Hän kirjoittaa tänne lipeviä viestejä ”juuri minulle” eivätkä osaa käsitellä pettymystään kun tulee ilmi, että viestit olivatkin jollekin ihan toiselle (kuten naiselta naiselle) ja purkavat sitä räkyttämällä passskaa.
Älä välitä!Rakkaus on rakkaus eikä kysy sukupuolta joillain tai tunteet tulee vain samaa sukupuolta kohtaan, ei kuulu muille pätkääkään.
Kiitos sanoistasi. <3
Minun kaivattuni on vain minun eikä vaeltele tällä palstalla. Näin ollen hänen sukupuolensa ei kuulu kenellekään, ei ikänsä eikä nimikirjaimensa. Joten - en aio vastaisuudessakaan mitään tuntomerkkejä viljellä ihmisten turhia kuvitelmia ruokkimaan. Ja olen samaa mieltä sen kommentoijan kanssa, että jos jonkun tunteet ovat samaa sukupuolta olevaa kohtaan, se on hänen asiansa, ei kenenkään muun. Enkä tee minkään sortin johtopäätöksiä siitä, jos joku ei sukupuolia mainitse eikä se minua edes kiinnosta. Jokaisen kaipaus on hänen omansa, ihana tai tuskallinen, itsessään arvokas.
Minunkin on vaikea ymmärtää miksi jotkut ärsyyntyy naiselta naiselle olevista viesteistä. Ihan niin kuin ne tuntemattomilta miehiltä tuntemattomille naisille olevat viestit ois yhtään se enempää itselle. Se että oma ihastus kirjoittaa täällä on edelleen yhtä äärimmäisen epätodennäköistä.
Kyllä lepakot voi ihan perustaa oman lepakkojen kaipausketjunsa.
Entä jos on bi tai ei osaa määritellä itseään? Miksi et itse perusta tosiheteroiden kaipausketjua?
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Rakastan sinua.
Minäkin rakastan sinua. Nähdäänköhän me enää koskaan? Miltä sinusta tuntuu?
Haluatko minua seksuaalisesti mies? Vai onko välillämme enemmänkin syvän toverillisia tunteita?
Täällä myös yksi. Pidän kyllä toisista naisista romanttisessa mielessä, mutta voisin olla fyysisesti läheisessä (ystävyys)suhteessakin naisen kanssa. Olen todella hellyydenkipeä ja haluaisin halailla ja olla sylissä ja silitellä, vaikka kyseessä ei olisi romanttinen suhde. Olen sinkku enkä saa mistään läheisyyttä. En tiedä, olenko vähän aseksuaalinenkin. En ajattele seksiä kovinkaan usein. Olen vähän ujo ja estynytkin ja epävarma ja jotenkin häpeän itseäni. Pitäisi tuntea toinen todella hyvin ennen kuin voisin harrastaa seksiä. Varmaan kukaan ei jaksaisi odottaa niin kauan.
Vierailija kirjoitti:
Espooooooo
Matinkylä!!!
Vierailija kirjoitti:
M Espoosta
Melkein full monty. :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi. Pidän kyllä toisista naisista romanttisessa mielessä, mutta voisin olla fyysisesti läheisessä (ystävyys)suhteessakin naisen kanssa. Olen todella hellyydenkipeä ja haluaisin halailla ja olla sylissä ja silitellä, vaikka kyseessä ei olisi romanttinen suhde. Olen sinkku enkä saa mistään läheisyyttä. En tiedä, olenko vähän aseksuaalinenkin. En ajattele seksiä kovinkaan usein. Olen vähän ujo ja estynytkin ja epävarma ja jotenkin häpeän itseäni. Pitäisi tuntea toinen todella hyvin ennen kuin voisin harrastaa seksiä. Varmaan kukaan ei jaksaisi odottaa niin kauan.
Tuo on demiseksuaalisuutta että haluaa tuntea toisen ensin hyvin. Minä haluan tuntea myös, muuten jännitän niin paljon etten nauti yhtään.
Vierailija kirjoitti:
M. Ei se kuule tälläkään kertaa onnistu se uusi suhde. Alku kuulostaa hyvälle, mutta Mua kaipaat silti.
Näin on ollut joka kerta ja näin se tulee olemaan.
