Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Kirjoitteleeko täällä ketään sellaista, jonka kaivattu ei ole työkaveri tai muu vastaava, eivätkä kummatkaan ole varattuja?:)
Vierailija kirjoitti:
En halua sun tuntevan oloasi hankalaksi töissä. En myöskään tiedä onko ollut viisasta ottaa yhteyttä vapaa-ajalla. Haluatkohan mieluummin unohtaa koko jutun...?
Jos olisi minulle niin en missään nimessä halua unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitteleeko täällä ketään sellaista, jonka kaivattu ei ole työkaveri tai muu vastaava, eivätkä kummatkaan ole varattuja?:)
Kyllä
Kaivattuni on kyllä työkaveri tai siis nykyisin entinen sellainen, mutta ainakin minä olen vapaa. Kaivattuni tilannetta en tiedä. Ainakaan hänellä ei ole sormusta.
Vierailija kirjoitti:
Minä! Mutta harvemmin nykyään kirjoitan, kun yritän saada tämän hulluuteni hallintaan enkä ruokkia sitä.
Vierailija kirjoitti:
Rakas, millainen pari me oltaisiin? Olen taas ikävöinyt sinua koko päivän.
Rakas, me oltaisiin sellainen pari, joka rakastaisi toisiaan täydestä sydämestä, pyrkisi tekemään toisensa onnellisiksi ja rakastelumme olisi uskomattoman ihanaa, koska rakastaisimme toisiamme niin paljon. Minäkin olen ajatellut sinua koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas, millainen pari me oltaisiin? Olen taas ikävöinyt sinua koko päivän.
Rakas, me oltaisiin sellainen pari, joka rakastaisi toisiaan täydestä sydämestä, pyrkisi tekemään toisensa onnellisiksi ja rakastelumme olisi uskomattoman ihanaa, koska rakastaisimme toisiamme niin paljon. Minäkin olen ajatellut sinua koko päivän.
Haluaisin tehdä sinut onnelliseksi. Olen tänään myös haaveillut rakastelustamme, se olisi niin ihanaa. Haluan sinua ja rakastan sinua niin paljon.
Rakas. Olet minulle niin tärkeä. Rakastan sinua. Hyvää yötä ja hellä suudelma kaulallesi suurella tunteella.
Jostain syystä tästä päivästä jäi ankea tunnelma. Olin kai odottanut näkemistäsi jopa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Olet minulle niin tärkeä. Rakastan sinua. Hyvää yötä ja hellä suudelma kaulallesi suurella tunteella.
Mikä kaulassa kiehtoo, kun tuntuu olevan nyt tapetilla vähän joka kaipausviestissä kaulasuudelmat.
Hyvää yötä sinulle, rakkaani. Jos olisin luonasi, haluaisin lähteä vähän ulos. Käytäisiin katsomassa rannassa ja käveltäisiin käsi kädessä hiekalla. Minä ainakin kaipaan raitista ilmaa, jos se vähän selvittäisi ajatuksia. Nyt se on ihan varmaa, etten näe sinua enää koskaan. Ainakaan töissä. Tälle ikävälle ei löydy enää sanoja. Oloni on aivan lamaantunut. Hyvän yön halauksia sinulle. En unohda sinua koskaan.
Hyvää yötä rakas. Haluan sinua, kaipaan, ikävöin ja rakastan. Joka päivä, niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan osannut päätellä, kuinka pitkään suurin piirtein olen ollut parisuhteessa, Sinä aikana en ole edes suudellut ketään toista. Se, mikä sinusta tuntuu ehkä vähältä, on minusta jotain paljon enemmän. Totta kai minä haluaisin suudella sinua ja etenkin kaulaasi, vaikkapa siellä työpaikalla, mutta johtaisiko se kauheisiin tunnekuohuihin? Ja kun mietin, että olisimme jossain yötä kahdestaan... ja jos oikeasti rakastaisit ja haluaisit jakaa aina vuoteen kanssani... ei aivan mutkatonta, mutta suuri unelma.
Niin kauan ja monesti olen halunnut halata, suudella, painautua liki. Mutta ääneen en ole ilmaissut haluani vaikka silmistäni ja olemuksestani olet sen varmasti lukenut monet kerrat kohdatessamme. Kunnioitan sitä mitä sinulla on, enkä toivo sinulle mitään hankaluuksia. Päinvastoin, ihmiselle, josta paljon välittää, haluaa vain kaikkea hyvää. Omat halut voin painaa taka-alalle, ja olla tyytyväinen siitä, että olemme kohdanneet ja olen saanut sinusta paljon iloa, helliä ajatuksia ja niin.... tuntea taas miltä tuntuu kun oikein kovasti haluaa jotain ihmistä. : ) Kiitos näistä tunteista.
Ehkä me ollaan kohdattu siksi että et painaisi omia haluja alas? Ainakin toivon ettet tekisi niin itsellesi
Mulle kaula on ollut aina miehessä tärkeä asia, ja kaivatullani on täydellinen kaula<3
Ja kädet, nekin sillä on aivan täydelliset.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kaula on ollut aina miehessä tärkeä asia, ja kaivatullani on täydellinen kaula<3
Ja kädet, nekin sillä on aivan täydelliset.
Aha, eli sä olet niiden kaulasuudelmaviestien takana?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle, rakkaani. Jos olisin luonasi, haluaisin lähteä vähän ulos. Käytäisiin katsomassa rannassa ja käveltäisiin käsi kädessä hiekalla. Minä ainakin kaipaan raitista ilmaa, jos se vähän selvittäisi ajatuksia. Nyt se on ihan varmaa, etten näe sinua enää koskaan. Ainakaan töissä. Tälle ikävälle ei löydy enää sanoja. Oloni on aivan lamaantunut. Hyvän yön halauksia sinulle. En unohda sinua koskaan.
Vaihtoiko hän työpaikkaa tai vaihdoitko sinä? Mitä tapahtui?
En minä ainakaan tahdo unohtaa, höpsö ❤