Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Haluan sinut. En ole rakastanut itseni lisäksi ketään koskaan näin syvästi.
Hyvää yötä ja kauniita unia, S. Saisinpa suudella sinua edes kerran elämässäni.
Hyvää yötä ilman tunnisteita. Ei tämä voi olla totta.
Nähdään varmaan töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Timantti? Timo? Antti? Vai sittenkin nainen?
Teksti vaikuttaa tyyliltään naisen kirjoittamalta, mutta sisältö enemmän mieheltä.
Kaipaaja ja Timantti on vissiin olleet sängyssä jossain vaiheessa.
Siitä en tiedä sanoa mutta kaipaaja on käsittääkseni vaaleaverikkö.
Timantti on olennoista ihmeellisin ja syntisistä satumaisin. Kantaa ristiä rinnassaan, ruusuja selässään ja aikaa kädellään.
Mä näin toissayönä tähdenlennon, tai ainakin luulen niin. Se oli kirkas ja loistava, kuten sinäkin. Olisin halunnut pyydystää sen sulle. Se kuitenkin katosi nopeaan ja jäin ihmettelemään tapahtuiko sitä ollenkaan, samaan tapaan kuten sä tunnut välillä joltain utopistiselta ihmeeltä.
Koska mä pääsen kotiin?
Nuku hyvin Timantti <3
Heidi, ottaisit yhteyttä. Kaipaan sinua edelleen. <3
Hyvän yön toivotus, suukko & hali naiselle mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla alkukirjaimella, ääntiö, ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Ikävä. Hyvää yötä!
Ikävä ruskeasilmäistä miestä, joka osaa rauhoittaa mut omalla olemuksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä ruskeasilmäistä miestä, joka osaa rauhoittaa mut omalla olemuksellaan.
Mullakin.
Oot L-nainen edelleen usein mun mielessä, vaikka aikaa kulunut kohta jo kaksi vuotta siitä kun viimeeksi nähtiin. Voi hyvin missä ikinä ootkaan.
Olen ihan hukassa.
Ei huvita laittautua, lenkkeillä, siivota, ulkoilla eikä juuri syödäkään. Tai voin syödä just mitä huvittaa.
Ei tarvitse puistoilla, luistella, laskea mäkeä tai muutakaan aktiviteettia kotinurkilla. Kauppaankaan en jaksa ihan pikku asian takia raahautua. Ainoa asia miksi kävin baarissakin olit sinä.
Voin kulkea lyhintä nopeinta reittiä mihin hyvänsä, kun olet poissa. Oikeastaan voin muuttaa vaikka kuuhun, kun mikään ei täällä pidättele. Silti tuntuu vaan tyhjältä. Sä et ole täällä.
Kosketuksesi kaipuu,
muisto kädestäsi,
käteeni tarttuneena.
Odotus hetkestä,
jolloin saisin pujottaa,
sormet sormiesi lomaan,
silmiisi katsoen suudella,
vartaloani vasten,
lämpösi tuntea,
rakkautemme todeksi elää.
Naiselle kirjoitti:
Kosketuksesi kaipuu,
muisto kädestäsi,
käteeni tarttuneena.
Odotus hetkestä,
jolloin saisin pujottaa,
sormet sormiesi lomaan,
silmiisi katsoen suudella,
vartaloani vasten,
lämpösi tuntea,
rakkautemme todeksi elää.
Ihana. Olispa mulle. Olen häntä tarttunut kerran kädestä mutta siihen liittyi muut asiat eikä romantiikka. Hän on sipaissut minun kämmenen sisäpuolelta....
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat mies niin vahvalta ihmiseltä. Siis sellaiselta selviytyjältä, joka ei pienestä lannistu tai masennu. Olenko tässä oikeassa?
Hyvää huomenta nainen! Olet usein ollut oikeassa, toivottavasti tässäkin asiassa.
Ei kiirettä rakas,
suudellaan hiljaa,
toisiimme katsoen,
annetaan lempemme,
lämpömme nousta.
Suutelen kasteen iholtasi,
tuntien ihosi lempeän tuoksun.
Aikaa ei enää ole,
on vain ilomme,
rakkauden kiihkeä leikki,
aamussa auringon kehrän.
Mulla on niin kova ikävä sua rakas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin kova ikävä sua rakas.
Kenelle?
Käväisen täällä nyt ihan poikkeuksellisesti. Kai ymmärrät, ettet ole välttämättä henkilö, jota kaipaan? Tai jos oletkin, minä en välttämättä ole se, jota sinä kaipaat. Eli cool your jets siihen asti, kun olet taas töissä ja nähdään. Hengitä syvään.
Vierailija kirjoitti:
Käväisen täällä nyt ihan poikkeuksellisesti. Kai ymmärrät, ettet ole välttämättä henkilö, jota kaipaan? Tai jos oletkin, minä en välttämättä ole se, jota sinä kaipaat. Eli cool your jets siihen asti, kun olet taas töissä ja nähdään. Hengitä syvään.
Englannin elluko se siellä?
Rakas. Rakastan sinua, haluan sinua ja kaipaan sinua enemmän kuin ketään muuta. Älä kysy miksi. Tiedän vain tunteideni varmuuden ja sen kuinka rakas olet minulle. Hyvää yötä.