Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7781/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä toinen A. Olisi kiva ollut olla yhdessä siellä missä olin tänään. Ja sen jälkeen mennä yhdessä peiton alle. Olet ihana ❤

Vierailija
7782/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Love you 💘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7783/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Ikävä siua. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Hyvää yötä, oisitpa luonani.

Vierailija
7784/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kaula on ollut aina miehessä tärkeä asia, ja kaivatullani on täydellinen kaula<3

Ja kädet, nekin sillä on aivan täydelliset.

Aha, eli sä olet niiden kaulasuudelmaviestien takana?

En :D

Vierailija
7785/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli kauhea ukkosmyrsky ja vieläkin jyrisee. Pelottaa. En saa enää unta. Olisitpa täällä, rakas.

Vierailija
7786/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, rakkaani. Jos olisin luonasi, haluaisin lähteä vähän ulos. Käytäisiin katsomassa rannassa ja käveltäisiin käsi kädessä hiekalla.  Minä ainakin kaipaan raitista ilmaa, jos se vähän selvittäisi ajatuksia. Nyt se on ihan varmaa, etten näe sinua enää koskaan. Ainakaan töissä. Tälle ikävälle ei löydy enää sanoja. Oloni on aivan lamaantunut. Hyvän yön halauksia sinulle. En unohda sinua koskaan. 

Vaihtoiko hän työpaikkaa tai vaihdoitko sinä? Mitä tapahtui?

Minulla loppui työt.

Vierailija
7787/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä sinulle, rakkaani. Jos olisin luonasi, haluaisin lähteä vähän ulos. Käytäisiin katsomassa rannassa ja käveltäisiin käsi kädessä hiekalla.  Minä ainakin kaipaan raitista ilmaa, jos se vähän selvittäisi ajatuksia. Nyt se on ihan varmaa, etten näe sinua enää koskaan. Ainakaan töissä. Tälle ikävälle ei löydy enää sanoja. Oloni on aivan lamaantunut. Hyvän yön halauksia sinulle. En unohda sinua koskaan. 

Minulla loppui työt.

Saatko yhteyttä häneen jotain muuta kautta kuin työn kautta?

Vierailija
7788/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä ikävää. Palaan sun profiiliin uudestaan uudestaan uudestaan. Tuijotan sun kuvas silmiin ja lähetän miljardi telepaattista käskyä ajatella mua nyt just.

Ja sit mä palaan takas mun arkiseen arkeen joka on täynnä hälinää. Illalla kun talo hiljenee mietin sua aina ennen kun nukahdan. Mitä jos asiat olis menny joskus toisin...

Vierailija
7789/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tätä ikävää. Palaan sun profiiliin uudestaan uudestaan uudestaan. Tuijotan sun kuvas silmiin ja lähetän miljardi telepaattista käskyä ajatella mua nyt just.

Ja sit mä palaan takas mun arkiseen arkeen joka on täynnä hälinää. Illalla kun talo hiljenee mietin sua aina ennen kun nukahdan. Mitä jos asiat olis menny joskus toisin...

Mikä tuli? Mikä muutti suunnitelmat?

Vierailija
7790/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItäpä jos sinäkin , kuin me muutkin luemme viestin ja annamme sen olla. Voit toki kirjoittaa itse kaipausterveiset, mutta LOPETA hyvä ihminen tuo lypsäminen ja älä harkitsekkaan aloittaa jankuttamista.

Vierailija
7791/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItäpä jos sinäkin , kuin me muutkin luemme viestin ja annamme sen olla. Voit toki kirjoittaa itse kaipausterveiset, mutta LOPETA hyvä ihminen tuo lypsäminen ja älä harkitsekkaan aloittaa jankuttamista.

Miksi sä koet tuon jankuttamisena ja lypsämisenä? Mitkä sen aiheuttaa että koet noin? (Ainakaan mä en itse koe sitä tuollain.)

Toi kommentoija ihan asiallisesti kysyi ja sä vastaat noin. Ehkä hän on samankaltaisessa tilanteessa kuin toi kirjoittaja, voi liipata läheltä omaa tarinaa ja voisi saada joitain näkökulmia asiaan? Saa rähistä ja alapeukuttaa ihan rauhassa!!! (sivusta)

Vierailija
7792/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla loppui työt.

