Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Niin yläkerran järjestämää, ettei just ME törmätä ikinä missään parkkiksilla. Juuri kun olisin halunnut kertoa jotakin.
Myöhästä varmaankin. Jatkan tätä ikävässä rämpimistä.
Niinpä, pelkästään jossain kahviautomaateilla
Vierailija kirjoitti:
Minä yläpeukutan viestejä, joihin voin samaistua tai jotka ovat muuten vain kauniita.
Yläpeukutan myös sellaisia viestejä, jotka ovat saaneet mielestäni perusteetta runsaasti alapeukkuja.Alapeukutan kielioppipoliiseja ja muita epäempaattisia ilkimyksiä.
Olen hyvinkin empaattinen, mutta toisaalta inhoan indiviidejä, jotka eivät hallihe ommaa äijinkieltään. Inhovan kyllä pilkunnussijoita, mutta kielioppi, sen sijaan, ei ole muotoseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Modesty. Heräsin yöllä hikisenä ja tuntui siltä, että sinä tiedät jo kotiseudullasi paikan, johon haluaisit viedä minut.
Pitää paikkansa.
Anonyymillä palstalla yksipuhuja eli ylläpito saa heti vastauksen! Uskottavaa.
Huomaatko mies minusta sen, että olen ihastunut sinuun?
Vierailija kirjoitti:
munpieni kirjoitti:
Tiedän, että ollaan eri vaiheessa oman seksuaalisuutemme hyväksymisessä ja sulla on varmasti sekava olo tästä kaikesta. Mut kumpa uskaltaisin kertoa että tykkään susta tosi paljon. Musta tuntuu et me ollaan sielunkumppaneita. Me ollaan niin samanlaisia ja sä ymmärrät mua paremmin kuin kukaan. Oon kertonut sulle kaiken paitsi sen tärkeimmän; että tykkään susta. Sä tiedät sen, mutta mä en vaan oo koskaan sanonut sitä ääneen. Väsyn yleensä muiden seurassa, mutta susta saan voimaa. Sun kanssas mun on helppo olla ja ikävöin sua aina kun ollaan erossa toisistamme. Haluaisin olla osa sun elämää. Me voitais ettiä yhteinen kämppä, hankkia koira tai kissa. Tai molemmat jos sä haluut. Kuunnella yhdessä rokkia ja syödä sushia. Haluaisin et me oltais enemmänkin kuin vain läheisiä ystäviä. Et mä voisin kutsua sun mun tyttöystäväksi. Mä tiedän et tää kaikki on uutta ja outoo. Niin se on mullekin. En mä oikein tiedä mitä se ees tarkoittais, mut mä toivon et me voitais yhdessä ottaa siitä selvää. Me ollaan aseksuaaleja ja mä kunnioitan sun rajoja mitä siihen tulee. Jos sä et tykkää pussailla, niin se ei haittaa. Mä vaan haluaisin voida kertoa sulle ääneen et oot mulle tosi tärkeä ja... ehkä pitää sua kädestä. Mä tykkään kaikista eniten maailmassa siitä kun sä hierot mun selkääni. Ehkä mä toivon että sekään ei loppuis.
Never, never trust sushi lover.
Why not? :D
Puhutaan siitä sitten, kun nähdään. Jotain vanhaa kuolee (ainakin minun osaltani) mutta sellainen on elämän kiertokulku. Sinulta minä en kuitenkaan vaadi mitään. Olen kiitollinen kaikesta siitä, mitä olen jo saanut sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan siitä sitten, kun nähdään. Jotain vanhaa kuolee (ainakin minun osaltani) mutta sellainen on elämän kiertokulku. Sinulta minä en kuitenkaan vaadi mitään. Olen kiitollinen kaikesta siitä, mitä olen jo saanut sinulta.
Naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet häneltä saanut? Seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin yläkerran järjestämää, ettei just ME törmätä ikinä missään parkkiksilla. Juuri kun olisin halunnut kertoa jotakin.
Myöhästä varmaankin. Jatkan tätä ikävässä rämpimistä.Niinpä, pelkästään jossain kahviautomaateilla
Siis jokuhan oli tavannut jonkun parkkiksella.
Ja parkkiksiakin on muuallakin kun toimistoilla ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä yläpeukutan viestejä, joihin voin samaistua tai jotka ovat muuten vain kauniita.
Yläpeukutan myös sellaisia viestejä, jotka ovat saaneet mielestäni perusteetta runsaasti alapeukkuja.Alapeukutan kielioppipoliiseja ja muita epäempaattisia ilkimyksiä.
Olen hyvinkin empaattinen, mutta toisaalta inhoan indiviidejä, jotka eivät hallihe ommaa äijinkieltään. Inhovan kyllä pilkunnussijoita, mutta kielioppi, sen sijaan, ei ole muotoseikka.
Mistä sinä tiedät mikä on kenenkin äidinkieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi, ottaisit yhteyttä. Kaipaan sinua edelleen. <3
Sä olet kaipaillut sitä Heidiäsi aika pitkään. Miksi et kirjoita viestejäsi enää niillä värillisillä palloilla?
Niin olen kaivannutkin aikoinaan ja olen kirjoittanut tänne ehkä kymmenen kaipausviestiä. En ole millään palloilla kirjoittanut, taidot ei ihan riitä sellaiseen.
Luulin joskus, että se oikea Heidi lukee tätä, mutta tuskin sitten kuitenkaan. En ole nähnyt häntä yli vuoteen, mutta välillä muistan kuinka ihana hän oli.
Olisinpa saanut hänet. 😔
Vierailija kirjoitti:
Ei. Hän on nähnyt minut.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vois se mennä niinkin että kaivattuni voisi hyvinkin olla ihastunut minuun (olisipa) ja minä häneen (joka ainakin on totta), ja että meidän molempien ympärillä olisi meihin molempiin ihastuneita, koska jos itte levittää sitä rakkauden puutarhan ja intohimon tuoksua ympärille ja säteilee sillain aurinkoisesti nii voihan joku sit ihastua sit itteenkin eikä itte tajuu vaan, koska on niin ihastunut siihen omaan kaivattuunsa.
Kyllä minä ainakin tiedän useitakin, jotka ovat minuun ihastuneita.
Kaivattuni kannalta sillä ei ole mitään merkitystä, sillä kukaan muu kuin hän ei voisi vähempää kiinnostaa ja muut ihastujat ahdistaa.
Hän voisi ainoastaan pelastaa minut kaikilta tukalilta tilanteilta, kun ihmiset tietäisivät minun olevan varattu.
Kaikista maailman ihmisistä kaipaan sua Juha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi, ottaisit yhteyttä. Kaipaan sinua edelleen. <3
Sä olet kaipaillut sitä Heidiäsi aika pitkään. Miksi et kirjoita viestejäsi enää niillä värillisillä palloilla?
Niin olen kaivannutkin aikoinaan ja olen kirjoittanut tänne ehkä kymmenen kaipausviestiä. En ole millään palloilla kirjoittanut, taidot ei ihan riitä sellaiseen.
Luulin joskus, että se oikea Heidi lukee tätä, mutta tuskin sitten kuitenkaan. En ole nähnyt häntä yli vuoteen, mutta välillä muistan kuinka ihana hän oli.Olisinpa saanut hänet. 😔
Ehkä sekin kaipaa sua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätte bra! Kom hit Luffe, till Tallkulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätte bra! Kom hit Luffe, till Tallkulla!
Jag vill ha en flaska jaffis!
Pitää paikkansa.