Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, että minun takia sinun ei tarvitse pudottaa painoa vaan ihastuin jo kun painoit 10-15kg enemmän.
Silti et tee aloitetta enkä kelpaa sinulle?
Jos kuvitellaan, että olet hän niin koko viikon olen kulkenut oma numeroni lompakossani jos satuttaisiin näkemään. Olenko mä ihan hullu kun mulle tuli tosi syyllinen olo?
Jos olisit hän, melkein pillahtaisin ilosta itkuun jos saisin numerosi tai pyytäisit minun numeroni. Aika kauan olen odottanut aloitetta. Itse en sitä uskalla tehdä, mm sen vuoksi että en ole enää hoikka. Häpeän kilojani, enkä saa niitä pois. Sinun(kin) vuoksi olen yrittänyt pudottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, että minun takia sinun ei tarvitse pudottaa painoa vaan ihastuin jo kun painoit 10-15kg enemmän.
Jos kuvitellaan, että olet hän niin koko viikon olen kulkenut oma numeroni lompakossani jos satuttaisiin näkemään. Olenko mä ihan hullu kun mulle tuli tosi syyllinen olo?
Jos olisit hän, melkein pillahtaisin ilosta itkuun jos saisin numerosi tai pyytäisit minun numeroni. Aika kauan olen odottanut aloitetta. Itse en sitä uskalla tehdä, mm sen vuoksi että en ole enää hoikka. Häpeän kilojani, enkä saa niitä pois. Sinun(kin) vuoksi olen yrittänyt pudottaa.
Älä / älkää ikinä pudottako kuin itsenne takia painoa. :/
Pitää joo omassa tapauksessani tehdä tikusta asiaa seuraavalla kerralla jos tulee sellainen mahdollisuus. Piti viimeksikin, mutta hetken keskustelu tuntui niin mukavalta niin jätin suosiolla seuraavaan kertaan.
Minä lähen nyt etsii sen kuun, ihanaa iltaa kaipaamalleni miehelle. : )
Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä,
mutta minulla ei olisi rakkautta...
Hyvää yötä ja kauniita unia, Modesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi sanoa tämä hänelle.
Ehkäpä en ole (ainakaan vielä) oikeutettu kommentoimaan, ja loppupeleissä jokainen tekee niin kuin haluaa. Kunhan on tyytyväinen itseensä, sehän se on tärkeintä.
No et, mutta jos olet niin varma toisen tekevän sen sinun takiasi niin miksi täällä enää vingut.
Enhän minä olekaan varma, enkä ole niin väittänytkään. Ja olen itsekin laihtunut ainakin 10-12kg lihasharjoittelulla (en omista vaakaa) helmi-maaliskuun jälkeen. Kunhan ajattelin huomioivani, että paino on pudonnut reilusti vaikka naisten kilojen pudotusta en osaakaan kunnolla arvioida. Tulipa harvinaisen paska olo tosta viestistäsi.
Ei koske itseäni tuo 10-15 kg painon pudotus, koska painoni sahaa vain 3-7 kg välillä eli jos painoni oli kesäkuun alussa 68kg, niin nyt 65kg, nyt suunta vieläkin alaspäin näiden helteiden takia. Alimmillaan painoni on 63kg, kun pituuteni on kuitenkin 168cm. Eli ihan ok painossa koko ajan.
Hyvinhän toi on. Tosi paha naisten painoa on arvioida kun on vähemmän lihaksia. Itsellä laskee paino sen 3-5kg jos en viikkoon treenaa yhtään. Johonkin pelkkiin reisiinkin imeytyy jonkun nestettä se pari kiloa jonkun juoksulenkin jälkeen. Niin ja siis omat treenit ovat 15-20min treenejä kotona ilman kunnon huileja. Mielummin nopeasti ohitse on oma mottoni, eikä kuntosaleille kiinnosta nykyaikana mennä. Jengi räpsyttelee kännykät kädessä itsestään kuvia siinä metrin päässä ja kyllä siinä ainakin oma fiilis menee. Niin pintaliitoa kuntosaleilla käyminenkin nykyään.
