Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8361/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko sanoa se tänään. En uskalla varmaan enää koskaan. Ainakaan täällä.

Vierailija
8362/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitkohan sinä olla kaivattuni? Haluatko kertoa jotain lisää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8363/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakas. Rakastan ja kaipaan sinua.

Vierailija
8364/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole ollut oma itsensä. Olin tavattoman surullinen.

Vierailija
8365/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kevät ja kesä meni vähä niin ja näin. Mietin, että onkohan mul enää mahdollisuuksii jos oon saanut ajatukset täysin selviksi?

Vierailija
8366/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pistää rinnassa ja heikottaa eikä sanotuksi sitä vain saa....katsoit mua sillälailla...

Vierailija
8367/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ole ollut oma itsensä. Olin tavattoman surullinen.

Millä tavalla? Anteeksi, kun kyselen. Olisitpa sinä kaivattuni. 

Vierailija
8368/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Sinä olet mielessäni juuri nyt. Voisinpa katsoa silmiisi ja sulkea sinut hellään halaukseen. Rakastan sinua koko sydämestäni. Toivottavasti näemme pian. Hyvää yötä.

Vierailija
8369/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirsin sulle rantahiekkaan sydämen, jonka aallot on huuhdelleet jo melkein näkymättömiin.

Vierailija
8370/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totinen. Erilainen. Väsynyt.

Vierailija
8371/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.

Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.

Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.

Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta. 

Oikeastiko joku on käskenyt mennä muualle kaipaamaan? 😳 Mitä se muille kuuluu, kuka ketäkin miettii. Julkinen palsta tämä on, anna mennä kaivaten vaan.

T: hetero (ikään kuin se nyt jotenkin jotakin ylevämpää lajia olisi, mutta siis)

Jossain aikaisemmassa ketjussa käskettiin mennä muualle ja aloittaa oma kaipausketju. En tiedä, oliko kyseinen kommentoija tosissaan tai edes kukaan vakiokävijä. Mutta eipä tuollaisista kommenteista jaksa välittää. 

Jotkut täältä eläytyvät niin vahvasti fantasioihinsa joissa Juuri Hän kirjoittaa tänne lipeviä viestejä ”juuri minulle” eivätkä osaa käsitellä pettymystään kun tulee ilmi, että viestit olivatkin jollekin ihan toiselle (kuten naiselta naiselle) ja purkavat sitä räkyttämällä passskaa.

Älä välitä!

Rakkaus on rakkaus eikä kysy sukupuolta joillain tai tunteet tulee vain samaa sukupuolta kohtaan, ei kuulu muille pätkääkään.

Kiitos sanoistasi. <3 

Vierailija
8372/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totinen. Erilainen. Väsynyt.

Milloin näit hänet viimeksi?

Vierailija
8373/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen.

Vierailija
8374/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olit aamulla😢

Vierailija
8375/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.

Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.

Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.

Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta. 

Oikeastiko joku on käskenyt mennä muualle kaipaamaan? 😳 Mitä se muille kuuluu, kuka ketäkin miettii. Julkinen palsta tämä on, anna mennä kaivaten vaan.

T: hetero (ikään kuin se nyt jotenkin jotakin ylevämpää lajia olisi, mutta siis)

Jossain aikaisemmassa ketjussa käskettiin mennä muualle ja aloittaa oma kaipausketju. En tiedä, oliko kyseinen kommentoija tosissaan tai edes kukaan vakiokävijä. Mutta eipä tuollaisista kommenteista jaksa välittää. 

Jotkut täältä eläytyvät niin vahvasti fantasioihinsa joissa Juuri Hän kirjoittaa tänne lipeviä viestejä ”juuri minulle” eivätkä osaa käsitellä pettymystään kun tulee ilmi, että viestit olivatkin jollekin ihan toiselle (kuten naiselta naiselle) ja purkavat sitä räkyttämällä passskaa.

Älä välitä!

Rakkaus on rakkaus eikä kysy sukupuolta joillain tai tunteet tulee vain samaa sukupuolta kohtaan, ei kuulu muille pätkääkään.

Kiitos sanoistasi. <3 

Minun kaivattuni on vain minun eikä vaeltele tällä palstalla. Näin ollen hänen sukupuolensa ei kuulu kenellekään, ei ikänsä eikä nimikirjaimensa. Joten - en aio vastaisuudessakaan mitään tuntomerkkejä viljellä ihmisten turhia kuvitelmia ruokkimaan. Ja olen samaa mieltä sen kommentoijan kanssa, että jos jonkun tunteet ovat samaa sukupuolta olevaa kohtaan, se on hänen asiansa, ei kenenkään muun. Enkä tee minkään sortin johtopäätöksiä siitä, jos joku ei sukupuolia mainitse eikä se minua edes kiinnosta. Jokaisen kaipaus on hänen omansa, ihana tai tuskallinen, itsessään arvokas.

Vierailija
8376/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran vielä haluaisin tietää, että oletko nyt oikeasti onnellinen? Tekemäsi ratkaisut menevät yli ymmärrykseni varsinkin, kun tilanteesi on nyt viimeistään vähintäänkin haastava. Ehdoin tahdoin teit elämääsi vaikeammaksi. Voitko sanoa rakastavasi häntä? En usko, että viimeksi olisit pystynyt, jos olisin sitä kysynyt. Tuntuu, että tyydyit siihen, mitä oli tarjolla.

Et tiedä koko tarinaa. Asiat eivät ole noin mustavalkoisia. Onnea on monenlaista. Olen onnellinen. Omalla tavallani. En sillä tavalla kuin toivoit. Mutta tämä on minun valintani. En kykene valitsemaan toisin. Yritin, mutta en kykene. Minun on ajateltava muitakin kuin itseäni. Olen sellainen. 

Vierailija
8377/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin huonosti koska pyörit mielessä nainen.

Vierailija
8378/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Tää kevät ja kesä meni vähä niin ja näin. Mietin, että onkohan mul enää mahdollisuuksii jos oon saanut ajatukset täysin selviksi?

On, koska haluan vain sinut. Odotan sinua vaikka maailman ääriin. Tiedätkö, tuskin olet kaipaamani, mutta sain yhdestä aiemmasta viestistä täällä toivonkipinän. Siinä luki että voi olla, ettet uskalla viestiä laittaa, joten on odotettava muuta tilaisuutta. Koska olet ujo, ajattelin järjestää sen tilaisuuden meille. Tulethan viikonloppuna paikkaan x, sinne missä viimeksi näimme.

Vierailija
8379/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukuin huonosti koska pyörit mielessä nainen.

Minkälaisia asioita tästä naisesta sun mielessä oli ja piti hereillä?

Vierailija
8380/16650 |
08.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkani mun kirjoitti:

Piirsin sulle rantahiekkaan sydämen, jonka aallot on huuhdelleet jo melkein näkymättömiin.

Mistä tuo nimi Villasukka tulee?

Ketju on lukittu.