Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
6681/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

You were the shadow to my light

Did you feel us

Another start

You fade away

Afraid our aim is out of sight

Wanna see us

Alive

Where are you now

Where are you now

Where are you now

Was it all in my fantasy

Where are you now

Were you only imaginary

Where are you now

These shallow waters, never met

What I needed

I'm letting go

A deeper dive

Eternal silence of the sea

I'm breathing

Alive

Where are you now

Where are you now

Under the bright

But faded lights

You set my heart on fire

Where are you now

Where are you now

Where are you now

Vierailija
6682/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut epäillä sua peluriksi. Yksikin varma liike siihen suuntaan ja nostan välittömästi kytkintä. Olen erittäin ylpeä enkä tarvitse sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6683/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin niin syödä sinut nainen. Ja ihan kokonaan.

Vierailija
6684/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää varma, olenko onnellinen vai onneton siitä, että tutustuin suhun. Ilahdutat mua, mut on tuskallista viettää päivät niin lähellä, kun iholle ei kuitenkaan saa... Joskus halu melkein salpaa hengen, ehkä huomaat sen? Ja säkin oot levoton. Et koskaan väistä kosketusta, kun se ohimennen tapahtuu, miten aina liikutkin niin lähellä? Et käännä katsetta pois, vaikka tiedän, mitä silmissäni lukee.

Ja kuitenkin voi kaikki olla kuvitelmaa. Sitä en varmaan koskaan saa tietää. Ehkä pakkanen vielä jäädyttää villin sydämeni ja maailma palaa ennalleen.

Vierailija
6685/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut epäillä sua peluriksi. Yksikin varma liike siihen suuntaan ja nostan välittömästi kytkintä. Olen erittäin ylpeä enkä tarvitse sinua.

Millaisia on varmat peluriliikkeet?

Peluriliikkeet kun on usein samanlaisia kuin epävarmojen/ujojen liikkeet.

Huom: ei tarvitse olla ihmisenä ollenkaan epävarma tai ujo, vaan ihastuksen vuoksi epävarma/ujo

Vierailija
6686/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun suu vartalollani joka paikassa näykkimässä hellästi aaaah,.... läkähdyttävän ihana ajatus. 

Vierailija
6687/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka haluaa ihmisen, joka kuvailee itseään sanomalla sinulle ”olen erittäin ylpeä enkä tarvitse sinua”?

Vai onko tuokin vain joku defenssi kun pelottaa ja on epävarma toisen aikeista?

Vierailija
6688/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole enää varma, olenko onnellinen vai onneton siitä, että tutustuin suhun. Ilahdutat mua, mut on tuskallista viettää päivät niin lähellä, kun iholle ei kuitenkaan saa... Joskus halu melkein salpaa hengen, ehkä huomaat sen? Ja säkin oot levoton. Et koskaan väistä kosketusta, kun se ohimennen tapahtuu, miten aina liikutkin niin lähellä? Et käännä katsetta pois, vaikka tiedän, mitä silmissäni lukee.

Ja kuitenkin voi kaikki olla kuvitelmaa. Sitä en varmaan koskaan saa tietää. Ehkä pakkanen vielä jäädyttää villin sydämeni ja maailma palaa ennalleen.

työpaikkaromanssi.

Vierailija
6689/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua J. Tämä pitkä tauko näkemisessä ja siitä johtuva tolkuton ikävä ovat saaneet minut ymmärtämään sen. Toivottavasti sinulla on ollut hyvä kesä.

Vierailija
6690/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työpaikkaromanssi.

Voisit jättää jo vaimoni rauhaan, tiedät että hän on varattu.

Vierailija
6691/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ihanin nainen kenet olen koskaan tavannut <3

Olet ihanin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Näin amis sanoisi kieliopillisesti mutta tönkösti. Sivistynyt herrasmies, kuten minä, ilmaisee asian tyylikkäästi ja lennokkaasti:

Olet ihanin koskaan tapaamani nainen. Näin me, jotka hengitämme nenän kautta, ja jotka emme liikuta huuliamme lukiessamme, kirjoitamme.

Eipä tuo sinunkaan ensimmäinen veikkauksesi ole kovin hyvä. Yleensä, kun korrelaattia määrittää superlatiivi, suositellaan relatiivipronominiksi muotoa ”mikä”. Johtuu ihan siitä, että relatiivilauseella rajoitetaan sen superlatiivin vaikutusalaa.

