Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
6701/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää varma, olenko onnellinen vai onneton siitä, että tutustuin suhun. Ilahdutat mua, mut on tuskallista viettää päivät niin lähellä, kun iholle ei kuitenkaan saa... Joskus halu melkein salpaa hengen, ehkä huomaat sen? Ja säkin oot levoton. Et koskaan väistä kosketusta, kun se ohimennen tapahtuu, miten aina liikutkin niin lähellä? Et käännä katsetta pois, vaikka tiedän, mitä silmissäni lukee.

Ja kuitenkin voi kaikki olla kuvitelmaa. Sitä en varmaan koskaan saa tietää. Ehkä pakkanen vielä jäädyttää villin sydämeni ja maailma palaa ennalleen.

työpaikkaromanssi.

Voisit jättää jo vaimoni rauhaan, tiedät että hän on varattu.

Voisit käyttää tuon energian vaikka sen vaimosi tyytyväisenä pitämiseen. En yhtään ihmettele jos lähtee toisen matkaan kun päivät kuluu etsimässä anonyymeistä viesteistä mahdollisia vaimosta kiinnostuneita.

Vierailija
6702/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla kanssasi mies. Ehkä se joku päivä onnistuu. En tosin yhtään tiedä, mitä sinä ajattelet tai miten onnellinen olet nykytilnteessasi..?

Aikuisen naisen neuvo: ei kannata tuhlata aikaansa varattujen perään haikailuun.

Moni suhde päättyy, myös aikuisilla. Harvassa ovat ne suhteet joissa pari on kumpikin elämänsä ensimmäisessä ihmissuhteessa kuolemaansa saakka.

Rakkaus on sokea ja välillä toinen tai molemmat ovat varattuja.

Tottakai se olisi ideaali jos aina molemmat olisivat vapaita kun ihastuu johonkin. Muttei voi rakkautta tuomita. Tuo on väärin koska se uusi suhde on myös arvokas.

Se on kuitenkin aina sen ihmisen oma valinta kenen kanssa on.

Minä en ota kantaa toisten aikuisten tekemisiin. Mutta aina riittää niitä jotka katsovat toisia kieroon kuin voisivat itse heittää sen ensimmäisen kiven.

Jokainen on vastuussa omasta onnestaan ja siitä mitä ottaa toiselta vastaan mutta aina jokaisella on se oma päätös omaa elämää kohtaan. Parisuhde on jatkuvaa kehitystä, ei joku päätös, itsestäänselvyys vuosikymmeniä.

Ongelma ei ole se mitä joku toinen suhteen ulkopuolella tahtoo, parista molemmat ovat aina niitä jotka joko tahtoo olla entisen tai uuden kanssa.

V*ttu mitä sössötystä, voin itse ainakin käsi sydämellä sanoa arvostavani kaltaisiasi: en yhtään.

Ja ei, kaikki eivät todellakaan ole yhtä virheellisiä kuin toiset.

Toiset vaan ovat parempia ihmisiä!

Kuulostat jätetyltä.

Kenelläkään ei ole velvollisuutta jäädä johonkin parisuhteeseen jos muuta tahtoo.

Olen itse ollut tässä suhteessa 20 vuotta, enkä pidä tätä itsestäänselvyytenä, enkä todellakaan ajattele ettei se joskus voisi päättyä.

Minut on joskus jätetty ja olen jättänyt joitain. Elämä on joskus eroja. Voi miten kurja!

Tottakai se nitistää ihmisen hetkeksi mutta mieluummin olen suhteessa haluttu kuin se joka on rinnalla, vaikkei enää kiinnosta oikein millään tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6703/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedänpä ainakin mitä kysyn jatkossa miehiltä ensitreffeillä.

”Onko rakkaus mielestäsi sokea?” on hyvin, hyvin oleellinen kysymys ja kertoo arvoista sen onko mies sitoutumismateriaalia vai ei.

Vierailija
6704/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla kanssasi mies. Ehkä se joku päivä onnistuu. En tosin yhtään tiedä, mitä sinä ajattelet tai miten onnellinen olet nykytilnteessasi..?

