Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7041/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä on suuri

Vierailija
7042/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän heitellään herjaa nykyään. Sting like a bee, float like a butterfly.

Eräs ollut taas tänään "ajatuksissa". Ei, että olisin tänään edes suoraan miettinyt, mutta jotenkin silti henkistä kaipausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7043/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas, voitaisiinpa mennä tänään katsomaan yhdessä kuunpimennystä. Ehkä katsot kuuta samaan aikaan. Aion ajatella sinua silloin.

"Hopeinen kuu luo merelle siltaa.

Ei tulla koskaan voisi kai tällaista iltaa. Odotan turhaan sinua, armain.

Kuu kulkee pilven taakse, taas on meri harmain."

Vierailija
7044/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sama aurinko ja sama kuu. Ja sinä niin lähellä, kaukana.

Vierailija
7045/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taas kotona. Pyöräilin tänään kotisi ohi ja toivoin näkeväni sinut. En tietenkään nähnyt vilaustakaan. Kohta lähden uimaan.

Vierailija
7046/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kenellekään koskaan sellainen olo, että vaikka se toinen ei käykään täällä... täältä voisi löytyä rakkaus. Täällä on kuitenkin niin kauniita mieliä.

Vierailija
7047/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen taas kotona. Pyöräilin tänään kotisi ohi ja toivoin näkeväni sinut. En tietenkään nähnyt vilaustakaan. Kohta lähden uimaan.

Minkä värinen talo?

Vierailija
7048/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä värinen talo?

Kerrostalo, en nyt ala kuvailla tarkemmin.

Vierailija
7049/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tolkien, olen ihastunut sinuun pahemman kerran. Haluan sinut kaikkinesi. Olen totaali-ihastuja.

mist toi Tolkien tulee, onks se joku hobitti?

Liian pitkä hobitiksi. Se on salanimi, voi sen hoksata kun miettii hetken. Myös hän kutsui minua hassulla nimellä viimeksi.

Vierailija
7050/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, voitaisiinpa mennä tänään katsomaan yhdessä kuunpimennystä. Ehkä katsot kuuta samaan aikaan. Aion ajatella sinua silloin.

Voisimmepa katsoa kuunpimennystä yhdessä. Voisin laulaa sinulle tuon laulun. Jos olet hän, niin muistat ehkä

miten reagoit, kun lauloin sinulle kerran pienen otteen tuosta laulusta. Muistatko? Tilanne oli varsin erikoinen.

Vierailija
7051/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla nähty kohta kuukauteen. Ei ihme, että sydämeen sattuu.

Vierailija
7052/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisimmepa katsoa kuunpimennystä yhdessä. Voisin laulaa sinulle tuon laulun. Jos olet hän, niin muistat ehkä

miten reagoit, kun lauloin sinulle kerran pienen otteen tuosta laulusta. Muistatko? Tilanne oli varsin erikoinen.

Minunkin kaivattuni lauloi kerran pätkän tuosta laulusta. Taitaa olla aika suosittu laulu.

Kertoi myös kerran, että kaipaan turhaan. Oh well. Always look on the bright side of life: elämä on hyvää näinkin, mutta jos palapelin rikkoo, ei sitä välttämättä saa enää uudelleen kasaan.

Silti hävitin sanat hetkeksi, kun viimeksi yllättäen tartuit olkapäähäni. Kuumaa säätä on pitänyt...

Vierailija
7053/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin ihanan suloinen ja söpö.

Vierailija
7054/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kenellekään koskaan sellainen olo, että vaikka se toinen ei käykään täällä... täältä voisi löytyä rakkaus. Täällä on kuitenkin niin kauniita mieliä.

No ei. Ainakaan mun sydän ei toimi noin. Kauniita mieliä on vaikka missä.

Vierailija
7055/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä täältä häntä hae, vaikka luulen että käy lukemassa. Kivoja kirjoituksia täällä on, mutta eipä teksteistä tai kuvista voi kemiaa ja sähköä tuntea. Nyt ei muutenkaan halua kuin yhden ihmisen, ja jos saa pakit niin tuskin tällaisena ihmistyyppinä alan etsimään ihan lähikuukausina mitään varavaihtoehtoa, jota voisin loukata aika pahasti.

Vierailija
7056/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä täältä häntä hae, vaikka luulen että käy lukemassa. Kivoja kirjoituksia täällä on, mutta eipä teksteistä tai kuvista voi kemiaa ja sähköä tuntea. Nyt ei muutenkaan halua kuin yhden ihmisen, ja jos saa pakit niin tuskin tällaisena ihmistyyppinä alan etsimään ihan lähikuukausina mitään varavaihtoehtoa, jota voisin loukata aika pahasti.

Niin. Itselläni synkkaa henkisesti tosi hyvin erään naispuolisen työkaverin kanssa ja hän on kaunis ja aika hyväkroppainen. Jotenkin kuitenkin tökkii ja niinpä haaveilen ihan eri ihmisestä, jota en edes tunne kauhean hyvin. Täällä on kuitenkin kiva lueskella juttuja ja miettiä, että sanoisikohan se ihana nainen asian noin monipolvisesti ja kauniisti jne. Ei oikeastaan haittaa vaikka todellisuus olisi sitä, että hän ei sanoisi juuri mitään, painaisi vaan päänsä syliini ja silittäisi kämmentäni. Koska hän on hän ja haluan hänet.

Vierailija
7057/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole käynyt mielessä, ja ainakin itselläni rakastuminen vaatii myös fyysistä kemiaa jne.

Kauniit mielet viehättää ja ilahduttaa, joskus tuottaa halua ystävystyäkin, mutta rakastumiseen tarvitsen muutakin.

Sitä nuorta jäbää täältä kyllä fiilaan, siis sitä joka sössi koulupaikankin keväällä ihastuksen vuoksi kun kaipaus sekoitti pään.:D

Vierailija
7058/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olla nähty kohta kuukauteen. Ei ihme, että sydämeen sattuu.

Sovitaanko niin että seuraavalla kerralla kun nähdään, niin vähän kosketat?

Vierailija
7059/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä se paita vain päälläsi. Minulla ei ole ollut sinua ikävä. Mene hoitoon.

Vierailija
7060/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-f- kirjoitti:

Hyvää yötä ja kauniita unia, Modesty.

Olisi ihana kävellä kanssasi tuulisena yönä,

kertoa sinulle kaikki, tarttua käteesi

ja...

https://thumbs.dreamstime.com/x/desert-fox-20369842.jpg

Modesty ei vastaa. Tietääkö hän olevansa sinulle Modesty? Kuka hän on?

Ketju on lukittu.