Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
7061/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä se paita vain päälläsi. Minulla ei ole ollut sinua ikävä. Mene hoitoon.

Harhainen hullu joka tunnistelee itselleen viestejä vai vihainen kumppani?

Vierailija
7062/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7063/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille tulossa kolmas lapsi syksyllä? Ajattelin, että teillä ei mene hyvin suhteessanne. Olinkin ihan väärässä. Onnea teille, lapset ovat lahja.

Vierailija
7064/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä se paita vain päälläsi. Minulla ei ole ollut sinua ikävä. Mene hoitoon.

Harhainen hullu joka tunnistelee itselleen viestejä vai vihainen kumppani?

Ei. Tämä viesti menneisyyteen. Hän menneisyydestä kyllä tajuaa.

Vierailija
7065/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit minulle sopivampi kumppani, koska uskon, että haluaisimme monesti tehdä samoja asioita. Aina ei toki tarvitsisi ja olisi kivakin, että molemmilla olisi myös omia juttujaan.

Totta. Kaipaan sinua.

Vierailija
7066/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille tulossa kolmas lapsi syksyllä? Ajattelin, että teillä ei mene hyvin suhteessanne. Olinkin ihan väärässä. Onnea teille, lapset ovat lahja.

No ei helvetissä ole. Eikä tule.

Vierailija
7067/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olla nähty kohta kuukauteen. Ei ihme, että sydämeen sattuu.

Sovitaanko niin että seuraavalla kerralla kun nähdään, niin vähän kosketat?

Ei voi. #metoo.

Vierailija
7068/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän, että minun takia sinun ei tarvitse pudottaa painoa vaan ihastuin jo kun painoit 10-15kg enemmän.

Vierailija
7069/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua.

Minäkin sinua.

Vierailija
7070/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedäthän, että minun takia sinun ei tarvitse pudottaa painoa vaan ihastuin jo kun painoit 10-15kg enemmän.

Ehkä kannattaisi sanoa tämä hänelle.

Vierailija
7071/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä en ole (ainakaan vielä) oikeutettu kommentoimaan, ja loppupeleissä jokainen tekee niin kuin haluaa. Kunhan on tyytyväinen itseensä, sehän se on tärkeintä.

Vierailija
7072/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä en ole (ainakaan vielä) oikeutettu kommentoimaan, ja loppupeleissä jokainen tekee niin kuin haluaa. Kunhan on tyytyväinen itseensä, sehän se on tärkeintä.

No et, mutta jos olet niin varma toisen tekevän sen sinun takiasi niin miksi täällä enää vingut.

Vierailija
7073/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti et tee aloitetta enkä kelpaa sinulle? 

Vierailija
7074/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et, mutta jos olet niin varma toisen tekevän sen sinun takiasi niin miksi täällä enää vingut.

Enhän minä olekaan varma, enkä ole niin väittänytkään. Ja olen itsekin laihtunut ainakin 10-12kg lihasharjoittelulla (en omista vaakaa) helmi-maaliskuun jälkeen. Kunhan ajattelin huomioivani, että paino on pudonnut reilusti vaikka naisten kilojen pudotusta en osaakaan kunnolla arvioida. Tulipa harvinaisen paska olo tosta viestistäsi.

Vierailija
7075/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas, voitaisiinpa mennä tänään katsomaan yhdessä kuunpimennystä. Ehkä katsot kuuta samaan aikaan. Aion ajatella sinua silloin.

"Hopeinen kuu luo merelle siltaa.

Ei tulla koskaan voisi kai tällaista iltaa. Odotan turhaan sinua, armain.

Kuu kulkee pilven taakse, taas on meri harmain."

J miehen kanssa olisin mielelläni ihaillut kuun pimennystä. Mutta eipä sitten mennä, kun ei ole sitä yhteyttä välillämme.

Vierailija
7076/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvitellaan, että olet hän niin koko viikon olen kulkenut oma numeroni lompakossani jos satuttaisiin näkemään. Olenko mä ihan hullu kun mulle tuli tosi syyllinen olo?

Vierailija
7077/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuvitellaan, että olet hän niin koko viikon olen kulkenut oma numeroni lompakossani jos satuttaisiin näkemään. Olenko mä ihan hullu kun mulle tuli tosi syyllinen olo?

Jos olisit hän, melkein pillahtaisin ilosta itkuun jos saisin numerosi tai pyytäisit minun numeroni. Aika kauan olen odottanut aloitetta. Itse en sitä uskalla tehdä, mm sen vuoksi että en ole enää hoikka. Häpeän kilojani, enkä saa niitä pois. Sinun(kin) vuoksi olen yrittänyt pudottaa.

Vierailija
7078/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä olekaan varma, enkä ole niin väittänytkään. Ja olen itsekin laihtunut ainakin 10-12kg lihasharjoittelulla (en omista vaakaa) helmi-maaliskuun jälkeen. Kunhan ajattelin huomioivani, että paino on pudonnut reilusti vaikka naisten kilojen pudotusta en osaakaan kunnolla arvioida. Tulipa harvinaisen paska olo tosta viestistäsi.

Ei koske itseäni tuo 10-15 kg painon pudotus, koska painoni sahaa vain 3-7 kg välillä eli jos painoni oli kesäkuun alussa 68kg, niin nyt 65kg, nyt suunta vieläkin alaspäin näiden helteiden takia. Alimmillaan painoni on 63kg, kun pituuteni on kuitenkin 168cm. Eli ihan ok painossa koko ajan.

Vierailija
7079/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauhea ikävä sinua nainen, enkä voi kertoa sitä sinulle. Nähtiin viimeksi ennen juhannusta.

Vierailija
7080/16650 |
27.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kauhea ikävä sinua nainen, enkä voi kertoa sitä sinulle. Nähtiin viimeksi ennen juhannusta.

Sama tilanne täällä, ikävä miestä jota en juuri tunne, mutta jotenkin ujuttautunut ajatuksiini tiukasti ja viime aikoina myös uniini.

Ketju on lukittu.