Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7701/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on niin kova ikävä sua rakas.

Kenelle?

Miehelle.

Vierailija
7702/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hukassa.

Ei huvita laittautua, lenkkeillä, siivota, ulkoilla eikä juuri syödäkään. Tai voin syödä just mitä huvittaa.

Ei tarvitse puistoilla, luistella, laskea mäkeä tai muutakaan aktiviteettia kotinurkilla. Kauppaankaan en jaksa ihan pikku asian takia raahautua. Ainoa asia miksi kävin baarissakin olit sinä.

Voin kulkea lyhintä nopeinta reittiä mihin hyvänsä, kun olet poissa. Oikeastaan voin muuttaa vaikka kuuhun, kun mikään ei täällä pidättele. Silti tuntuu vaan tyhjältä. Sä et ole täällä.

Hoida itsesi kuntoon, hanki apua.

Tuollainen ei ole tervettä.:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7703/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käväisen täällä nyt ihan poikkeuksellisesti. Kai ymmärrät,  ettet ole välttämättä henkilö, jota kaipaan? Tai jos oletkin, minä en välttämättä ole se, jota sinä kaipaat.  Eli cool your jets siihen asti, kun olet taas töissä ja nähdään. Hengitä syvään.

Englannin elluko se siellä?

Nöy. Ellu is busy elsewhere.

Vierailija
7704/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hukassa.

Ei huvita laittautua, lenkkeillä, siivota, ulkoilla eikä juuri syödäkään. Tai voin syödä just mitä huvittaa.

Ei tarvitse puistoilla, luistella, laskea mäkeä tai muutakaan aktiviteettia kotinurkilla. Kauppaankaan en jaksa ihan pikku asian takia raahautua. Ainoa asia miksi kävin baarissakin olit sinä.

Voin kulkea lyhintä nopeinta reittiä mihin hyvänsä, kun olet poissa. Oikeastaan voin muuttaa vaikka kuuhun, kun mikään ei täällä pidättele. Silti tuntuu vaan tyhjältä. Sä et ole täällä.

Ai millainen? :D jos kauan on rakastunut ja toinen lähtee, ei varmaan huvita paljon mikään?

Vierailija
7705/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hukassa.

Ai millainen? :D jos kauan on rakastunut ja toinen lähtee, ei varmaan huvita paljon mikään?

Elää ja hengittää vain toiselle, tuohan kirjoitti tehneensä asiat vain koska Hän.

Kävi baarissaKIN vain hänen takiaan.

Ja nyt ei ole sitten mitään eikä tee mitään, lopetti elämisen kun hän on poissa.

Sinustako tuollainen on tervettä/normaalia?

Hyväksi ihmiselle?

Vierailija
7706/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hukassa.

Elää ja hengittää vain toiselle, tuohan kirjoitti tehneensä asiat vain koska Hän.

Ja nyt ei ole sitten mitään eikä tee mitään, lopetti elämisen kun hän on poissa.

Hyväksi ihmiselle?

Ja taas on tälle päivälle jankutusaihe pieraistu- jankuttajalypsäjä jankuttaa toisen mielenterveydestä.

Vierailija
7707/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule koskaan silittämään sinun poskea. En painautumaan vasten, en tuntemaan enää käsiäsi selälläni. Se ei koskaan tule olemaan sinun käsi jota puristan kun pelottaa. En saa katsoa kun nukut, en näe kasvojasi kun olet levollinen, ilmeistä riisuttu, sinä.

Tähän on tultu, olen jäänyt vangiksi maailmaan josta ei tullut totta, kaikki tämä hellyys menee hukkaan. Menin ja löysin suuremman rakkauden enkä osaa päästää siitä irti. Itken vuolaasti kaivaen aina uuden haudan haaveilleni, ja heittäydyn sinne koko painollani. Jätän tunnisteen pois jotta et myöhemmin löydä kaipaustani täältä. Teen sen koska et halua minua kuten minä haluan sinut. Minä en saa koskea sinua rakkaudesta pehmein käsin etkä sinä näe koskaan surua siitä silmistäni, piilotan sen tänne, täällä lojuu totuus; Rakastuin niin kovaa ja ihan yksin.

Vierailija
7708/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan hukassa.

Hyväksi ihmiselle?

Ja taas on tälle päivälle jankutusaihe pieraistu- jankuttajalypsäjä jankuttaa toisen mielenterveydestä.

Luulet, että täällä käy vain yksi tyyppi?

Vierailija
7709/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduton, lohduton. Toivoin niin että sanoisit edes hei, ja sinähän sanoit, ja sydämeni vastasi sinulle kaikuna. Hei, hei. Sitten olitte menneet. Pirun kalliiksi tuli se hei.

Vierailija
7710/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas. Sinä saat minut kuumemmaksi kuin kukaan muu. Minä sulan, kun ajattelenkin sinua.

Vierailija
7711/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas. Sinä saat minut kuumemmaksi kuin kukaan muu. Minä sulan, kun ajattelenkin sinua.

Ja minä sulan, kun sinä kosketat minua.

Vierailija
7712/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin.

Vierailija
7713/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin.

Minulla myös, muita?

Vierailija
7714/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin.

Minulla myös, muita?

Minulla myös. Aivan kauhean kova.

Vierailija
7715/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pöhköä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaalassa olisi kiva olla.

Minkä tähden?

Varo kuules, kohta joku alkaa vinkumaan kun kyselet "minkä tähden", joillakin kun on niin herkässä noi lisäkyssärit.

jankuttajalypsäjä kun kehittelee tuosta mielisairaala sanastakin taas hehtaarijankutus spämmäykset tähän ketjuun.

Jep, yksinpuhelua sivukaupalla taas.

Vierailija
7716/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

***, mikä viikonpäivä se oli, kun tavattiin viimeisen kerran työpaikan ulkopuolella?

Vierailija
7717/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

My darling. Four mornings left. I love you. Thousands of kisses for you. You are my destiny.

Vierailija
7718/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä henkilö siis.

Vierailija
7719/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vihdoin kaivattuni yhteystiedot ja laitoin heti viestiä. Mitä te olette tehneet?

Vierailija
7720/16650 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aavistuksen kiero kysymys oli juuri sinulle. Siihen on kyllä vastaus, jos olet se oikea.

Ketju on lukittu.