Saatko yhteyttä häneen jotain muuta kautta kuin työn kautta?

En. Ei ole hänen numeroa eikä hän ole Facebookissa.

Vierailija
7793/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue uudestaan oma kirjoittamasi kommenttisi ja mieti miksi se kommentoija voisi haluta kysyä noita lisäkysymyksiä. Täällä hyvin moni on ruennut kyselemään lisäkysymyksiä!

Yleensä LOPETTAMISELLA pyritään tukahduttamaan jotakin, ehkä jopa liian arkaa, vaikeasti käsiteltävää. Jos asia on jäänyt vaivaamaan, se vaan vaivaa jos ei sitä saa selvitettyä, aina se putkahtaa esiin muodossa tai toisessa. Tossa ei olla vielä lähelläkään jankuttamista tai lypsämistä, ei ole edes yhtä sivua sitä "jankutettu". Sä pyrit hallitsemaan täällä: Miksi??? Mikä tarve sulla on siihen?

Vierailija
7794/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä ihan sama. Paitsi etten enää uskalla käydä fb profiilissa, jotten pompsahda hänen vaimon kaveriehdotuslistoille😬

Vierailija
7795/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana olet S! <3

Miehelle vai naiselle?

Miehelle.

Mikä sun etunimen eka kirjain on, kaivattusi on siis S?

Tää ei ollut Sampo sulle.

Vierailija
7796/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä koet tuon jankuttamisena ja lypsämisenä? Mitkä sen aiheuttaa että koet noin? (Ainakaan mä en itse koe sitä tuollain.)

Toi kommentoija ihan asiallisesti kysyi ja sä vastaat noin. Ehkä hän on samankaltaisessa tilanteessa kuin toi kirjoittaja, voi liipata läheltä omaa tarinaa ja voisi saada joitain näkökulmia asiaan? Saa rähistä ja alapeukuttaa ihan rauhassa!!! (sivusta)

Tämä ketju ei ole mikään näkökulmien selvittelypaikka. Jos haluaa tarkemmin keskustella jostain aiheesta, sille voi itse tehdä oman aloituksen ja jatkaa jankutusketjua siellä, eikä tarkoituksella pilata tätä ketjua jankutuslypsämisviestein. Täällä laitetaan kaipausterveiset sille omalle kohteelleen, ja se siitä. Lukee otsikossa, jos et ymmärtänyt.

Vierailija
7797/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue uudestaan oma kirjoittamasi kommenttisi ja mieti miksi se kommentoija voisi haluta kysyä noita lisäkysymyksiä. Täällä hyvin moni on ruennut kyselemään lisäkysymyksiä!

Yleensä LOPETTAMISELLA pyritään tukahduttamaan jotakin, ehkä jopa liian arkaa, vaikeasti käsiteltävää. Jos asia on jäänyt vaivaamaan, se vaan vaivaa jos ei sitä saa selvitettyä, aina se putkahtaa esiin muodossa tai toisessa. Tossa ei olla vielä lähelläkään jankuttamista tai lypsämistä, ei ole edes yhtä sivua sitä "jankutettu". Sä pyrit hallitsemaan täällä: Miksi??? Mikä tarve sulla on siihen?

Tämä ketju on vain kaipausterveisille tarkoitettu, lukee otsikossa jos et ole ymmärtänyt. Lopeta jankutus tästä aiheesta nyt tai tee tälle aiheelle oma aloitus.

Vierailija
7798/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa sadepäivää, ***.  Ajattelin sinua yöllä.

Vierailija
7799/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä ihan sama. Paitsi etten enää uskalla käydä fb profiilissa, jotten pompsahda hänen vaimon kaveriehdotuslistoille😬

Onneks hänen vaimo löytyy jo omilta listoilta😏🙊

Vierailija
7800/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole sinulle enää mitään sanottavaa eikä oikeastaan tunteitakaan sinua kohtaan. Siispä jätän myös tämän ketjun rauhaan. Se on meille kaikille suuri helpotus :D 

Ketju on lukittu.