Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa sadepäivää, ***. Ajattelin sinua yöllä.
Kiitos samoin. Minäkin ajattelin *****.
Minuakin raivostutti kun ketjun kyttääjät tenttasivat jokaisen viestini jälkeen tunnisteita tai lisätietoja, joten aloin kirjoittamaan vähemmän ympäripyöreästi ja tarkemmilla yksityiskohdilla. Nyt saan kaivata useammin rauhassa ja korppikotkat on muiden viestien kimpussa.
Vierailija kirjoitti:
Olit mielessä täälläkin **** ********!
Vierailija kirjoitti:
Minuakin raivostutti kun ketjun kyttääjät tenttasivat jokaisen viestini jälkeen tunnisteita tai lisätietoja, joten aloin kirjoittamaan vähemmän ympäripyöreästi ja tarkemmilla yksityiskohdilla. Nyt saan kaivata useammin rauhassa ja korppikotkat on muiden viestien kimpussa.
Minkälaisia yksityiskohtia? Oletko n vai m?
Vierailija kirjoitti:
Ne kyttääjät ovat kaipaajia itsekin, ehkä siksi tenttaavat.
H**** 😘 tiesin että tunnet samoin. Näin sen silmistäsi ja miten puhut mulle. Aika näyttää....Olit rohkea ottaessasi yhteyttä! Yllätyin kun olet niin...😍
Nyt mun pitää malttaa...koukku on terotettu ja heitetty😘💘 odottelen.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa sadepäivää sinullekin, ******. Heräsin kovaan ukkoseen ja toivoin, että olisit ollut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekeskeisiä, ahneita moukkia ilman käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😄
Alkaako etunimesi kirjaimella?
Vierailija kirjoitti:
Sain vihdoin kaivattuni yhteystiedot ja laitoin heti viestiä. Mitä te olette tehneet?
Treffit sovittu. Ottakaa oppia.
Mies, sun vuoro laittaa viestiä. Mä laitoin viimeksi. Jos et laita, käsitän sen niin, että sua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei tenttailla, se on häiriköimistä ja turhaa ketjun sotkemista.
Vierailija kirjoitti:
Mies, sun vuoro laittaa viestiä. Mä laitoin viimeksi. Jos et laita, käsitän sen niin, että sua ei kiinnosta.
Ego ei kuulu rakkauteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa ei tenttailla, se on häiriköimistä ja turhaa ketjun sotkemista.
Onks lisäkysymyksien esittäminen häiriköimistä?? Ei voi olla todellista mitä ajattelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ego ei kuulu rakkauteen
Jos on itte laittanut viisi viimeisintä viestiä, nii ehkä on jo toisen vuoro laittaa. Tai sitten asia on siltä osin selvä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ego ei kuulu rakkauteen
Jos on itte laittanut viisi viimeisintä viestiä, nii ehkä on jo toisen vuoro laittaa. Tai sitten asia on siltä osin selvä...
Hmm onko sitä rakkauttakaan sitten, jos toinen ei vastaa?
Tänne on tullut uusia kirjoittelijoita?
Ketjun luonteeseen on aina kuulunut lisäkysymykset ja ot-keskustelut, vaikka otsikko onkin mitä on.
Todellisuutta paremmin vastaava otsikko olisi esim. ”Kaipailu- ja rakkausketju” tms.
Täällä käy paljon porukkaa ja osa kyselee tarkentavia kysymyksiä muilta, jotku keskustelee tai väittelee vähän aiheen sivusta ja nämä kaksi ryhmää eivät ensinnäkään ole välttämättä ollenkaan samoja ihmisiä, ja kirjoittavat myös kaipausviestejä.
Kannattaa miettiä, onko häirintää ja spämmäystä sittenkin se typerä ja päivittäin toistuva ”senkin jankuttajalypsäjä”-jankkaus milloin kenenkin viesteihin eikä nää kaipausviestit ja niiden liitännäiset.....?:)
Vierailija kirjoitti:
Tänne on tullut uusia kirjoittelijoita?
Ketjun luonteeseen on aina kuulunut lisäkysymykset ja ot-keskustelut, vaikka otsikko onkin mitä on.
Todellisuutta paremmin vastaava otsikko olisi esim. ”Kaipailu- ja rakkausketju” tms.Täällä käy paljon porukkaa ja osa kyselee tarkentavia kysymyksiä muilta, jotku keskustelee tai väittelee vähän aiheen sivusta ja nämä kaksi ryhmää eivät ensinnäkään ole välttämättä ollenkaan samoja ihmisiä, ja kirjoittavat myös kaipausviestejä.
Kannattaa miettiä, onko häirintää ja spämmäystä sittenkin se typerä ja päivittäin toistuva ”senkin jankuttajalypsäjä”-jankkaus milloin kenenkin viesteihin eikä nää kaipausviestit ja niiden liitännäiset.....?:)
Mä olen roikkunut täältä vaihtelevasti vuosia ja todellakin valittanut lypsäjistä. Mukavaa, että muutkin ovat heränneet tähän. En siis itse ole valittanut kyselijöistä vähään aikaan, koska ne tollot ei lopeta kuitenkaan.
Rakas. Ajattelen millaista olisi, kun tulisit syliini istumaan. Silloin olisin onnellinen. Olet koko ajan ajatuksissani. Haluaisin suudella sinua ja tuntea huumaavan tuoksusi. Rakastan sinua valtavan paljon.