Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan sekaisin kaiken sen kanssa, mitä haluan, mutta olet mielessni, kaiken aikaa.
Samoin. En tiedä, mitä helvettiä teen elämälläni! Haluaisin elää onnellisena, mutta en ole ollut moneen kuukauteen täysin onnellinen vaan hyvin stressaantunut tulevaisuudesta. Epävarmuus sen suhteen, mitä tekisin ahdistaa.
Täällä kolmas tätä sarjaa.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaalleni, ihanalle vaalealle kaunottarelle eteläisempään metropoliin (aurinkoista,30 astetta) mieheltä pohjoisemmasta pikkukaupungista (puolipilvistä, 26 astetta). Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Nimissäsi on yhteensä 20 kirjainta, omissani yhteensä 17. Olemme esikoisia kumpikin ja kummallakin on parillinen määrä sisaruksia.
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaalleni, ihanalle vaalealle kaunottarelle eteläisempään metropoliin (aurinkoista,30 astetta) mieheltä pohjoisemmasta pikkukaupungista (puolipilvistä, 26 astetta). Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Nimissäsi on yhteensä 20 kirjainta, omissani yhteensä 17. Olemme esikoisia kumpikin ja kummallakin on parillinen määrä sisaruksia.
Hyvää yötä!
Miksei minun kaivattuni, jos hän siis kirjoittelee tähän ketjuun, voisi kertoa minusta samanlaisia tunnisteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä!
Miksei minun kaivattuni, jos hän siis kirjoittelee tähän ketjuun, voisi kertoa minusta samanlaisia tunnisteita?
Koska kaipauksen ja hullun pakkomielteen raja on häilyvä.
Ikävä sua A koko ajan... vaikka hyvin vaikeeta meillä on ollutkin, miltei mahdotonta..
En ymmärrä sun käytöstä, etkö rakastakaan mua? Sanoit että olen sun elämäsi nainen, mutta silti olet hyvin outo ja etäinen... no, olenhan outo itsekin, mieti, kirjoitan vauva-palstalle viestiä sinulle, kuinka hullu olenkaan..
Rakastan sua, ihan niin paljon että itkettää. Miksi meille ei voitaisi antaa mahollisuutta? Jos joudun sinusta lopullisesti luopumaan niin tiedä tämä, sä kuulut mun jokaiseen unelmaan ja sun kanssa haluaisin saavuttaa kaiken, vanheta yhdessä, rakastaa ja elää.
Sun, L
Hyvää yötä ja kauniita unia, Modesty.
Olisi ihana kävellä kanssasi tuulisena yönä,
kertoa sinulle kaikki, tarttua käteesi
ja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä!
Kuten San-omaDalon ja Borvoonkin, kkihis, vai mitä hä?
Rakastan sinua. Olisin tämänkin hellepäivän halunnut viettää kanssasi. Hyvää yötä rakas, nuku hyvin. Miehelle.
Sweetheart, tässä kuumankosteassa kesäyössä kaipaan kiihkeästi lähellesi.
Olet ihana, sinä maailmankaikkeuden viehättävin nainen.
Hyvää yötä ja satamiljoonaa yösuudelmaa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä!
Kuten San-omaDalon ja Borvoonkin, kkihis, vai mitä hä?
Olen ilmeisesti ollut täällä liian vähän aikaa, että sanoisi mitään. Avohoitopotilaita?
Kauniita unia S, en malta odottaa, että näemme taas...
Rakas. Ajatuksissani olet aina vain sinä. Jotain niin ihanaa sinussa on, etten voi olla ajattelematta sinua, vaikka yrittäisinkin. Ajatus meistä lähellä toisiamme, toisiamme katsoen, toisiamme kuunnellen ja toisiamme rakastaen. Voisimmeko me saavuttaa jotain tästä unelmasta, miettii hän joka on sinusta aivan sekaisin. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Ajatuksissani olet aina vain sinä. Jotain niin ihanaa sinussa on, etten voi olla ajattelematta sinua, vaikka yrittäisinkin. Ajatus meistä lähellä toisiamme, toisiamme katsoen, toisiamme kuunnellen ja toisiamme rakastaen. Voisimmeko me saavuttaa jotain tästä unelmasta, miettii hän joka on sinusta aivan sekaisin. Hyvää yötä.
Voisimme ja haluan sinut jos olet hän jota kaipaan. Hyvää yötä rakas.
Viikko sitten tulit halaamaan mua, se oli yllättävää ja tapahtui kun vähiten sitä odotin. Olisin halunnut jäädä siihen hetkeen❤️
Milloin lähdetään tanssimaan rakas mies?
Miehelle kirjoitti:
Viikko sitten tulit halaamaan mua, se oli yllättävää ja tapahtui kun vähiten sitä odotin. Olisin halunnut jäädä siihen hetkeen❤️
Jos on oikeasti jo tuollainen halaus ollut, niin LUULISI että on myös ne yhteystidot että voi ottaa suoraankin yhtettä. Onhan se jo tuossa tilanteessa perin NOLOA tänne tulla heruttelemaan niillä halausjutuilla.
Samoin. En tiedä, mitä helvettiä teen elämälläni! Haluaisin elää onnellisena, mutta en ole ollut moneen kuukauteen täysin onnellinen vaan hyvin stressaantunut tulevaisuudesta. Epävarmuus sen suhteen, mitä tekisin ahdistaa.