Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
8241/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa kertoa sulle kaiken, mutta en tietenkään voi. Joskus ärsyttää niin paljon!

Minuakin ärsyttää, etten voi kertoa elämäni tärkeimmälle ihmiselle, mitä tunnen häntä kohtaan. Eihän se olisi sopivaa tässä tilanteessa. En myöskään kestäisi kielteistä reaktiota, joten parempi elää unelmissa ja ajatella, että hän tuntee samoin.

Kenelle?

Vierailija
8242/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisinpa kertoa sulle kaiken, mutta en tietenkään voi. Joskus ärsyttää niin paljon!

Minuakin ärsyttää, etten voi kertoa elämäni tärkeimmälle ihmiselle, mitä tunnen häntä kohtaan. Eihän se olisi sopivaa tässä tilanteessa. En myöskään kestäisi kielteistä reaktiota, joten parempi elää unelmissa ja ajatella, että hän tuntee samoin.

I feel you. Minua pidättelee moni asia. Eniten se, että ei kehtaa asettaa perheellistä naista ikävään asemaan... sormuksetkin itsepintaisesti juuri siellä, missä niiden ei toivoisi olevan. Kielteisen reaktion ehkä kestäisin, jos tietäisin, että hän ei kerro eteenpäin yhdellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8243/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Minua pidättelee moni asia. Eniten se, että ei kehtaa asettaa perheellistä naista ikävään asemaan... sormuksetkin itsepintaisesti juuri siellä, missä niiden ei toivoisi olevan. Kielteisen reaktion ehkä kestäisin, jos tietäisin, että hän ei kerro eteenpäin yhdellekään.

Oletko itse kuitenkin sinkku?

Vierailija
8244/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin Englannin kuningattaren omakseni. Tiedän, että hinta on kova, mutta minkäs teet.

Vierailija
8245/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse en ainakaan kertoisi. Oi kun olisitkin se, jota ikävöin!

Toisaalta, en tiedä miten moiseen tunnustukseen suhtautuisi. Vaikka tunteita olisikin, vahvimmat ne on lapsia kohtaan, heille tahtoisi säilyttää ehjän perheen.

Vierailija
8246/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit hän, niin enemmän kuin mitään, haluaisin johonkin keskusteluyhteyteen sun kanssa.

Vierailija
8247/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäisin terveiset että kaipaan häntä edelleen. Luulin yli vuoden että meillä oli joku merkittävä yhteys mutta erään viimeisimmän sattumuksen jälkeen olen alkanut epäillä itseäni ja se saa minut pohjattoman surulliseksi. Huomaan että mun on vaikea innostua mistään enkä toisina päivinä haluaisi lähteä edes lenkille koska vähän pelkään törmääväni häneen. Jos tietäisin varmasti etten törmää, menisin. Enkä ole edes törmännyt häneen lenkillä mutta teoriassa se olisi mahdollista. Täytynee odottaa hetki että pahin itseinho ja nolostus helpottaa. Useimpina päivinä se onkin aivan siedettävä ja tiedän että kaikki on vain elämää. Tänään vähän huonompi päivä. Kunpa hän tulisi vaan mun luo ja sanoisi et kaikki ok. En tiedä yhtään mitä on tapahtunut. Tää miehelle.

Vierailija
8248/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen täällä seuransa itse valitsee. Mitä jos antaisit naisen itse päättää?

Luulen että et tunne naista kovin hyvin vielä, jos et tiedä kertooko hän eteenpäin jos lähestyisit. Siihen ei ole muuta vaihtoehtoa kuin heittäytyä virtaan ja tutustua häneen.

Ehkä suoraan ei kannata heittäytyä jalkoihin, vaan vähän rauhallisemmin? Näin myös huomaat naisesta kuinka pitkälle hän sinun antaa tulla elämäänsä.

Vierailija
8249/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä tulet aina välähdyksinä mun mieleen?

Vierailija
8250/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä nimellä haluaisit kutsua tätä naista?

On eräs niin ilmeinen vastaus (liittyy elokuviin), että en voi sanoa sitä täällä ääneen.

Vierailija
8251/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Antaudun ehdoitta, koska rakastan sinua.

Vierailija
8252/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnelma oli kuin hautajaisissa.

Vierailija
8253/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä, rakas ******. Olet taas ollut mielessäni koko päivän. Tulisin halaamaan sinua nyt, jos vain voisin. Näkisimmepä huomenna, vaikka se taitaa olla aika epätodennäköistä. Lempeitä unia sinulle. Nuku hyvin. 

Vierailija
8254/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän sinusta irti, koska sitä sinä haluatkin.

Vierailija
8255/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäisin terveiset että kaipaan häntä edelleen. Luulin yli vuoden että meillä oli joku merkittävä yhteys mutta erään viimeisimmän sattumuksen jälkeen olen alkanut epäillä itseäni ja se saa minut pohjattoman surulliseksi. Huomaan että mun on vaikea innostua mistään enkä toisina päivinä haluaisi lähteä edes lenkille koska vähän pelkään törmääväni häneen. Jos tietäisin varmasti etten törmää, menisin. Enkä ole edes törmännyt häneen lenkillä mutta teoriassa se olisi mahdollista. Täytynee odottaa hetki että pahin itseinho ja nolostus helpottaa. Useimpina päivinä se onkin aivan siedettävä ja tiedän että kaikki on vain elämää. Tänään vähän huonompi päivä. Kunpa hän tulisi vaan mun luo ja sanoisi et kaikki ok. En tiedä yhtään mitä on tapahtunut. Tää miehelle.

Minkälainen sattumus jos saa udella, tuskin niin iso että itseään kannattaa alkaa epäilemään. Kaikki on varmaan ok. Jos tietäisin hän tuntisi jostain syystä noin niin menisin heti sanomaan että kaikki on tosiaankin ok.

Vierailija
8256/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoisin Englannin kuningattaren omakseni. Tiedän, että hinta on kova, mutta minkäs teet.

Hyvä asenne, pidä toi! Lujalla uskolla se voi olla mahdollista. Maasta se pienikin ponnistaa, vaikka hinta olisikin kova.

Vierailija
8257/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Antaudun ehdoitta, koska rakastan sinua.

Rakas. Minä rakastan sinua niin paljon. Hellä ja pitkä rakastava suudelma sinulle. Hyvää yötä muruseni.

Vierailija
8258/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Sinä, juuri sinä, jonka mielessä juuri vierailin. Ikävä! Iso halaus, suukko..... Rakastan. Sinua.

Vierailija
8259/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ikävä sua Lotta.

Vierailija
8260/16650 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro edes täällä, anonyymina. Anna joku vihje, jonka perusteella voin epäillä sen olevan sinä, mutta jonka perusteella kukaan ei voi sua tunnistaa. Jää edes jokin ajatus siitä mitä sinä saatat ehkä ajatella.

Ketju on lukittu.