Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano voinko mä kertoa sulle että mä rakastan sua.
Toki anna mennä vaan!
Entä jos se sanoo että saahan sitä rakastaa, mutta hän ei rakasta mua saati edes tykkää musta, tai se sanoo että häivy siitä ei tarttee enään tulla luo.
Pitäisikö sittenkin sanoo jotain muuta, vähän sillain kattella ensin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mää oon vaan miettiny et en niinkään odota kommenttia tai mitään viestiin, mutta mietin aina kuka niitä yläpeukuttaa?
Laitatko siis nuolen ylös silloin kun tunnistat omaksesi vai sellaseen muuten vaan mukavaan viestiin? Kun se on vähän hämmentävää...
Alanuolet ymmärrän helpommin.
Mä olen kans miettiny miten tässä ketjussa nää peukut oikeen menee.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mää oon vaan miettiny et en niinkään odota kommenttia tai mitään viestiin, mutta mietin aina kuka niitä yläpeukuttaa?
Laitatko siis nuolen ylös silloin kun tunnistat omaksesi vai sellaseen muuten vaan mukavaan viestiin? Kun se on vähän hämmentävää...
Peukutan kivoja viestejä - sisällöllisesti mukavia ja hyvin kirjoitettuja. En etsi tunnisteita itselleni, enkä kaipaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Peukutan viestejä, joista tunnistan itseni. Peukutan myös yleisesti kivoja viestejä. Alapeukutan vain ilkeitä viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä tätä ikävää. Palaan sun profiiliin uudestaan uudestaan uudestaan. Tuijotan sun kuvas silmiin ja lähetän miljardi telepaattista käskyä ajatella mua nyt just.
Ja sit mä palaan takas mun arkiseen arkeen joka on täynnä hälinää. Illalla kun talo hiljenee mietin sua aina ennen kun nukahdan. Mitä jos asiat olis menny joskus toisin...Mikä tuli? Mikä muutti suunnitelmat?
MItäpä jos sinäkin , kuin me muutkin luemme viestin ja annamme sen olla. Voit toki kirjoittaa itse kaipausterveiset, mutta LOPETA hyvä ihminen tuo lypsäminen ja älä harkitsekkaan aloittaa jankuttamista.
Miksi sä koet tuon jankuttamisena ja lypsämisenä? Mitkä sen aiheuttaa että koet noin? (Ainakaan mä en itse koe sitä tuollain.)
Toi kommentoija ihan asiallisesti kysyi ja sä vastaat noin. Ehkä hän on samankaltaisessa tilanteessa kuin toi kirjoittaja, voi liipata läheltä omaa tarinaa ja voisi saada joitain näkökulmia asiaan? Saa rähistä ja alapeukuttaa ihan rauhassa!!! (sivusta)
No tämä ”tiedän aina vähän paremmin ja loukkaantuessani jatkan asian vierestä julistamista” -tyyppi on muuten yhtä kuin mo*de. Se siksi aina täällä länkyttämässä. Nämä on suurelta osin sen viestejä, jatkokysymyksiä ja latteuksia. Peukuttaa aina hikipäässä konflikteissa omia höpinöitään, toistuu sama kaikissa vauvan ketjuissa. Tais työnkuva muuttua mo%deroinnista sisällöntuottajaksi juuri edellisen takia, kukaan tervepäinen ei osallistu keskusteluun, jota peukaloi sekopää peukuillaan ja mielivaltaisilla poistoiltoilla ja agitoinneilla.
Jaha, tämän jälkeen olikin sivutolkulla pelkkää palstantäytettä, kun kehtaa poistaa. Mo*den ( mies, keski-ikäinen luuseri ) kivaa kännihorinaa.
Oletko mies peppu- vai tissimies? Kummasta tykkäät kaivatussasi enemmän?
Minä yläpeukutan viestejä, joihin voin samaistua tai jotka ovat muuten vain kauniita.
