Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8261/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Olet ehkä jo huomannut, että olen aika sinnikäs tapaus. Tässä tapauksessa se johtuu siitä, että ensi hetkistä lähtien vaistosin, että meillä on jokin elämää suurempi yhteys välillämme. Tunnetko sinä samoin? Rakastan sinua aivan täysillä. Hyvää yötä ja paljon kiihkeitä suudelmia.

Vierailija
8262/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnelma oli kuin hautajaisissa.

Missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8263/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä toinen A. Odotan joka päivä näkeväni sinut. Haluaisin jutella.

Vierailija
8264/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, suukko & hali elämäni naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km päästä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Toisen etunimeni toinen tavu päättyy tremulanttiin. Entisten kotikaupunkiemme venäläisten ystävyyskaupunkien välinen matka linnunteitse on 610km. Kävin tänään korttelissasi, ensimmäistä kertaa kesäkuun puolvälin jälkeen. Ajattelen siua, ihana, hyvää yötä rakas.

Vierailija
8265/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin terveiset että kaipaan häntä edelleen. Luulin yli vuoden että meillä oli joku merkittävä yhteys mutta erään viimeisimmän sattumuksen jälkeen olen alkanut epäillä itseäni ja se saa minut pohjattoman surulliseksi. Huomaan että mun on vaikea innostua mistään enkä toisina päivinä haluaisi lähteä edes lenkille koska vähän pelkään törmääväni häneen. Jos tietäisin varmasti etten törmää, menisin. Enkä ole edes törmännyt häneen lenkillä mutta teoriassa se olisi mahdollista. Täytynee odottaa hetki että pahin itseinho ja nolostus helpottaa. Useimpina päivinä se onkin aivan siedettävä ja tiedän että kaikki on vain elämää. Tänään vähän huonompi päivä. Kunpa hän tulisi vaan mun luo ja sanoisi et kaikki ok. En tiedä yhtään mitä on tapahtunut. Tää miehelle.

Minkälainen sattumus jos saa udella, tuskin niin iso että itseään kannattaa alkaa epäilemään. Kaikki on varmaan ok. Jos tietäisin hän tuntisi jostain syystä noin niin menisin heti sanomaan että kaikki on tosiaankin ok.

Kiitos. Kyse vain tunteiden tai tykkäämistä ilmaisemisesta, joskin epäsuorasti, on myös mahdollisuus väärinkäsitykselle.

Vierailija
8266/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T💕

Vierailija
8267/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Olet ehkä jo huomannut, että olen aika sinnikäs tapaus. Tässä tapauksessa se johtuu siitä, että ensi hetkistä lähtien vaistosin, että meillä on jokin elämää suurempi yhteys välillämme. Tunnetko sinä samoin? Rakastan sinua aivan täysillä. Hyvää yötä ja paljon kiihkeitä suudelmia.

Ensi kohtaamisten jälkeen havaitsin sinun olevan täysin poikkeuksellinen ihminen elämässäni. Ihastuin ja rakastuin päättömästi sinuun. Yhteys sinuun säilyy, vaikka aika kuluu ja vuodet vierii näkemättä sinua.

Vierailija
8268/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Antaudun ehdoitta, koska rakastan sinua.

Minäkin sinua.

Vierailija
8269/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Facebookin kaveriehdotuksissa on sinun työkavereitasi mies? Miksi Facebook on alkanut niitä ehdottelemaan nyt, kun olet lomalla ja olet nähnyt minua? Naurattaa. Hämmentää. Karmii. Huvittaa. 

Vierailija
8270/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Facebookin kaveriehdotuksissa on sinun työkavereitasi mies? Miksi Facebook on alkanut niitä ehdottelemaan nyt, kun olet lomalla ja olet nähnyt minua? Naurattaa. Hämmentää. Karmii. Huvittaa. 

Täällä sama!

Vierailija
8271/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaan sanoa etten ole unohtanut sua.

Hitsi.

