Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä nainen pidät olemuksessani?
Siinä miehessä tykkään hänen pituudestaan, hän on ihan täydellisen pituinen. Tykkään hänen lihaksikkaista jaloistaan ja myös takapuolesta. Noiden lisäksi tykkään hänen silmistään ja erityisesti katseesta, joka on monesti hiukan uneliaan surullinen. Tykkään myös hänen käsistään, siis kämmenistä. Ne ovat näppärät ja miehelle sopivalla tavalla kauniit, tulee vähän mieleen muusikon kädet ja hän osaakin soittaa.
Mistä sinä tykkäät minun olemuksessani mies?
Kivalla tavalla kuvailit miestä. Ei mikään rutiinikehu, vaan olet katsonut juuri häntä tarkalla silmällä. Olen itse tosin nainen.
Rakastan tai rakastaisin joka kohtaa kaivattuni vartalosta, mutta en tapaa katsella tai arvostella mitään tiettyjä osia kenestäkään ihmisestä. Mutta kaivatullani on erityisen kauniit kädet. Niihin kiinnitän aina huomiota. Mietin, miltä tuntuisi silittää niin kauniita käsiä ja pitää häntä kädestä kiinni. Olen kerran vahingossa (oikeasti vahingossa) hipaissut niitä, kun ojensin hänelle jotain.
Modesty. Miksi minun pitikin kääntää katseeni juuri silloin? Katseesi oli niin alaston ja toi vielä samana iltana minut tänne. En ole uskonnollinen, mutta joskus mietin, ollaanko me synnytty tänne uudelleen vai mistä ihmeestä tässä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Sun käsissä on jotain tosi ihanaa ja miehekästä. Tykkään sun tyylistä ja sun suu on niin ihanan suudeltava. Sinussa vaan kaikki on niin 👌
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tietysti siitä, et oot pitkä ja juuri sopivan harteikas. Eniten pidän sun silmistä, ne on erikoisen sävyiset ja katse aina mielentilan mukainen. Mut oikeasti ihastuin sun positiivisuuteen, hauskoihin juttuihin, ystävälliseen luonteeseen ja johonkin pyrkimykseen tehdä hyvää. Musiikkiin.
Niin yläkerran järjestämää, ettei just ME törmätä ikinä missään parkkiksilla. Juuri kun olisin halunnut kertoa jotakin.
Myöhästä varmaankin. Jatkan tätä ikävässä rämpimistä.
Vierailija kirjoitti:
Pidän sinun huumorintajustasi. Saat minut aidosti nauramaan joka kerta, kun näemme. Pidän sinun katseesta, joka imee minut syvyyksiin. Pidän myös sinun ulkonäöstä, siilitukasta, lihaksikkaasta vartalosta ja pepusta. Mutta kaikkein parasta sinussa on hymy sekä tapa halata ja rutistaa - tunnen itseni halatuksi, arvostetuksi ja halatuksi vielä monta päivää sen jälkeen, kun olet päästänyt minusta irti.
Vierailija kirjoitti:
Hänen kroppa on ihanan sutjakka. Harteikas. Ihana kaula, huulet, silmät joihin jää kiinni. Poskipäät ja huulet kertoo intohimosta. Herkkä. Kädet ja käsivarret. Peffaakin on tullut vilkuilua. Mutta olenhan saanut koskeakin...
Vierailija kirjoitti:
Niin yläkerran järjestämää, ettei just ME törmätä ikinä missään parkkiksilla. Juuri kun olisin halunnut kertoa jotakin.
Myöhästä varmaankin. Jatkan tätä ikävässä rämpimistä.
Minäkin olen etsinyt sinua hani sieltä, koska siellähän olemme muutamia kertoja tavanneet. Ei mikään ole myöhäistä. Kaikki järjestyy, kunhan aika on oikea.
