Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7821/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain vihdoin kaivattuni yhteystiedot ja laitoin heti viestiä. Mitä te olette tehneet?

Treffit sovittu. Ottakaa oppia.

Täällä on kylläkin useita sellaisia, jotka ovat jo saaneet pakit ja siksi purkavat rakkauttaan täällä.

Tai oli joskus, en tiedä onko täällä nykyään enimmäkseen kaukoihastuksen kourissa riutuvia jotka eivät tunne kaivattuaan.

Tuntuu ainakin olevan iso osa varattuja/varatun kaipaajia, työpaikkajuttuja yms.

Että on täältä yksi jos toinenkin joskus ollut yhtä reipas kuin sinä, ei vaan tuottanut tulosta.

Mutta hienoa kuulla, että sinä saat ilmeisesti vastakaikua ja tunne välillänne on molemminpuolinen.:)

Onnea matkaan!

Vierailija
7822/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka olit selannut niitä kuva-arkistoja, laittaisitko jonkun muunkin vihjeen kyseisestä naisesta, jota kaipaat tai vielä mielummin teidän välisistä (inside-) sattumuksista/tilanteista T. Olisinpa minä hän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde vielä pois!

Tiedän että teet muuttoa jo, mutta meidän piti ehtiä puhua vähän😞

Vierailija
7824/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua mies.

Vierailija
7825/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H**** 😘 tiesin että tunnet samoin. Näin sen silmistäsi ja miten puhut mulle. Aika näyttää....Olit rohkea ottaessasi yhteyttä! Yllätyin kun olet niin...😍

Nyt mun pitää malttaa...koukku on terotettu ja heitetty😘💘 odottelen.

Älä odota liian pitkään, tai huomaat hänen jo menneen.

Vierailija
7826/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne on tullut uusia kirjoittelijoita?

Ketjun luonteeseen on aina kuulunut lisäkysymykset ja ot-keskustelut, vaikka otsikko onkin mitä on.

Todellisuutta paremmin vastaava otsikko olisi esim. ”Kaipailu- ja rakkausketju” tms.

Täällä käy paljon porukkaa ja osa kyselee tarkentavia kysymyksiä muilta, jotku keskustelee tai väittelee vähän aiheen sivusta ja nämä kaksi ryhmää eivät ensinnäkään ole välttämättä ollenkaan samoja ihmisiä, ja kirjoittavat myös kaipausviestejä.

Kannattaa miettiä, onko häirintää ja spämmäystä sittenkin se typerä ja päivittäin toistuva ”senkin jankuttajalypsäjä”-jankkaus milloin kenenkin viesteihin eikä nää kaipausviestit ja niiden liitännäiset.....?:)

En ole uusi enkä se joka nyt on valitellut, mutta olen samaa mieltä, lypsäjät ja jauhajat ärsyttää.

Vierailija
7827/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tätä ikävää. Palaan sun profiiliin uudestaan uudestaan uudestaan. Tuijotan sun kuvas silmiin ja lähetän miljardi telepaattista käskyä ajatella mua nyt just.

Ja sit mä palaan takas mun arkiseen arkeen joka on täynnä hälinää. Illalla kun talo hiljenee mietin sua aina ennen kun nukahdan. Mitä jos asiat olis menny joskus toisin...

Mikä tuli? Mikä muutti suunnitelmat?

MItäpä jos sinäkin , kuin me muutkin luemme viestin ja annamme sen olla. Voit toki kirjoittaa itse kaipausterveiset, mutta LOPETA hyvä ihminen tuo lypsäminen ja älä harkitsekkaan aloittaa jankuttamista.

Miksi sä koet tuon jankuttamisena ja lypsämisenä? Mitkä sen aiheuttaa että koet noin? (Ainakaan mä en itse koe sitä tuollain.)

Toi kommentoija ihan asiallisesti kysyi ja sä vastaat noin. Ehkä hän on samankaltaisessa tilanteessa kuin toi kirjoittaja, voi liipata läheltä omaa tarinaa ja voisi saada joitain näkökulmia asiaan? Saa rähistä ja alapeukuttaa ihan rauhassa!!! (sivusta)

No tämä ”tiedän aina vähän paremmin ja loukkaantuessani jatkan asian vierestä julistamista” -tyyppi on muuten yhtä kuin mo*de. Se siksi aina täällä länkyttämässä. Nämä on suurelta osin sen viestejä, jatkokysymyksiä ja latteuksia. Peukuttaa aina hikipäässä konflikteissa omia höpinöitään, toistuu sama kaikissa vauvan ketjuissa. Tais työnkuva muuttua mo%deroinnista sisällöntuottajaksi juuri edellisen takia, kukaan tervepäinen ei osallistu keskusteluun, jota peukaloi sekopää peukuillaan ja mielivaltaisilla poistoiltoilla ja agitoinneilla.

Vierailija
7828/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tätä ikävää. Palaan sun profiiliin uudestaan uudestaan uudestaan. Tuijotan sun kuvas silmiin ja lähetän miljardi telepaattista käskyä ajatella mua nyt just.

Ja sit mä palaan takas mun arkiseen arkeen joka on täynnä hälinää. Illalla kun talo hiljenee mietin sua aina ennen kun nukahdan. Mitä jos asiat olis menny joskus toisin...

Mikä tuli? Mikä muutti suunnitelmat?