Eli: Olet ihanin nainen, minkä koskaan olen tavannut.

Vierailija
6692/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työpaikkaromanssi.

Oliskin. Sitä tää ei ole, eikä tule olemaankaan. Vain turhaa ja turhauttavaa tunnetta.

Vierailija
6693/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku❤️

Vierailija
6694/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua J. Tämä pitkä tauko näkemisessä ja siitä johtuva tolkuton ikävä ovat saaneet minut ymmärtämään sen. Toivottavasti sinulla on ollut hyvä kesä.

Kuinka pitkä tauko?

Vierailija
6695/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä tauko?

Vierailija
6696/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla kanssasi mies. Ehkä se joku päivä onnistuu. En tosin yhtään tiedä, mitä sinä ajattelet tai miten onnellinen olet nykytilnteessasi..?

Aikuisen naisen neuvo: ei kannata tuhlata aikaansa varattujen perään haikailuun.

Moni suhde päättyy, myös aikuisilla. Harvassa ovat ne suhteet joissa pari on kumpikin elämänsä ensimmäisessä ihmissuhteessa kuolemaansa saakka.

Rakkaus on sokea ja välillä toinen tai molemmat ovat varattuja.

Tottakai se olisi ideaali jos aina molemmat olisivat vapaita kun ihastuu johonkin. Muttei voi rakkautta tuomita. Tuo on väärin koska se uusi suhde on myös arvokas.

Se on kuitenkin aina sen ihmisen oma valinta kenen kanssa on.

Minä en ota kantaa toisten aikuisten tekemisiin. Mutta aina riittää niitä jotka katsovat toisia kieroon kuin voisivat itse heittää sen ensimmäisen kiven.

Jokainen on vastuussa omasta onnestaan ja siitä mitä ottaa toiselta vastaan mutta aina jokaisella on se oma päätös omaa elämää kohtaan. Parisuhde on jatkuvaa kehitystä, ei joku päätös, itsestäänselvyys vuosikymmeniä.

Ongelma ei ole se mitä joku toinen suhteen ulkopuolella tahtoo, parista molemmat ovat aina niitä jotka joko tahtoo olla entisen tai uuden kanssa.

Vierailija
6697/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

työpaikkaromanssi.

Voisit jättää jo vaimoni rauhaan, tiedät että hän on varattu.

Tuo on vaimosi valinta kenen kanssa tahtoo olla.

Vierailija
6698/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä tauko?

Monta viikkoa.

Vierailija
6699/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin niin sun. En voi vastustaa sua.

Vierailija
6700/16650 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla kanssasi mies. Ehkä se joku päivä onnistuu. En tosin yhtään tiedä, mitä sinä ajattelet tai miten onnellinen olet nykytilnteessasi..?

Aikuisen naisen neuvo: ei kannata tuhlata aikaansa varattujen perään haikailuun.

Moni suhde päättyy, myös aikuisilla. Harvassa ovat ne suhteet joissa pari on kumpikin elämänsä ensimmäisessä ihmissuhteessa kuolemaansa saakka.

Rakkaus on sokea ja välillä toinen tai molemmat ovat varattuja.

Tottakai se olisi ideaali jos aina molemmat olisivat vapaita kun ihastuu johonkin. Muttei voi rakkautta tuomita. Tuo on väärin koska se uusi suhde on myös arvokas.

Se on kuitenkin aina sen ihmisen oma valinta kenen kanssa on.

Minä en ota kantaa toisten aikuisten tekemisiin. Mutta aina riittää niitä jotka katsovat toisia kieroon kuin voisivat itse heittää sen ensimmäisen kiven.

Jokainen on vastuussa omasta onnestaan ja siitä mitä ottaa toiselta vastaan mutta aina jokaisella on se oma päätös omaa elämää kohtaan. Parisuhde on jatkuvaa kehitystä, ei joku päätös, itsestäänselvyys vuosikymmeniä.

Ongelma ei ole se mitä joku toinen suhteen ulkopuolella tahtoo, parista molemmat ovat aina niitä jotka joko tahtoo olla entisen tai uuden kanssa.

V*ttu mitä sössötystä, voin itse ainakin käsi sydämellä sanoa arvostavani kaltaisiasi: en yhtään.

Ja ei, kaikki eivät todellakaan ole yhtä virheellisiä kuin toiset.

Toiset vaan ovat parempia ihmisiä!

Ketju on lukittu.