Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7661/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mies niin vahvalta ihmiseltä. Siis sellaiselta selviytyjältä, joka ei pienestä lannistu tai masennu. Olenko tässä oikeassa?

Vierailija
7662/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua! Nyt hyvän elokuvan pariin. Ehkä hetkeksi unohdut...no tuskin sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7663/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitetaanko järjestää yhteistä aikaa pian?

Mulle sopii koska vaan.

Vierailija
7664/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitetaanko järjestää yhteistä aikaa pian?

Ehdottomasti koitetaan.

Vierailija
7665/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen nainen, tissit ja kaikki 😜

Onko joku muuta väittänyt? 🤔

Vierailija
7666/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisten kuolemat ovat olleet kovimpia paikkoja. En tiedä tulevaisuudesta. Näyttää haastavalta, ihan uudella tavalla. Kaipa sitä kestää melko paljon, jos illan päätteeksi vierellä on joku, joka hyväksyy. Juuri nyt ei ole.

Vierailija
7667/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna jotain vihjettä että odotat viestiä.

Odotan, että eräs kysyisi multa, olenko mä jo päättänyt, mitä mä teen syksyllä? Katoanko kokonaan, vai jatkanko siitä, mihin jäätiin?

Vierailija
7668/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo enää kirjoittanut tänne, koska oon menettänyt täysin toivoni meidän ystävystymisen suhteen. Miten se muka vois tapahtua jos tapahtuis. Minä oon ainakin kaikkeni yrittänyt ja luopunut toivosta. Mihinkään tilaisuuteen et koskaan tarttunut. Silti vaikutit toukokuussa siltä kuin oisit pahoittanut mielesi siitä etten tykkää enää. Sinusta ei vain ota mitään selvää.

Pahoitin toukokuussa mieleni siitä että et ehkä tykkää tms ja olen ollut surullinen siitä ettei mitään kai voi tapahtua, nyt on jo helpottanut. Näytin ihastumiseni -siitä olen tyytyväinen, on edes pieni mahdollisuus, että olen jäänyt mieleesi ja sillä tavalla ehkä saanut pienen paikan sydämessäsi. Sinä olet minun sydämessäni aina suloisena ajatuksena, lohtuna ja lämpönä. Vältteletkö minua nyt? tai voisitko sanoa jonkun muun vihjeen?

Et mahda olla hän, mutta annan silti vihjeen yleisesti. Silloin oli toukokuun ensimmäinen perjantai. Niin ja en välttele häntä.

Olen toinen, mutta mitä tapahtui toukokuun ensimmäisenä perjantaina? Näittekö?

Nähtiin. Viimeksi kai. En enää muista ollaanko nähty sen jälkeen. Katsoin häntä vahingossa kai jotenkin vihaisesti ja hän näytti säikähtäneeltä. Oikeasti joku oli vienyt mun varaaman paikan ja nostanut siitä yhden jutun hänen pöytään ja nostin sen siitä vain pois ja katsoin häntä samalla ilmeisesti jotenkin tympeästi, koska ajattelin kai jotain että nyt hän tietty luulee että olen itse laittanut sen heidän pöytään. Toisaalta on todennäköistä että hän on juorunnut minusta pahaa, joten sinänsä ei kai haittaa jos hän luulee että olen hänelle vihainen. Tavallaan olenkin pettynyt, kun menin luulemaan että hän ois luotettava.

Vierailija
7669/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Aina.

Vierailija
7670/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mä aina onnistun mokaamaan/nolaamaan itseni kun oon sun kanssa tekemisissä. Nolottaa vaan ihan hirveästi.

Vierailija
7671/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet kotona ihana mies?

Vierailija
7672/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna jotain vihjettä että odotat viestiä.

Odotan, että eräs kysyisi multa, olenko mä jo päättänyt, mitä mä teen syksyllä? Katoanko kokonaan, vai jatkanko siitä, mihin jäätiin?

Niin, ja sitä myös tälle samalle eräälle, että haluaisitko, että katoan kokonaan, olisiko se sulle helpompaa? Odotan viestiä, minkämuotoista hyvänsä, niin minäkin sua lähestyin silloin, kaikesta.

Vierailija
7673/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metoo kirjoitti:

Jotenkin mä aina onnistun mokaamaan/nolaamaan itseni kun oon sun kanssa tekemisissä. Nolottaa vaan ihan hirveästi.

Sivusta tämä:

Sama kokemus mulla. Niin minäkin. Enkä meinaa tästä noloudesta päästä yli ollenkaan.

Vierailija
7674/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos on nolo?

Jos tunne on molemminpuolinen eli toinenkin tykkää susta ihan hulluna, niin ei se mihinkään nolouteen kaadu.

Vierailija
7675/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihanaa saada tehdä töitä kanssasi, harmi ettei toistaiseksi ole tiedossa yhteistä aikaa työtehtävien puolesta. Toivottavasti päästään tekemisiin muulla tavoin. Muistan jokaisen pienen kosketuksesi, miettien oliko ne vain vahinkoja vai minulle tarkoitettuja. Kokouksessa istuminen ei ole koskaan ollut yhtä ihanaa kuin silloin kun istuit vieressäni, kätesi ollessa niin lähellä että pystyin tuntemaan sen lämmön omassani. Olet niin lähellä ja samalla niin kaukana, että se tekee mut epätoivoiseksi...

Vierailija
7676/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sweetheart, olen tulisesti rakastunut sinuun, vieläkin.

Lempeää ja kaunista kosteankuumaa kesäyötä sinulle. Kunpa voisin olla nyt kanssasi kuun kajossa.

Nauti loppulomasta, ehkä tapaamme ensi viikolla.

Vierailija
7677/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, en keksi mitään kaunista hyvän yön toivotusviestiä, kun ajatus ei kulje. Onneksi et joudu nähdä minua tällaisena. Hyvää yötä kuitenkin sinulle ja lempeitä unia.

Vierailija
7678/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet kotona ihana mies?

Tunti sitten tulin iltavuorosta naapurikunnan puolelta, kaupan kautta. Kävelin puoleenmatkaan, ja loput junalla. Ajattelin meitä töissäkin, suurimman osan ajasta.

Vierailija
7679/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki, kun sain itsestäni tarpeeksi, oli tämä. Täällä joku kirjoitti siitä kuva-arkistosta ja saamelaisista, ja minä nohevana tyttönä tietenkin kävin vilkaisemassa.

Ja totta kai, toki ja ilman muuta siellä sitten toljotin itseäni silmästä silmään, nuorempaa versiota, mutta kuitenkin.

Siinä vaiheessa totesin, että eiköhän tämä hulluus nyt riitä. Ja tällä hetkellä olen täysin varma, että olen Englannin kuningatar Ellu.

Vierailija
7680/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, en keksi mitään kaunista hyvän yön toivotusviestiä, kun ajatus ei kulje. Onneksi et joudu nähdä minua tällaisena. Hyvää yötä kuitenkin sinulle ja lempeitä unia.

Onnekseen ei joudu näkemään.

Ketju on lukittu.