Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla tasainen iho?

Vierailija
12.09.2024 |

Mulla ei. Löytyy kaikenlaista näppyä, karheutta, sisäänkasvanutta karvaa, värivirhettä, arpia jne.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suht tasainen, mut huolehdin siitä kun hullu. Käytän mm retinolia, c vitamiini seerumia, collageeni seerumia, Q10 tuotteita, 2 vaiheista kasvojen pesua ja aurinkorasvaa. N. 15min menee aamuisin ja iltasin ihonhoitoon joka päivä. 

Vierailija
2/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On suht tasainen, mut huolehdin siitä kun hullu. Käytän mm retinolia, c vitamiini seerumia, collageeni seerumia, Q10 tuotteita, 2 vaiheista kasvojen pesua ja aurinkorasvaa. N. 15min menee aamuisin ja iltasin ihonhoitoon joka päivä. 

Sulla ei ole ihoa muualla kuin kasvoissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aikalailla on. Täytän tässä kuussa 50, enkä ole pariin kymmeneen vuoteen juurikaan meikannut, en myöskään siten pese saippualla naamaani kuin silloin harvoin kun olen meikannut, enkä käytä mitään rasvoja koskaan. Ei ole juurikaan ryppyjäkään kun en polta enkä ole ollut paljon auringossa, ja olen lihava.

4/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai, en oo koskaan tarkemmin tutkinu 🧐 

Vierailija
5/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on nenä keskellä naamaa.

Vierailija
6/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Otsassa oli syviä ryppyjä jo teininä. Aknesta arpia, isoja ihohuokosia. Mustapäitä ja finnejä tulee edelleen. Iho punoittaa herkästi ja luomia tulee kasvoihin uusia. Miehellä tasan sama tilanne, joten omat lapset saivat varmaan aika surkeat geenit.

N32

Vierailija
7/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaisen paska!

Vierailija
8/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa kappas oon niin keskittynyt naamaani et en tajunnut muun ihon olemassa oloa! Mulla on atooppinen iho jota rasvailen aktiivisesti. Kortisonia jos ilmenee kutinaa, muuten bodylotionia tai perusvoidetta, kuorin koko ihon kerran viikossa. Arpia on muutama, tullut kolhuista matkan varrella. Raskausarpia vatsalla raskauksista, mut muuten suht tasainen hyvä iho. Sisäänpäin kasvaneet karvat loppu kun aloin kuorimaan myös häpykummun ja aloin käyttää epiloinnin jälkeen alapäässä rfsun sheiwauksen jälkeen käytettävää voidetta. Karvat poistan ite epiloimalla kainalot ja alapään ja mun mies itseasiassa epiloi mun jalat säännöllisesti <3

Vierailija
9/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaa kappas oon niin keskittynyt naamaani et en tajunnut muun ihon olemassa oloa! Mulla on atooppinen iho jota rasvailen aktiivisesti. Kortisonia jos ilmenee kutinaa, muuten bodylotionia tai perusvoidetta, kuorin koko ihon kerran viikossa. Arpia on muutama, tullut kolhuista matkan varrella. Raskausarpia vatsalla raskauksista, mut muuten suht tasainen hyvä iho. Sisäänpäin kasvaneet karvat loppu kun aloin kuorimaan myös häpykummun ja aloin käyttää epiloinnin jälkeen alapäässä rfsun sheiwauksen jälkeen käytettävää voidetta. Karvat poistan

Miten joku häpykummun kuorinta auttaa sisäänkasvaneisiin karvoihin esim. säärissä tai nivusissa?

Vierailija
10/10 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, mutta väliäkö sillä :)) Olen nelikymppinen, edelleen pukkaa jatkuvasti näppylää ja koska tämä mun akneni on arpeuttavaa mallia, niin kyllähän noita merkkejä kasvoissa melkein 30 vuoden jäljiltä näkyy. Ei auta e-pillerit, antibiootit tai Roaccutan, ihan turha vetää kuureja vähän väliä. Kun ei ole ihan pikkulapsi vuosien jälkeen ollut koskaan tasaista ihoa, niin eipä sitä oikeastaan osaa edes kaivata, on mitä on kunhan ei ole kipeän tuntuinen. 

Muualla kropassa taas on arpia (paljon ja osa aika isojakin) ihan muistona eletystä elämästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi