Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7901/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että joku muukin kaipaa täällä mun kaivattuani 😓

Onko kaivattusi mies vai nainen?

Vierailija
7902/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että joku muukin kaipaa täällä mun kaivattuani 😓

Älkää nyt masentuko, neidit hyvät!

Noissa kuvailuissa on kuitenkin hyvin tavanomaisia miesten piirteitä (pituus, harteikkuus, ”miehekkäät” kädet, siili-/kaljutukka, lihakset ym. ja jotain soitintakin osaa soittaa varmaan joka toinen ihminen), eli ei niistä voi ketään tunnistaa.

Ja jokaisellahan on ihastuneen ihmisen silmissä ihanat silmät, pusuteltavat huulet jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7903/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Modesty. Heräsin yöllä hikisenä ja tuntui siltä, että sinä tiedät jo kotiseudullasi paikan, johon haluaisit viedä minut.

Vierailija
7904/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tai rakastaisin joka kohtaa kaivattuni vartalosta, mutta en tapaa katsella tai arvostella mitään tiettyjä osia kenestäkään ihmisestä. Mutta kaivatullani on erityisen kauniit kädet. Niihin kiinnitän aina huomiota. Mietin, miltä tuntuisi silittää niin kauniita käsiä ja pitää häntä kädestä kiinni. Olen kerran vahingossa (oikeasti vahingossa) hipaissut niitä, kun ojensin hänelle jotain.

Tämä saattaa vaikuttaa aivan hullulta ja keksityltä, mutta sitä tämä ei ole.

Olen itse aivan tarkoituksella mutta hyvin vaivihkaa hipaissut kaivattuni kättä, kun hän ojensi minulle jotain. Kaksi kertaa, siinä samassa tilanteessa.

Ettei olisi minullakin tapahtunut se kaksi kertaa siinä tilanteessa. Missä sinun hipaisu tapahtui? Ja jos saa myöntää, ei se hipaisu minulla aivan täysin vahinko ollut.

Vierailija
7905/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois se mennä niinkin että kaivattuni voisi hyvinkin olla ihastunut minuun (olisipa) ja minä häneen (joka ainakin on totta), ja että meidän molempien ympärillä olisi meihin molempiin ihastuneita, koska jos itte levittää sitä rakkauden puutarhan ja intohimon tuoksua ympärille ja säteilee sillain aurinkoisesti nii voihan joku sit ihastua sit itteenkin eikä itte tajuu vaan, koska on niin ihastunut siihen omaan kaivattuunsa.

Vierailija
7906/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi se mun kaivattuni hipaista vähän rohkeemminkii.

Vierailija
7907/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies peppu- vai tissimies? Kummasta tykkäät kaivatussasi enemmän?

Hänellä on pienehköt ronnat ja takapuoli, mikä sopii hyvin hänelle. Olen ehkä peppumies enemmän ja tykkäisin vielä hiukan muhkeammasta pepusta, mutten valita.

Sä olet niitä äijiä, joka ei ikinä ole täysin tyytyväinen naisensa muotoihin. Sun omista mitoistahan ei tietenkään puhuta, eikä niillä ole mitään väliä- sille naisellekkaan.

Vierailija
7908/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois se mennä niinkin että kaivattuni voisi hyvinkin olla ihastunut minuun (olisipa) ja minä häneen (joka ainakin on totta), ja että meidän molempien ympärillä olisi meihin molempiin ihastuneita, koska jos itte levittää sitä rakkauden puutarhan ja intohimon tuoksua ympärille ja säteilee sillain aurinkoisesti nii voihan joku sit ihastua sit itteenkin eikä itte tajuu vaan, koska on niin ihastunut siihen omaan kaivattuunsa.

Tää oli hyvä. Aihe on vähän tunnettu, vaikka muuta luullaan, puhutaan näkymättömistä säikeistä,.  