MItäpä jos sinäkin , kuin me muutkin luemme viestin ja annamme sen olla. Voit toki kirjoittaa itse kaipausterveiset, mutta LOPETA hyvä ihminen tuo lypsäminen ja älä harkitsekkaan aloittaa jankuttamista.

Miksi sä koet tuon jankuttamisena ja lypsämisenä? Mitkä sen aiheuttaa että koet noin? (Ainakaan mä en itse koe sitä tuollain.)

Toi kommentoija ihan asiallisesti kysyi ja sä vastaat noin. Ehkä hän on samankaltaisessa tilanteessa kuin toi kirjoittaja, voi liipata läheltä omaa tarinaa ja voisi saada joitain näkökulmia asiaan? Saa rähistä ja alapeukuttaa ihan rauhassa!!! (sivusta)

No tämä ”tiedän aina vähän paremmin ja loukkaantuessani jatkan asian vierestä julistamista” -tyyppi on muuten yhtä kuin mo*de. Se siksi aina täällä länkyttämässä. Nämä on suurelta osin sen viestejä, jatkokysymyksiä ja latteuksia. Peukuttaa aina hikipäässä konflikteissa omia höpinöitään, toistuu sama kaikissa vauvan ketjuissa. Tais työnkuva muuttua mo%deroinnista sisällöntuottajaksi juuri edellisen takia, kukaan tervepäinen ei osallistu keskusteluun, jota peukaloi sekopää peukuillaan ja mielivaltaisilla poistoiltoilla ja agitoinneilla.

Voi osa olla mo*denkin kirjoittamia, mut kyl täällä kaipaajatkin lisäkyssäreitä tekee ja välillä käydään sivuraiteilla.

Plus onhan tääl runojakin kaivatuille.

Vierailija
7829/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano voinko mä kertoa sulle että mä rakastan sua.

Vierailija
7830/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki anna mennä vaan!

Vierailija
7831/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin raivostutti kun ketjun kyttääjät tenttasivat jokaisen viestini jälkeen tunnisteita tai lisätietoja, joten aloin kirjoittamaan vähemmän ympäripyöreästi ja tarkemmilla yksityiskohdilla. Nyt saan kaivata useammin rauhassa ja korppikotkat on muiden viestien kimpussa.

Ne kyttääjät ovat kaipaajia itsekin, ehkä siksi tenttaavat.

Tässä ketjussa ei tenttailla, se on häiriköimistä ja turhaa ketjun sotkemista.

Onks lisäkysymyksien esittäminen häiriköimistä?? Ei voi olla todellista mitä ajattelua!

On, koska vastaus lisäkysymykseen on kuten nähty herättänyt aina lisää lisäkysymyksiä jolloin tässä ketjussa ei ole ollut muita viestejä kuin lypsäjäjankuttajan lisäkysymyksiä.

Vierailija
7832/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde vielä pois!

Tiedän että teet muuttoa jo, mutta meidän piti ehtiä puhua vähän😞

Muuten joku päivä lennän sun luokses ja sit et enää pääse karkuun. Jäädään sinne yhdessä eik palata Suomeen.

Vierailija
7833/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin kertoa kuin jättää kertomatta.

Vierailija
7834/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun hän ois täällä ja tunnistaisi mun viestin, niin todellakin toivoisin että hän kommentoi siihen jotain. Muutama lisäkysymyskin on ok. Toki jos niillä kaivetaan ihan liikaa informaatiota, niin ei ole pakko vastata. Jotain kommenttia kuitenkin toivoisin viestiin. Tänne kirjoittaminen tuntuu turhalta jos kukaan ei kommentoi mitään.

Vierailija
7835/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti olisin kyllä vähän pettynyt jos mun viestien kohde oikeesti kävis täällä lukemassa näitä😂

Vähän tämmönen akkojen palsta. Miten se tänne olis ikinä päätyny edes.

Mut silti kirjotan aina vaan 🙄.

Vierailija
7836/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka olit selannut niitä kuva-arkistoja, laittaisitko jonkun muunkin vihjeen kyseisestä naisesta, jota kaipaat tai vielä mielummin teidän välisistä (inside-) sattumuksista/tilanteista T. Olisinpa minä hän

Oletko Ellu vai joku muu?

Vierailija
7837/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki anna mennä vaan!

Onko tuo ”toki” joku vihje? Minne päin suomea?

Vierailija
7838/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ellu vai joku muu?

Ootko Ellu vai Pillu? N/M?

Vierailija
7839/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut tornifirmaan kirjoitti:

Oikeesti olisin kyllä vähän pettynyt jos mun viestien kohde oikeesti kävis täällä lukemassa näitä😂

Vähän tämmönen akkojen palsta. Miten se tänne olis ikinä päätyny edes.

Mut silti kirjotan aina vaan 🙄.

Kaipaatko miestä? Milloin tapasitte viimeksi? Mikä on hänen pankkikortin PIN?

Vierailija
7840/16650 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mun hän ois täällä ja tunnistaisi mun viestin, niin todellakin toivoisin että hän kommentoi siihen jotain. Muutama lisäkysymyskin on ok. Toki jos niillä kaivetaan ihan liikaa informaatiota, niin ei ole pakko vastata. Jotain kommenttia kuitenkin toivoisin viestiin. Tänne kirjoittaminen tuntuu turhalta jos kukaan ei kommentoi mitään.

Ts. Olet lypsäjäjankuttaja itse(kkin).

Ketju on lukittu.