Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Täällä todellakin on joku T- vihaaja.
Koomista kun miettii kuin moni nimi alkaa teellä😆
Miten kuule vähän tuntuu siltä, että joku miespuolinen T haluaa kovasti, että häntä vihataan.
Olet oikein vainosta rustaillut tänne ( teeskennellen taas huonosti naista ).
Tunne ei ole viha, se on puhdas halveksunta.
Nyt voit sitten taas jatkaa mielikuvitusjuttujasi jos känni sallii.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Haluaisin niin nähdä sinut.
Nähdäänkö? Minäkin haluan.
voi rakas. oli ihana tollainen rytmikäs kaikki oharit pois, niin kiitos kun olette olemassa. Olet
Saat olla kaukainen, voit olla vaikka loppuelämäsi kaukainen jos niin tahdot.
Rakas. Haaveilen taas sinusta. Kuinka ihanaa kaikki oli. Voi kun saisi joskus kokea vielä sen tunteen kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Olet ehkä jo huomannut, että olen aika sinnikäs tapaus. Tässä tapauksessa se johtuu siitä, että ensi hetkistä lähtien vaistosin, että meillä on jokin elämää suurempi yhteys välillämme. Tunnetko sinä samoin? Rakastan sinua aivan täysillä. Hyvää yötä ja paljon kiihkeitä suudelmia.
Pakkomielteinen idiootti ja skitso, se sä olet et muuta. Näin ajattelen susta.
Rumasti kirjoitettu, mutta tietenkin jos toista vihaa ja on jäänyt katkeruutta niin kai se ajattelu noin sit menee.[/quote
Kyllä, vihaan ja oksettaa ettei voi jättää rauhaan, vaikka olen selkeästi pakit antanut. Idiootti kun on, niin ei katsos mene perille ei. Pitää seurata ja vahdata, joskso yllättäis minut uuden kanssa. No, se riippuu minusta milloin rakkaani kanssa hänen tihrusilmiensä eteen menen.
Mitenhän sen saisi sut jättämään rauhaan? Sä olet siis pakit antanut jo. Ehkä se kuvittelee että se kun kovasti yrittää vielä, niin sä vielä taivut. Eli sen pitää tajuta että sä et ole enää kiinnostunut, vaikka joskus olet ollut (meneekö näin?). Sun pitää olla nyt johdonmukainen, jämpti ja kertoa millaiset suunnitelmat sulla on ja miksi. Myös se miksi hänen kanssaan ei onnistu.
Ilmeisesti kuvittelee, että kun väkisin ja sinniikkäästi ahdistelee, niin lopulta taivun. Ja ilmeisesti kuvittelee, että parisuhteen syntyyn riittää kun vain hän tuntee (mitä sairasta sitten tunteekaan, rakkautta tuo käytös ei osoita). Karmii sen tyypin näkeminenkin, mutta en ole päästänyt enää juttelemaan kanssani, vaikka sitäkin on väkisin yrittänyt. Olen hänelle aikoinaan sanonut että meitä ei tule, mutta ei vain siihen puupäähän totuus ole uponnut.
Tämä viesti ei ollut sinulle. En ole koskaan yrittänyt väkisin jutella hänelle, emmekä me näe missään toisiamme.
Alkuperäisen viestin kirjoittaja.
Viestitellyt? vuosi sitten viimeksi? Vähän vaikea tilanne, mielessä silti s
En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.
Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.
Haluisin nähdä sun komeen naaman! Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt sinua tänään töissä. Tulet varmaan vasta ensi viikolla, mutta minä en ole siellä enää silloin. Ei pitänyt kyllä olla tänäänkään, mutta olin silti. En luovu toivosta.
Hyvää viimeistä lomaviikkoa sinulle. Haluaisin kysyä sinulta, miten kesäsi on mennyt ja mitä olet tehnyt. Tekisi mieli halata sinua, kun taas nähdään, mutta enhän minä voi. Lähetän tässä virtuaalisia halauksia monta kappaletta.
Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Haaveilen taas sinusta. Kuinka ihanaa kaikki oli. Voi kun saisi joskus kokea vielä sen tunteen kanssasi.
Rakas. Voitaisiinko nähdä siellä missä tavattiin? Vaikka ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisko ottaa yhteyttä jos olet lähdössä pois vai haluatko miettiä loppuelämäs että olis pitäny.... varsinki jos toinen ei tiedä mitään sinun tunteista.
Olenko mielestäsi kaunis? Miksi mielesräsi en ole / miksi olen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ymmärrettävä niin että nämä sukupuolettomat viestit on aina naiselta naiselle. Näin ainakin itse miellän, enkä kiinnitä niihin siksi sen suurempaa huomiota mutta ihmettelen kyllä miksi on vaikeaa laittaa ne sukupuolet viestiin mukaan.
Mitä väliä sukupuolilla. Mitä sillä tiedolla kukaan ulkopuolinen tekee. Ehkä joku haluaa kirjoittaa ilman tunnisteita. Toisekseen joku ilmiantaa täällä naiselta naiselle olevia viestejä ja niitä poistetaan ja heitä on useaan otteeseen käsketty häipyä muille palstoille täältä teidän heteroiden kaipausketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä sopii, mutta sopiiko että sovitaan tarkemmin yksityisesti jotain kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä sopii, mutta sopiiko että sovitaan tarkemmin yksityisesti jotain kautta?
Mitä kautta, anna ehdotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei haittaa et oon ihan pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta, anna ehdotuksia.
sähköposti tai messenger
Rakas. Haluaisin niin nähdä sinut.