Vierailija
7909/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä mietit mies? Nyt jo ikävä sun luo, vaikka vasta erottiin omiin suuntiimme. Mun on vaikea pitää tää kevyenä. Hulluna sinuun, mutten saa susta selvää. Pieni vihje ois kiva.

Vierailija
7910/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua mies.

Rakastan sinua nainen

Vierailija
7911/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä nainen pidät olemuksessani?

Siinä miehessä tykkään hänen pituudestaan, hän on ihan täydellisen pituinen. Tykkään hänen lihaksikkaista jaloistaan ja myös takapuolesta. Noiden lisäksi tykkään hänen silmistään ja erityisesti katseesta, joka on monesti hiukan uneliaan surullinen. Tykkään myös hänen käsistään, siis kämmenistä. Ne ovat näppärät ja miehelle sopivalla tavalla kauniit, tulee vähän mieleen muusikon kädet ja hän osaakin soittaa.

Mistä sinä tykkäät minun olemuksessani mies?

En mistään, olet kuvottava.😝

Vierailija
7912/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaamani mies tykkää minusta niin luulen että hän tykkää ennen kaikkea luonteestani, ei ehkä niin paljoa ulkonäöstäni. Kivempi on jos tykkääminen perustuu muuhun kuin ulkonäköön.

Vierailija
7913/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että ollaan eri vaiheessa oman seksuaalisuutemme hyväksymisessä ja sulla on varmasti sekava olo tästä kaikesta. Mut kumpa uskaltaisin kertoa että tykkään susta tosi paljon. Musta tuntuu et me ollaan sielunkumppaneita. Me ollaan niin samanlaisia ja sä ymmärrät mua paremmin kuin kukaan. Oon kertonut sulle kaiken paitsi sen tärkeimmän; että tykkään susta. Sä tiedät sen, mutta mä en vaan oo koskaan sanonut sitä ääneen. Väsyn yleensä muiden seurassa, mutta susta saan voimaa. Sun kanssas mun on  helppo olla ja ikävöin sua aina kun ollaan erossa toisistamme. Haluaisin olla osa sun elämää. Me voitais ettiä yhteinen kämppä, hankkia koira tai kissa. Tai molemmat jos sä haluut. Kuunnella yhdessä rokkia ja syödä sushia. Haluaisin et me oltais enemmänkin kuin vain läheisiä ystäviä. Et mä voisin kutsua sun mun tyttöystäväksi. Mä tiedän et tää kaikki on uutta ja outoo. Niin se on mullekin. En mä oikein tiedä mitä se ees tarkoittais, mut mä toivon et me voitais yhdessä ottaa siitä selvää. Me ollaan aseksuaaleja ja mä kunnioitan sun rajoja mitä siihen tulee. Jos sä et tykkää pussailla, niin se ei haittaa. Mä vaan haluaisin voida kertoa sulle ääneen et oot mulle tosi tärkeä ja... ehkä pitää sua kädestä. Mä tykkään kaikista eniten maailmassa siitä kun sä hierot mun selkääni. Ehkä mä toivon että sekään ei loppuis.

Vierailija
7914/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano voinko mä kertoa sulle että mä rakastan sua.

Mielummin kertoa kuin jättää kertomatta.

Mieluummin kertoo kuin jättää kertomatta.

Tai: Parempi kertoa kuin jättää kertomatta.

Tai jopa: Parembi certoa cuni jettä certomati.

Vierailija
7915/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkut tornifirmaan kirjoitti:

Oikeesti olisin kyllä vähän pettynyt jos mun viestien kohde oikeesti kävis täällä lukemassa näitä😂

Vähän tämmönen akkojen palsta. Miten se tänne olis ikinä päätyny edes.

Mut silti kirjotan aina vaan 🙄.

Kaipaatko miestä? Milloin tapasitte viimeksi? Mikä on hänen pankkikortin PIN?

Mikä on hänen pankkikorttinsa PIN?

