Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7641/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Timantti kirjoitti:

Rakastan sinua, mutta anna minulle hetki aikaa toipua kaikesta mitä on tapahtunut. Kuulen kyllä sinun kuiskaukset tuulessa.

Miten kauan sää olet häntä kaivannut?

Miksi alapeukkua? PERUSTELE sinä mokoma alapeukuttaja vai humalassako peukutat siinä?

Vierailija
7642/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan ihan suoraan mitä hän ajattelee. Näin itse toivoisin minulta kysyttävän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7643/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkaiskaa mua ottamaan yhteyttä ihastukseeni! Mä en kestä enään, olen ihan lätkässä siihen. Antakaa jotain ohjeita ja vihjeitä miten lähestyä.

Teet tikusta asiaa. Kysyt jostain asiasta lisää mistä olette jutelleet aiemmin. Ei sinun tarvitse tunteita tunnustaa heti. Pääasia on että saat jonkinlaisen yhteyden, siitä se lähtee.

Vierailija
7644/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Timantti kirjoitti:

Rakastan sinua, mutta anna minulle hetki aikaa toipua kaikesta mitä on tapahtunut. Kuulen kyllä sinun kuiskaukset tuulessa.

Kryptistä. Oletko eronnut vai mitä on tapahtunut?

Vierailija
7645/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkaiskaa mua ottamaan yhteyttä ihastukseeni! Mä en kestä enään, olen ihan lätkässä siihen. Antakaa jotain ohjeita ja vihjeitä miten lähestyä.

Netissä vai livenä? Jos livenä, niin minkälaisessa ympäristössä näette?

Vierailija
7646/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pöhköä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaalassa olisi kiva olla.

Minkä tähden?

Varo kuules, kohta joku alkaa vinkumaan kun kyselet "minkä tähden", joillakin kun on niin herkässä noi lisäkyssärit.

jankuttajalypsäjä kun kehittelee tuosta mielisairaala sanastakin taas hehtaarijankutus spämmäykset tähän ketjuun.

Vierailija
7647/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten käyneet katsomassa kaivattunne fb-profiilia? Millainen ihminen siellä mielestänne näkyy?

Vierailija
7648/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten käyneet katsomassa kaivattunne fb-profiilia? Millainen ihminen siellä mielestänne näkyy?

Päivittää hyvin harvoin. Tuskin käyttää koko palvelua, vaikka profiili sieltä löytyykin.

Vierailija
7649/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin jatkuvasti, mitä sulle kuuluu. Ajatteletko ikinä mua? Mä mietin ja ajattelen sinua joka päivä ja joka ikinen tunti.

Kenelle?

Vierailija
7650/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä vaikka facebookissa viesti tyyliin 'miten loma on mennyt' tai jotain muuta kevyttä ja viatonta.

Vierailija
7651/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeskamandeera, jankuttajalypsäjä? Yritättekö te tappaa täällä ihmisiä?! (nauruun, höpsöt!)

Vierailija
7652/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetaanko järjestää yhteistä aikaa pian?

Vierailija
7653/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenelle menee, mutta varmaan helpommin sanottu kuin tehty. Itse sopisin tuollaisesta jossain muualla kuin täällä.

Vierailija
7654/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi niin paljon asioita joita haluaisin sulle sanoa. Saankohan koskaan tilaisuutta siihen...

Vierailija
7655/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisitpa mua joskus. Toivoin jääväni mieleen pyörimään silloinkin kun yritit moikata muka viileenä lähtiessäs pyörälenkille sinisessä paidassas.

Oikeesti mä en ole yhdentekevä. Sun eleet paljasti sut jo kauan sitten.

Mä olen hulluna suhun vieläkin. Aina vaan.

Nyt sä voisit antaa kyllä jotain tunnistetta kuten kaivattusi etunimen alkukirjainta.....

J

Vierailija
7656/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi sujauttaa lapun. Sillä seinilläkin on korvat. Itseä pelottaa, että jos toinen pettyykin. Ja jos onkin enemmän kiinnostunut fyysisestä puolesta.

Vierailija
7657/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen. Montakin kertaa. Sehän lie sallittua. Muuallakin on. Ihania kuvia tietysti. Suloinen ihminen hän on mitä tunnen. Hellyttävä. Romanttinen.. Enempää en sano. Miehestä.

Vierailija
7658/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T ikävä

Vierailija
7659/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisitpa mua joskus. Toivoin jääväni mieleen pyörimään silloinkin kun yritit moikata muka viileenä lähtiessäs pyörälenkille sinisessä paidassas.

Oikeesti mä en ole yhdentekevä. Sun eleet paljasti sut jo kauan sitten.

Mä olen hulluna suhun vieläkin. Aina vaan.

Nyt sä voisit antaa kyllä jotain tunnistetta kuten kaivattusi etunimen alkukirjainta.....

J

Ehkä hän vielä rohkaistuu. Ehkä te saatte vielä toisenne, jos todellakin kuulutte yhteen. Onko kaivattusi nainen vai mies?

Vierailija
7660/16650 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhköä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaalassa olisi kiva olla.

Minkä tähden?

Olisi tekemistä.

Ketju on lukittu.