Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kirjainta kaivattunne etu- ja sukunimessä on yhteensä? Onko hän mies vai nainen?
Nainen ja 14.
Miten suhtaudut mies, jos rohkaistun ja kerron sinulle syksyllä tunteeni?
Jo se, että sanoisit ”ei”, hirvittää minua, vaikka eihän tästä mitään kai voi edes tulla.
Hyvää yötä, rakas. Kunpa saisin painautua syliisi. Surettaa ja on ikävä. Olet rakas. Halauksia sinulle.
Miehen nimessä on yhteensä 15 kirjainta
Hyvää yötä ihana. Nähdään unessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan tietäisit, kuin sun hyvän ystäväs (vai ehkä entisen?) vaimo on korviaan myöten rakastunut suhun.
Tuskaa päästä varpaisiin on kantaa tämmöstä sulosen kirpeetä ja vatsaa nipistävää salaisuutta päivästä toiseen.Oman miehen kaverit ovat aina sama asia kuin oma veli. Vaikka olisivat kuinka ihania, komeita, seksikkäitä ja mukavia! PISTE. Kamalinta mitä toiselle voi tehdä on ihastua oman puolison kaveriin. Jos ihastut, nitistä tunteesi ja vaikene niistä iäksi. Sellaista ei yksinkertaisesti vain tapahdu.
t. rouvaihminen
Varsinkin kun se mukavuus jne yleensä johtuu siitä, että on tärkeälle ihmiselle tärkein ihminen maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan vaikenenkin. Ja yritän kaikin keinoin tukahduttaa. Se ei vaan mene pois.
Kuinka voi valita kenen kohdalla se sydän hakkaa kovimmin? Joku käsittämätön kemia on vaan vahvempi kuin mikään järjen ääni.
En pidä sitä järkenä jos koittaa olla väkisin järkevä ja unohtaa oman tahdon, sen mitä itse tahtoo ja silti koittaa perustella itselleen kaikki ne syyt, joiden puolesta ei halua enää kuitenkaan taistella.
Elämä muuttaa sinua ja joskus vaan tulee muutoksia. Niitä hyviä asioita tulee uusien ihmisien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaan tietäisit, kuin sun hyvän ystäväs (vai ehkä entisen?) vaimo on korviaan myöten rakastunut suhun.
Tuskaa päästä varpaisiin on kantaa tämmöstä sulosen kirpeetä ja vatsaa nipistävää salaisuutta päivästä toiseen.Oman miehen kaverit ovat aina sama asia kuin oma veli. Vaikka olisivat kuinka ihania, komeita, seksikkäitä ja mukavia! PISTE. Kamalinta mitä toiselle voi tehdä on ihastua oman puolison kaveriin. Jos ihastut, nitistä tunteesi ja vaikene niistä iäksi. Sellaista ei yksinkertaisesti vain tapahdu.
t. rouvaihminen
Varsinkin kun se mukavuus jne yleensä johtuu siitä, että on tärkeälle ihmiselle tärkein ihminen maailmassa.
Entä jos mennään mukavuudesta aste eteenpäin, ja kemia on ihan molemmin puolin aistittavissa? Mistäs se sitten johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Olenko sinulle mies tärkeä muutenkin kuin vain työkaverina?
Olet ja tiedät sen itsekin. Joku päivä ollaan vielä yhdessä ja kaikki on niin kuin pitääki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. rouvaihminen
Entä jos mennään mukavuudesta aste eteenpäin, ja kemia on ihan molemmin puolin aistittavissa? Mistäs se sitten johtuu?
Mahdollisesti sielunkumppani. Paska tuuri...
Minulle on se ja sama jos joku oma eksä alkaisi seurustella jonkun kaverini kanssa.
Hyvää yötä, Modesty.
"I had fallen in love. What I mean is: I had begun to recognize, to isolate the signs of one of those from the others, in fact I waited for these signs I had begun to recognize, I sought them, responded to those signs I awaited with other signs I made myself, or rather it was I who aroused them, these signs from her, which I answered with other signs of my own . . ." (I.C.)
Rakas. Jos olisit tässä, niin voisimme suudella niin intohimoisesti, että se saisi meidät hehkumaan rakkauden poltteesta. Rakastan ja kaipaan sinua sydämestäni. Nuku hyvin. Hyvää yötä.
Hyvän yön toivotus, suukko & hali kaunottarelle mieheltä pohjoisesta pikkukaupungista metropoliin. Etunimemme alkavat samalla alkukirjaimella, ja niissä on sama määrä tavuja ja kirjaimia. Rakkaani nimissä kirjaimia yhteensä 20. Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Minulle on se ja sama jos joku oma eksä alkaisi seurustella jonkun kaverini kanssa.
Kaveri joo. Sitten kun tulee vähän enemmän ikää niin joukko kavereita katoaa ja muodostuu muutamia hyviä ystäviä.
Taas luiskahdin tähän ”sekaisin susta” tilaan. Viikonloppuna nähtiin ja nyt ei mistään tule mitään, mietin vaan kaikkia niitä tilanteita läpi uudestaan ja uudestaan. Mä lähtisin sun matkan heti jos vaan pyytäisit❤️
P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri joo. Sitten kun tulee vähän enemmän ikää niin joukko kavereita katoaa ja muodostuu muutamia hyviä ystäviä.
Entistä enemmän itse sallin onnea ystäville näin yli 4- kymppisenä mutta olen nuorena myös ajatellut että entiset heilat saa olla ja ystävän onni on hyvä asia.
Ehkä tämä on vaan yksilön oma ajatusmaailma? Toiset ovat enemmän katkeria. Eron hetkellä toki raastaa, muttei ole lopulta merkitystä kenen kanssa joku on, tunnen myös ihmisiä jotka ystävystyy eksän uuden kanssa. Enkä tarkoita että he pystyvät olemaan samassa tilassa vaan he käyvät kahdestaan viihteellä.
Nimenomaan vaikenenkin. Ja yritän kaikin keinoin tukahduttaa. Se ei vaan mene pois.
Kuinka voi valita kenen kohdalla se sydän hakkaa kovimmin? Joku käsittämätön kemia on vaan vahvempi kuin mikään järjen ääni.