40 v juhlat OPM-teemalla
Haluaisin järkätä ystäville 40 v synttärit, mutta budjetti on rajallinen. Olen vuokrannut edullisen juhlatilan ja ajattelin tarjota pientä suolaista ja alkuun kuoharit, ehkä haen Tallinnasta edullista juotavaa. Mitä mieltä olette, kehtaanko laittaa kutsuun maininnan OPM, ja kehtaako tällaisia köyhiä juhlia edes järkätä?
Kommentit (10)
Voi pitää ihan millaiset juhlat itse haluaa. Vaikka nyyttärit ja oma pullo mukaan. Toivottavasti on mukavat juhlat :)
Tuntuu että nykyään synttärit on melkein kuin hääjuhlat, on pitopalvelu, bändi ja juomat. Vieraat antavat lahjaksi vähintään 50€. Ehkä tästä johtuen on tullut kynnys pitää tavallisia juhlia, joissa ei ole niin prameat tarjoilut..Ja jos jättää opm mainitsematta, porukalla ei ole juomia mukana
ap
ei nyt mistään Tallinnasta kannata käydä, tallinnan hinnat eivät ole niin paljon halvemmat, että aikaa ja rahaa säästäisi.
Olin itse juuri häissä, jossa oli "häälahjaksi toivomme, että otat mukaan mieluiset juhlajuomat. Kahden aikuisen taloutena meillä on jo kaikki tarvittava". He olivat varanneet yhden lasin skumppaa kaikille, kai 8 pulloa yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että nykyään synttärit on melkein kuin hääjuhlat, on pitopalvelu, bändi ja juomat. Vieraat antavat lahjaksi vähintään 50€. Ehkä tästä johtuen on tullut kynnys pitää tavallisia juhlia, joissa ei ole niin prameat tarjoilut..Ja jos jättää opm mainitsematta, porukalla ei ole juomia mukana
ap
Kukaan ei pidä nelikymppisiä...
Millainen paikka ja ympäristö?
Kun pidin 50v juhlani kutsussa oli, että tuothan viisi itsellesi mieluista juomaa. Olin ympäristöön laatinut erilaisia tehtäviä, joissa piti juoda yksi juomista ennen kuin pääsi seuraavalle pisteelle.
Paikkana on vanha työväentalon tapainen kaupungin keskustassa. Jos tarjolla ei ole varsinaisesti ruokaa, pientä suolaista, tuleeko kaikille kattaa istumapaikka? En haluaisi sellaisia "pönötysjuhlia".
ap
Ottaisin joka tapauksessa oman pyyhkeen mukaan
Opetusministeriö?
Ei ikinä tällä teemalla, jätä juhlat pitämättä. Noloa.