Aikuisen naisen neuvo: ei kannata tuhlata aikaansa varattujen perään haikailuun.

Moni suhde päättyy, myös aikuisilla. Harvassa ovat ne suhteet joissa pari on kumpikin elämänsä ensimmäisessä ihmissuhteessa kuolemaansa saakka.

Rakkaus on sokea ja välillä toinen tai molemmat ovat varattuja.

Tottakai se olisi ideaali jos aina molemmat olisivat vapaita kun ihastuu johonkin. Muttei voi rakkautta tuomita. Tuo on väärin koska se uusi suhde on myös arvokas.

Se on kuitenkin aina sen ihmisen oma valinta kenen kanssa on.

Minä en ota kantaa toisten aikuisten tekemisiin. Mutta aina riittää niitä jotka katsovat toisia kieroon kuin voisivat itse heittää sen ensimmäisen kiven.

Jokainen on vastuussa omasta onnestaan ja siitä mitä ottaa toiselta vastaan mutta aina jokaisella on se oma päätös omaa elämää kohtaan. Parisuhde on jatkuvaa kehitystä, ei joku päätös, itsestäänselvyys vuosikymmeniä.

Ongelma ei ole se mitä joku toinen suhteen ulkopuolella tahtoo, parista molemmat ovat aina niitä jotka joko tahtoo olla entisen tai uuden kanssa.

V*ttu mitä sössötystä, voin itse ainakin käsi sydämellä sanoa arvostavani kaltaisiasi: en yhtään.

Ja ei, kaikki eivät todellakaan ole yhtä virheellisiä kuin toiset.

Toiset vaan ovat parempia ihmisiä!

Kuulostat jätetyltä.

Kenelläkään ei ole velvollisuutta jäädä johonkin parisuhteeseen jos muuta tahtoo.

Olen itse ollut tässä suhteessa 20 vuotta, enkä pidä tätä itsestäänselvyytenä, enkä todellakaan ajattele ettei se joskus voisi päättyä.

Minut on joskus jätetty ja olen jättänyt joitain. Elämä on joskus eroja. Voi miten kurja!

Tottakai se nitistää ihmisen hetkeksi mutta mieluummin olen suhteessa haluttu kuin se joka on rinnalla, vaikkei enää kiinnosta oikein millään tavoin.

En ole jätetty, kun en ole koskaan kehenkään sitoutunutkaan.

Jännä nähdä tuleeko elämässä ikinä sen arvoista ihmistä vastaan, että sitoutuminen tulisi kyseeseen.

Vierailija
6705/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ajatukset siitä mitä sinä ajattelet minusta vaihtelee nykyään ääripäistä toiseen. Välillä naiivisti uskon että ehkä sittenkin tykkäät minusta ja ystävystyisit jos se olisi mahdollista. Välillä taas olen varma, että inhoat ja suorastaan vihaat minua ja sua ahdistaa mun olemassaolo. Tällöin uskon jopa että sulla todennäköisesti joku sovellus, joka näyttää kuka käy sun instaprofiilissa ja kiroat sitä kun näet mun käyvän siellä, pidät mua ahdistavana kyttääjänä ja puhut mun kamaluudesta muille yms. Välillä tietty kaikkea tuolta väliltä. Jos oikeasti et halua mun tietävän sun elämästä mitään, niin toivon että estät mut instassa. Se ois hyvä merkki mulle.

Ai kauhee ajattelen just samoin oman kaivatun kohdalla enkä uskalla enää käydä profiilissa!

Vierailija
6706/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedänpä ainakin mitä kysyn jatkossa miehiltä ensitreffeillä.

”Onko rakkaus mielestäsi sokea?” on hyvin, hyvin oleellinen kysymys ja kertoo arvoista sen onko mies sitoutumismateriaalia vai ei.

Ymmärrät sitten jos joskus koet sen. Eihän se täysin sokea ole. Sisaruksien tai parhaiden ystävien puolisoihin tai eksiin en koskisi ikinä.

