Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Sellaista ajattelen, että haluaisin suudella sun kanssa. Naiselta kuumalle ja söpölle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko sä mitenkään kertoa mitä sä ajattelet minusta.
Olet ihana mies, vähän liian ihana. En ehkä uskalla.
Mitä sä et uskalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä et uskalla?
Siis et ehkä uskalla.
Tiedätkö kaivattusi horoskooppimerkin? Onko mies vai nainen kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Mitä sinulle kuuluu ja mitä olet tehnyt tänään?
Rakas. Minä olen kaivannut sinua todella paljon. Olen unelmoinut meidän yhteisestä ajastamme ja samalla tehnyt työtä vuorotta. Tuo ajankohtainen urakka on jo loppusuoralla, mutta vielä pitää pienen hetken rutistaa. Milloin saan helliä sinua? Mitä sinulle kuuluu ja mitä olet tehnyt tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kun nään meluisan kärrys seisovan ruudussaan, on vielä toivoa ja aikaa.
Epätoivon pilvet nousevat jo horisontissa.Vaikka miten kyttäät meluisaa kärryäni ruudussaan, onko siinä vai ei niin se ei tuo mua sua yhtään lähemmäksi. En aio sun kaltaiseen luuseriin sortua, että unta näet jos muuta kuvittelet.
Ja täähän meni sille, jonka kanssa on joskus jotain pientä tapailua ollut. Ei kiitos enää ikinä.
Vois vähän tunnisteitakin antaa, niin ei kaikkien tarvitsisi vaipua synkkyyteen ja epätoivoon.
Epätoivoon jonkun trollin takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Mitä sinulle kuuluu ja mitä olet tehnyt tänään?
Rakas. Minä olen kaivannut sinua todella paljon. Olen unelmoinut meidän yhteisestä ajastamme ja samalla tehnyt työtä vuorotta. Tuo ajankohtainen urakka on jo loppusuoralla, mutta vielä pitää pienen hetken rutistaa. Milloin saan helliä sinua? Mitä sinulle kuuluu ja mitä olet tehnyt tänään?
Naiselta naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
22 cm
Woooow ihan hyvä koko jo.
Kyseessä oli pariskuntien pituusero.
Joko mä olen odottanut sua tarpeeksi kauan? Silloin halusit aikaa, joko nyt? En hslua ketään muuta kuin sinut. Kukaan muu ei runnu miltään.
Vierailija kirjoitti:
Joko mä olen odottanut sua tarpeeksi kauan? Silloin halusit aikaa, joko nyt? En hslua ketään muuta kuin sinut. Kukaan muu ei runnu miltään.
Kenelle? Monta kirjainta etunimessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. No Hessulle menee Ikaalisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä et uskalla?
Siis et ehkä uskalla.
Nyt jo tuntuu, että tunteet sinuun/ häneen pyörii liikaa ajatuksissa. Haluttava, vetää puoleensa, kuitenkaan ei niin selkeää että ettenkö epäröi.
Sanoin eilen ihastukselle, että tykkään hänestä ja hän on mielestäni aivan ihana. Ei ollut vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Trollilla peruskännit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehelle 5 kirjainta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollilla peruskännit päällä.
En ole trolli, enkä kännissä. Pahoittelut kirjoitusvirheistä.
Vierailija kirjoitti:
Niin kaipaako täällä joku muukin ruskeasilmäistä miestä? 😓
Kaipaa. Vastasin sulle varmaa viimeksikin. Varmasti samaa ruskeasilmäistä miestä kaivataan. 😁 Monta kirjainta sen nimessä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaa. Vastasin sulle varmaa viimeksikin. Varmasti samaa ruskeasilmäistä miestä kaivataan. 😁 Monta kirjainta sen nimessä on?
5 kirjainta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 kirjainta
Väärä hälytys sit.