Vierailija
7916/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terkut tornifirmaan kirjoitti:

Oikeesti olisin kyllä vähän pettynyt jos mun viestien kohde oikeesti kävis täällä lukemassa näitä😂

Vähän tämmönen akkojen palsta. Miten se tänne olis ikinä päätyny edes.

Mut silti kirjotan aina vaan 🙄.

Kaipaatko miestä? Milloin tapasitte viimeksi? Mikä on hänen pankkikortin PIN?

Mikä on hänen pankkikortin PIN?

Vierailija
7917/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

munpieni kirjoitti:

Tiedän, että ollaan eri vaiheessa oman seksuaalisuutemme hyväksymisessä ja sulla on varmasti sekava olo tästä kaikesta. Mut kumpa uskaltaisin kertoa että tykkään susta tosi paljon. Musta tuntuu et me ollaan sielunkumppaneita. Me ollaan niin samanlaisia ja sä ymmärrät mua paremmin kuin kukaan. Oon kertonut sulle kaiken paitsi sen tärkeimmän; että tykkään susta. Sä tiedät sen, mutta mä en vaan oo koskaan sanonut sitä ääneen. Väsyn yleensä muiden seurassa, mutta susta saan voimaa. Sun kanssas mun on  helppo olla ja ikävöin sua aina kun ollaan erossa toisistamme. Haluaisin olla osa sun elämää. Me voitais ettiä yhteinen kämppä, hankkia koira tai kissa. Tai molemmat jos sä haluut. Kuunnella yhdessä rokkia ja syödä sushia. Haluaisin et me oltais enemmänkin kuin vain läheisiä ystäviä. Et mä voisin kutsua sun mun tyttöystäväksi. Mä tiedän et tää kaikki on uutta ja outoo. Niin se on mullekin. En mä oikein tiedä mitä se ees tarkoittais, mut mä toivon et me voitais yhdessä ottaa siitä selvää. Me ollaan aseksuaaleja ja mä kunnioitan sun rajoja mitä siihen tulee. Jos sä et tykkää pussailla, niin se ei haittaa. Mä vaan haluaisin voida kertoa sulle ääneen et oot mulle tosi tärkeä ja... ehkä pitää sua kädestä. Mä tykkään kaikista eniten maailmassa siitä kun sä hierot mun selkääni. Ehkä mä toivon että sekään ei loppuis.

Never, never trust sushi lover. 

Vierailija
7918/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan tai rakastaisin joka kohtaa kaivattuni vartalosta, mutta en tapaa katsella tai arvostella mitään tiettyjä osia kenestäkään ihmisestä. Mutta kaivatullani on erityisen kauniit kädet. Niihin kiinnitän aina huomiota. Mietin, miltä tuntuisi silittää niin kauniita käsiä ja pitää häntä kädestä kiinni. Olen kerran vahingossa (oikeasti vahingossa) hipaissut niitä, kun ojensin hänelle jotain.

Tämä saattaa vaikuttaa aivan hullulta ja keksityltä, mutta sitä tämä ei ole.

Olen itse aivan tarkoituksella mutta hyvin vaivihkaa hipaissut kaivattuni kättä, kun hän ojensi minulle jotain. Kaksi kertaa, siinä samassa tilanteessa.

Ettei olisi minullakin tapahtunut se kaksi kertaa siinä tilanteessa. Missä sinun hipaisu tapahtui? Ja jos saa myöntää, ei se hipaisu minulla aivan täysin vahinko ollut.

Ulkona, päivällä, tilanteessa, jossa oli muitakin läsnä.

Entä sinun?

Vierailija
7919/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun ei törmätty viimeks kun ois ollu mahdollista.

Kerro minä viikonpäivänä.

Lauantai, sunnuntai

Vierailija
7920/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano voinko mä kertoa sulle että mä rakastan sua.

Mielummin kertoa kuin jättää kertomatta.

Kuka on mä ja kuka on sua? Oletko jo kertonut rakastavaa häntä? Mitä mieltä olet näistä kesän säistä?

Oletko kertonut jo rakastavasi häntä?

Ketju on lukittu.