Joku kiva matka meidän pitää tehdä sun kanssa mies. Mitenköhän se onnistuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ensimmäiseen viestiin kommentoinut, mutta tilanne on sama. Antaisitko vielä yhden vihjeen, jotta tietäisin oletko kaivattuni.
Millaiset asiat teitä mietityttää kaivatussanne? Vai onko kaikki vain vaaleanpunaista unelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi sanoa tämä hänelle.
Ehkäpä en ole (ainakaan vielä) oikeutettu kommentoimaan, ja loppupeleissä jokainen tekee niin kuin haluaa. Kunhan on tyytyväinen itseensä, sehän se on tärkeintä.
No et, mutta jos olet niin varma toisen tekevän sen sinun takiasi niin miksi täällä enää vingut.
Enhän minä olekaan varma, enkä ole niin väittänytkään. Ja olen itsekin laihtunut ainakin 10-12kg lihasharjoittelulla (en omista vaakaa) helmi-maaliskuun jälkeen. Kunhan ajattelin huomioivani, että paino on pudonnut reilusti vaikka naisten kilojen pudotusta en osaakaan kunnolla arvioida. Tulipa harvinaisen paska olo tosta viestistäsi.
No anteeksi. Tulee vain aika vätys taikka vedätys vaikutelma jos joku polleana varmana ajattelee jonkun laihduttavan hänen takiaan. Siis jos on niin varma toisesta ja silti saamaton niin on vätys. Jos varattu niin vedättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ensimmäiseen viestiin kommentoinut, mutta tilanne on sama. Antaisitko vielä yhden vihjeen, jotta tietäisin oletko kaivattuni.
En kyllä sitten millään haluaisi näillä foorumeilla kommunikoida, mutta:
Kertoi viimeksi, että on hoitamassa äitinsä koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset asiat teitä mietityttää kaivatussanne? Vai onko kaikki vain vaaleanpunaista unelmaa?
Ei mietitytä mikään sillä tavalla, että se olisi este millekään.
Vaaleanpunaisista laseista ei kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Hänessä itsessään ei mikään, mutta mulla on sellainen ajatus päässä, että hän kaipaa vierelleen sellaista kuplivan iloista tyyppiä. Ja itse en a) oikein jaksa sellaisia b) ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut 😢
Joo niin arvelinkin, ja vaikka joku väittäisi että osuu niin en sitäkään uskoisi. Foorumit ovat foorumeita.
Terveisiä teille kaikille ihanille, hyville, miehille, jotka hylkäsin ja otin äkäisen ääliön puolisokseni. Kaduttaa.
Hyvää yötä toiselle A:lle. Olet mielessäni usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei osunut 😢
Mulla sama tilanne myös. Kaivattuni on jollain ihme dieetillä vaikka on juuri täydellinen nykyisellään. En tosin oleta, että minun takia yrittää painoa pudottaa, tuskin on edes kiinnostunut 😬
Vierailija kirjoitti:
Minua mietityttää kaikista eniten läheistemme reaktio/jaksaminen.
Hänen suhteensa minulle ei ole mitään ylioptimistisia kuvitelmia. Luulen, että hän on kuin minä: toisinaan puhelias, iloinen ja sosiaalinen, toisinaan yksinäisyyttä kaipaava. Uskoisin, että hän on räiskyvä, mutta toisaalta myös anteeksiantavainen. En halua hänen muuttuvan vuokseni: toivon, että hän uskaltaa olla aina oma itsensä minun seurassani.
Eniten minä mietin sitä, olenko varmasti riittävän hyvä tälle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua. Olisin tämänkin hellepäivän halunnut viettää kanssasi. Hyvää yötä rakas, nuku hyvin. Miehelle.
Minäkin rakastan sinua, ja soisin voivani viettää kesäisiä päiviä kanssasi, vaikkapa vesistön äärellä tai lehmusten alla. Naiselle mieheltä.
Rakas. Ajatus suudelmasta kanssasi pyörii villisti päässäni näin kuunpimennyksen päivänä. Rakastan sinua ja haluaisin peittää sinut suudelmiin. Hyvää yötä.
Niin minullakin sinua mies, jotenkin viime kohtaaminen jäi syvälle mieleen.