Miss you too mutta hyvää jatkoa.
Tiedän sen itsekin että mikään suhteeni ei toimi niin kauan kun vain kaipaan sinua. Tuskissani rämmin epätoivoisissa suhteissa.
M
Minulle taas hyvä Seksuaalinen kemia suhteessa on tärkeää. Koen sitä todella harvoihin ja siksi elän mieluummin yksin. En kaipaa mitään a-seksuaalu läheisyyttä kuten en mitään seksiä ihmisen kanssa johon en koe vetoa.
En ole kokenut aiemmin samanlaista vetovoimaa ja tunnetta mitä tunsin sun lähellä. Jäin siihen tunteeseen kiinni ja siksi kaipaan sua joka päivä ja haaveilen sinusta. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokenut aiemmin samanlaista vetovoimaa ja tunnetta mitä tunsin sun lähellä. Jäin siihen tunteeseen kiinni ja siksi kaipaan sua joka päivä ja haaveilen sinusta. Miehelle.
Koska koit tämän?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko minua seksuaalisesti mies? Vai onko välillämme enemmänkin syvän toverillisia tunteita?
Haluan sinua hyvin paljon. Saat minut kuumaksi. Samalla tunnen sinua kohtaan syvää rakkautta ja hellyyttä. Haluaisin tehdä sinut onnelliseksi. Entä sinä? Mitä tunnet minua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mulle on kyllä oikeastaan ihan sama vaikka sitä rakkautta sitten saisi naiselta, siis jos se nainen olisi sellanen elämänkumppani.
En kyllä halua naisia seksuaalisesti, mutta jos vaihtoehdot on elää yksin ilman seksiä vs. elää naispuolisen elämänkumppanin kanssa ilman seksiä, niin helposti tuo jälkimmäinen.
Muu fyysinen läheisyys kuitenkin kävisi yhtä hyvin naisenkin kanssa.Joku naispuolinen hellyydenkaipuinen a-seksuaali sielunkumppani olisi hyvä.
Oot vähän samanlainen kuin minä. Oon todennut että taidan olla biromanttinen heteroseksuaali. Eli voin ihastua myös harvoihin naisiin ja läheisyys heidän kanssa ois minustakin ihanaa, mutta seksi ei kiinnosta. Toki jos sille toiselle seksi ois ihan välttämättömyys, niin jos mun sormet tai lelut riittäis niin se vielä menettelis, kunhan ei tarvi alkaa nuolemaan. Enkä halua että itselleni tehdään mitään. Mielummin kuitenkin vain pelkkää läheisyyttä.
Mä en varmaankaan voi ihastua naisiin, tai en ainakaan koskaan ole ihastunut.
Yhden ystävän kanssa on ollut paljon platonista läheisyyttä (kunnes hän alkoi seurustelemaan) ja rakastamme toisiamme syvästi, mutta en ole ollut ikinä ihastunut häneen.
Mulla ihastumiseen liittyy vahvasti seksuaalisuus joten siksi näin.:)
Jos eläisin naisen kanssa, pitäisi sen siis olla puhtaasti platoninen suhde ja läheisyyden sellaista kuin ystävienkin kanssa (halailu, silittely, kainalointi, sylikkäin makoilu ja nukkuminen, hierominen ym.).
Elämänkumppanuus ilman erotiikkaa ja seksiä siis, kuin ystävyys mutta jaetaan elämä myös arjessa.
Ideaali olisi tietysti sopiva mies, mutta tosiaan pystyn kyllä helposti elämään ilman seksiä ja erotiikkaa, eli tuollainen ystävyyskumppanuus naisen kanssa olisi myös hyvä.
Olen varmaan aika seksuaalinen ihminen, mutta mulle on tosi helppoa olla ilman seksiä jos ei ole sopivaa partneria. Seksuaalinen tyydytys on niin helppo saada ilman partneriakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinua hyvin paljon. Saat minut kuumaksi. Samalla tunnen sinua kohtaan syvää rakkautta ja hellyyttä. Haluaisin tehdä sinut onnelliseksi. Entä sinä? Mitä tunnet minua kohtaan?
Kuinka pitkään olet tuntenut näin?
J minulla on ikävä sinua, koska vain katosit.
Eikä ikävä helpota, vaikka aikaa kulunutkin.