En tykkää ajatuksesta viedä jonkun vaimoa tai tyttöystävää. Se itseasiassa sotii kaikkia arvojani vastaan, mutta jossain tilanteissa saa ja pitääkin olla itsekäs.

Vierailija
6707/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan tietäisit, kuin sun hyvän ystäväs (vai ehkä entisen?) vaimo on korviaan myöten rakastunut suhun.

Tuskaa päästä varpaisiin on kantaa tämmöstä sulosen kirpeetä ja vatsaa nipistävää salaisuutta päivästä toiseen.

Vierailija
6708/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet minut hulluksi. Tämä ei ole enää hauskaa.

Vierailija
6709/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta kirjainta kaivattunne etu- ja sukunimessä on yhteensä? Onko hän mies vai nainen?

Vierailija
6710/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet minut hulluksi. Tämä ei ole enää hauskaa.

No mitä tapahtui?😯

Vierailija
6711/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, viisi kirjainta etu ja sukunimessä

Vierailija
6712/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen usein sinun lähettämiä viestejä, vaikka niissä ei olekaan mitään erikoista. Ne vain jotenkin lämmittää mieltä.

Vierailija
6713/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä ikävä. Olisi kivaa nukkua sylikkäin mies.

Vierailija
6714/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit syödä minut, sinä pääni sekoittaja, päivän proteiiniannos olisi turvattu.

Vierailija
6715/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit syödä minut, sinä pääni sekoittaja, päivän proteiiniannos olisi turvattu.

Mitä luulet, että ajattelin tänään hiljaa ollessani? Maistuisi kyllä....

Vierailija
6716/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka haluaa ihmisen, joka kuvailee itseään sanomalla sinulle ”olen erittäin ylpeä enkä tarvitse sinua”?

Vai onko tuokin vain joku defenssi kun pelottaa ja on epävarma toisen aikeista?

"Sinä olet minulle vain yksi, yksi tuhansien joukosta. En, en tarvitse sinua.

Mutta jos kesytät minut, niin silloin me toisiamme tarvitsemme. Olisit ainoa maailmassa..."

Vierailija
6717/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka haluaa ihmisen, joka kuvailee itseään sanomalla sinulle ”olen erittäin ylpeä enkä tarvitse sinua”?

Vai onko tuokin vain joku defenssi kun pelottaa ja on epävarma toisen aikeista?

"Sinä olet minulle vain yksi, yksi tuhansien joukosta. En, en tarvitse sinua.

Mutta jos kesytät minut, niin silloin me toisiamme tarvitsemme. Olisit ainoa maailmassa..."

Kettu? 😍

Vierailija
6718/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaan tietäisit, kuin sun hyvän ystäväs (vai ehkä entisen?) vaimo on korviaan myöten rakastunut suhun.

Tuskaa päästä varpaisiin on kantaa tämmöstä sulosen kirpeetä ja vatsaa nipistävää salaisuutta päivästä toiseen.

Oman miehen kaverit ovat aina sama asia kuin oma veli. Vaikka olisivat kuinka ihania, komeita, seksikkäitä ja mukavia! PISTE. Kamalinta mitä toiselle voi tehdä on ihastua oman puolison kaveriin. Jos ihastut, nitistä tunteesi ja vaikene niistä iäksi. Sellaista ei yksinkertaisesti vain tapahdu. 

t. rouvaihminen

Vierailija
6719/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman miehen kaverit ovat aina sama asia kuin oma veli. Vaikka olisivat kuinka ihania, komeita, seksikkäitä ja mukavia! PISTE. Kamalinta mitä toiselle voi tehdä on ihastua oman puolison kaveriin. Jos ihastut, nitistä tunteesi ja vaikene niistä iäksi. Sellaista ei yksinkertaisesti vain tapahdu. 

t. rouvaihminen

Jo on hurskasta.

Kyllä jokaisella on oikeus onneen.

Vierailija
6720/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähdit Kiinaan, oltaisiin voitu tavata vaikka Pori Jazzeilla?

Ketju on lukittu.