T->J

Vierailija
8272/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkomielteinen idiootti ja skitso, se sä olet et muuta. Näin ajattelen susta.

Vierailija
8273/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen sinua kohtaan samoin. Tämä on ihan järjetöntä, niin syvää rakkautta.

Vierailija
8274/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumasti kirjoitettu, mutta tietenkin jos toista vihaa ja on jäänyt katkeruutta niin kai se ajattelu noin sit menee.

Vierailija
8275/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumasti kirjoitettu, mutta tietenkin jos toista vihaa ja on jäänyt katkeruutta niin kai se ajattelu noin sit menee.[/quote

Kyllä, vihaan ja oksettaa ettei voi jättää rauhaan, vaikka olen selkeästi pakit antanut. Idiootti kun on, niin ei katsos mene perille ei. Pitää seurata ja vahdata, joskso yllättäis minut uuden kanssa. No, se riippuu minusta milloin rakkaani kanssa hänen tihrusilmiensä eteen menen. 

Vierailija
8276/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumasti kirjoitettu, mutta tietenkin jos toista vihaa ja on jäänyt katkeruutta niin kai se ajattelu noin sit menee.[/quote

Kyllä, vihaan ja oksettaa ettei voi jättää rauhaan, vaikka olen selkeästi pakit antanut. Idiootti kun on, niin ei katsos mene perille ei. Pitää seurata ja vahdata, joskso yllättäis minut uuden kanssa. No, se riippuu minusta milloin rakkaani kanssa hänen tihrusilmiensä eteen menen. 

Mä vähän kyllä veikkaan että tuo alkuperäinen viesti ei ollut sinulle tarkoitettu, joten voit olla ihan huoletta. Viestisi on varmasti mennyt perille.

Vierailija
8277/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hui mikä sekopää tunnistelemassa itselleen kivoja viestejä. Kai sä tajuat, että toi on sitä pakkomielteistä käyttäytymistä? Muuten ihan tiedoksi, että skitsofrenian yksi oireista on kuvitella, että kaikki liittyisi itseen.

Vierailija
8278/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän sen saisi sut jättämään rauhaan? Sä olet siis pakit antanut jo. Ehkä se kuvittelee että se kun kovasti yrittää vielä, niin sä vielä taivut. Eli sen pitää tajuta että sä et ole enää kiinnostunut, vaikka joskus olet ollut (meneekö näin?). Sun pitää olla nyt johdonmukainen, jämpti ja kertoa millaiset suunnitelmat sulla on ja miksi. Myös se miksi hänen kanssaan ei onnistu.

Vierailija
8279/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän sen saisi sut jättämään rauhaan? Sä olet siis pakit antanut jo. Ehkä se kuvittelee että se kun kovasti yrittää vielä, niin sä vielä taivut. Eli sen pitää tajuta että sä et ole enää kiinnostunut, vaikka joskus olet ollut (meneekö näin?). Sun pitää olla nyt johdonmukainen, jämpti ja kertoa millaiset suunnitelmat sulla on ja miksi. Myös se miksi hänen kanssaan ei onnistu.

Ilmeisesti kuvittelee, että kun väkisin ja sinniikkäästi ahdistelee, niin lopulta taivun. Ja ilmeisesti kuvittelee, että parisuhteen syntyyn riittää kun vain hän tuntee (mitä sairasta sitten tunteekaan, rakkautta tuo käytös ei osoita). Karmii sen tyypin näkeminenkin, mutta en ole päästänyt enää juttelemaan kanssani, vaikka sitäkin on väkisin yrittänyt. Olen hänelle aikoinaan sanonut että meitä ei tule, mutta ei vain siihen puupäähän totuus ole uponnut.

Vierailija
8280/16650 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt kertomaan noi jutut irl, niille kenen te itse kuvittelette teitä kyttäävän. Voi olla että teille nauretaan. Ne ole teitä kytännyt. Elävät omaa elämäänsä ja teitä vituttaa jäädä soittelemaan. Siksi täällä lesootte päivät pitkät.

Ketju on lukittu.