Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Millaisia haaveita sinulla on meistä? Miehelle.
Näkisin siut joka päivä, parempaa vielä: Eläisimme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluamme toisiamme vain seksuaalisesti. Me emme tulisi toimeen henkisellä tasolla jota myös suhteeseen vaaditaan. Oletko samaa mieltä tästä?
En tunne sinua/ häntä juurikaan, mutta sen tiedän, että hänen lähellään olen tuntenut selittämättömän voimakasta halua häntä kohtaan. Kerran kätelty ja sormien hipaisu ainoat kosketukset. Voi olla, että muuta ei olisi, kuin kiihkeää seksiä, mutta tunnen myös suunnatonta hellyyttä häntä kohtaan.
Hänessä on jotain joka vetoaa tunteisiini vahvasti.Sama juttu. Saisko jotain tunnistetta tai missä/koska sormien hipaisu tapahtui?
Työpaikalla.
Kosketti sua mies vai nainen?
Mies.
Kauanko aikaa kättelystä? Oletan että ensitapaamisella esittäytyminen, niin ainakin itsellä sinun/hänen kohdalla.
Siitä on aikaa monia vuosia. Liian monia.
Vierailija kirjoitti:
Maailman laidalla, susta kaukana
piirrän hiekkaan sun nimee.Oikeesti just täällä tajusin kuin mä rakastan ja himoitsen Keittoa.
Ihan hirvee ikävä.
Paras runo, vaadimme lisää! Ethän ole sattumoisin muuan kadonnut vihreäsilmäinen kaunotar, jonka etunimi alkaa ääntiöllä?
Mihin porrasräyhääjän kaipaaja on kadonnut? Ei saa lähtee tolleen vaan, hyvästelemättä meitä muita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä toinen A!
Onko hän nainen vai mies? Onko hän toinen nainen/ mies?
Vierailija kirjoitti:
Mihin porrasräyhääjän kaipaaja on kadonnut? Ei saa lähtee tolleen vaan, hyvästelemättä meitä muita.
Käyrätieteilijä sekosi käyriensä kanssa.
Hyvän yön toivotus, hali & suukko ihanimmalle, naiselle mieheltä. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä. Tuli kiire
Huomenta, rakas. Nukutko vielä? Saat nukkua rauhassa. En tule vielä silittelemään hereille. Halauksia.
Tänä aamuna ajattelin, millaista olisi herätä vierestäsi ja herätellä sinut suudellen aamuiseen rakasteluun.
Vierailija kirjoitti:
Rakas. Olen edelleen aivan sekaisin sinusta. Ja tietty rakastan sinua todella paljon.
Ei minulla muuta. Hyvää yötä. Toivottavasti nähdään taas unessa.
Mä kyllä haluaisin tietää jos olisin hän jota rakastat. Kertoisitko sen minulle irl?
Ikävä sinua mies. Oletkohan sinä unohtanut minut?
Vierailija kirjoitti:
Missing you T ❤
Vittuuuks alapeukutatte???? T on hyvä mies!
Ei tämä minulle helppoa ole, vaikka niin ehkä luulet. En vain uskalla näyttää sitä ainakaan vielä. Joka ikinen päivä olet ajatuksissani enemmän kuin saisit eikä se muutu varmaan koskaan. Tulet aina olemaan elämäni tärkeimpiä ihmisiä, tapahtui mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missing you T ❤
Vittuuuks alapeukutatte???? T on hyvä mies!
Mies????? Ei voi puhua miehestä, menis naisesta luonteensakin vuoksi kun on niin akkamainen natku. Hame päälle vaan.
Rakas. Olen edelleen aivan sekaisin sinusta. Ja tietty rakastan sinua todella paljon.
Ei minulla muuta. Hyvää yötä. Toivottavasti nähdään taas unessa.