Musta tuntuu, että joku muukin kaipaa täällä mun kaivattuani 😓
Saan sun ajattelemisesta mies vieläkin niin paljon huvitusta. Aina kun saan hetken hengähtää valtaat mun mielen. Välillä tulee sellaiset väreet että ajattelen sun ajattelevan mua samaan aikaan. Kuvittelen tietäväni millaisena näet mut ja missä tilanteissa olisin sun mielestä koominen. Välillä olet niin lohduttava ihminen ajatuksena että sydän sulaa.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että joku muukin kaipaa täällä mun kaivattuani 😓
Mulla sama fiilis...
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tai rakastaisin joka kohtaa kaivattuni vartalosta, mutta en tapaa katsella tai arvostella mitään tiettyjä osia kenestäkään ihmisestä. Mutta kaivatullani on erityisen kauniit kädet. Niihin kiinnitän aina huomiota. Mietin, miltä tuntuisi silittää niin kauniita käsiä ja pitää häntä kädestä kiinni. Olen kerran vahingossa (oikeasti vahingossa) hipaissut niitä, kun ojensin hänelle jotain.
Tämä saattaa vaikuttaa aivan hullulta ja keksityltä, mutta sitä tämä ei ole.
Olen itse aivan tarkoituksella mutta hyvin vaivihkaa hipaissut kaivattuni kättä, kun hän ojensi minulle jotain. Kaksi kertaa, siinä samassa tilanteessa.
Pidän A-miehen hoikasta vartalosta, kauniista silmistä, maailman söpöimmästä hymystä ja seksikkyydestä ja tietenkin siitä, että hän on niin mukava. Tavallaan pidän myös hänestä erityisesti silloin, kun hän ei ole parhaalla mahdollisella tuulella ja on vähän stressaantunut, tulee sellainen olo, että haluaisin jotenkin tukea häntä ja saada paremmalle mielelle, tekisi mieli esimerkiksi hieroa hartioita ja saada hänen kaikki huolet katoamaan. Pus ihana A <3
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies, kaipaan niitä pieniä ja lyhyitä hetkiä töissä kun muut ovat lounaalla tai jossain muualla käymässä ja saadaan olla ihan kahdestaan. Harvoin niitä tilanteita tulee, mutta noina hetkinä tuntuu, että me molemmat rentoudutaan toistemme seurassa. Kukaan ei ole kuuntelemassa, joten jutellaan paljon vapautuneemmin kuin muiden läsnäollessa. Saan energiaa noista hetkistä.
Kaipaan ja haluan sinua! Olet mielessäni ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla <3
Odotan itsekin niitä hetkiä hänen kanssaan. Voitko laittaa jotain tunnistetta jonka vain sinä ja hän tunnistaa. Toivottavasti osuis.
Pidän sun kaljuksi leikatusta tukasta ja sun tatuoinneista. Sä oot just sopivan pituinen ja tykkään sun kasvoista. Sun ulkonäössä ei oo oikeestaan mitään, mistä en pitäisi.
Harmi kun ei törmätty viimeks kun ois ollu mahdollista.
Tieto siitä etten enään koskaan näe sinua enkä tule kuulemaan ääntäsi saa kyyneleet silmiini. Lupasin itselleni etten enään koskaan rakastuisi, mutta sinä sait minut tuntemaan että vajoan rakkauden syleilyyn. Me yritimme, mutta halusimme eri asioita. Haluan että saat oman perheen ja löydät vaimon joka pysyy vierelläsi ja kunnioittaa sinua, rakastaa sinua aidosti. Meillä on liian monta tuhatta kilometriä välillämme.. tulen aina muistamaan sinua lämmöllä, koko loppuelämäni, viimeiseen hengenvetoon.. rakastan sinua. Anna anteeksi että särjin sydämmesi.
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun ei törmätty viimeks kun ois ollu mahdollista.
Kerro minä viikonpäivänä.
Kerro tuosta katseesta lisää? Tai hänestä, millainen hän on? Miten pukeutuu?