Yläpeukutan myös sellaisia viestejä, jotka ovat saaneet mielestäni perusteetta runsaasti alapeukkuja.
Alapeukutan kielioppipoliiseja ja muita epäempaattisia ilkimyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on pienehköt ronnat ja takapuoli, mikä sopii hyvin hänelle. Olen ehkä peppumies enemmän ja tykkäisin vielä hiukan muhkeammasta pepusta, mutten valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on pienehköt ronnat ja takapuoli, mikä sopii hyvin hänelle. Olen ehkä peppumies enemmän ja tykkäisin vielä hiukan muhkeammasta pepusta, mutten valita.
Anna vähän enemmän tunnisteita please....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun hän ois täällä ja tunnistaisi mun viestin, niin todellakin toivoisin että hän kommentoi siihen jotain. Muutama lisäkysymyskin on ok. Toki jos niillä kaivetaan ihan liikaa informaatiota, niin ei ole pakko vastata. Jotain kommenttia kuitenkin toivoisin viestiin. Tänne kirjoittaminen tuntuu turhalta jos kukaan ei kommentoi mitään.
Ts. Olet lypsäjäjankuttaja itse(kkin).
Sä oot itse se ketjun ainoa jankuttaja. Tuo jankuttamisesta jankuttaminen se hermoille käy, ei normaali keskustelu ja kysely.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani molemmat ovat minun makuuni aivan täydelliset. En muuttaisi hänestä mitään. Lisäksi pidän tärkeämpänä välillämme olevaa kemiaa. Hän saa minut syttymään pelkällä katseellaan. Jo ajatus hänestä saa minut hetkessä kovaksi kuin kivi.
Uskallettaisiinpa joskus. Epäilen silti, ettei niin käy.
Mistä sinä nainen pidät olemuksessani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani molemmat ovat minun makuuni aivan täydelliset. En muuttaisi hänestä mitään. Lisäksi pidän tärkeämpänä välillämme olevaa kemiaa. Hän saa minut syttymään pelkällä katseellaan. Jo ajatus hänestä saa minut hetkessä kovaksi kuin kivi.
Ihana aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwww.......................................... <3
Olisinpa kaivattusi..............................
Vierailija kirjoitti:
Hän pukeutuu melko löysiin vaatteisiin, joten en ole kunnolla päässyt tutustumaan hänen muotoihinsa. Olen muodokkaan vartalon ystävä.
Olet kuumaa säätäkin kuumempi T
Eipä ole tullut koskaan mieleenkään, mitä mieltä kaivattuni mahtaa olla ruumiinosistani.
Itse rakastan jokaista kohtaa vartalossani ja se riittää.
Rakastaisin toki myös jokaista kohtaa kaivattuni vartalossa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä nainen pidät olemuksessani?
Siinä miehessä tykkään hänen pituudestaan, hän on ihan täydellisen pituinen. Tykkään hänen lihaksikkaista jaloistaan ja myös takapuolesta. Noiden lisäksi tykkään hänen silmistään ja erityisesti katseesta, joka on monesti hiukan uneliaan surullinen. Tykkään myös hänen käsistään, siis kämmenistä. Ne ovat näppärät ja miehelle sopivalla tavalla kauniit, tulee vähän mieleen muusikon kädet ja hän osaakin soittaa.
Mistä sinä tykkäät minun olemuksessani mies?
Ihana mies, kaipaan niitä pieniä ja lyhyitä hetkiä töissä kun muut ovat lounaalla tai jossain muualla käymässä ja saadaan olla ihan kahdestaan. Harvoin niitä tilanteita tulee, mutta noina hetkinä tuntuu, että me molemmat rentoudutaan toistemme seurassa. Kukaan ei ole kuuntelemassa, joten jutellaan paljon vapautuneemmin kuin muiden läsnäollessa. Saan energiaa noista hetkistä.
Kaipaan ja haluan sinua! Olet mielessäni ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla <3