Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
6521/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihana halata sua, oon niin pitkään haaveillut siitä❤️

Vierailija
6522/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli ihana halata sua, oon niin pitkään haaveillut siitä❤️

Olen kateellinen sinulle. En ole saanut halata häntä, kuin unessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6523/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä minulle helppoa ole, vaikka niin ehkä luulet. En vain uskalla näyttää sitä ainakaan vielä. Joka ikinen päivä olet ajatuksissani enemmän kuin saisit eikä se muutu varmaan koskaan. Tulet aina olemaan elämäni tärkeimpiä ihmisiä, tapahtui mitä tahansa.

Uskaltaisit vaan. Jos hän on sinulle tärkeä niin kerro siitä rohkeasti.

Vierailija
6524/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missing you T ❤

Vittuuuks alapeukutatte???? T on hyvä mies!

Mies????? Ei voi puhua miehestä, menis naisesta luonteensakin vuoksi kun on niin akkamainen natku. Hame päälle vaan. 

Ja mitähän noloa hameessa on?

Vierailija
6525/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiseudessa? Erityisen hölmöä se on, jos haukkuja on itsekin nainen.

Vierailija
6526/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu oli mukava, kun sai lukea ihmisten kaipauksia ja itsekseen miettiä olisiko jokin viesti minulle, mutta ihmiset pilasivat sen jatkuvalla kommentoinnilla, uteluilla "onko mies vai nainen" ja haukkumisilla (nysämunat ja muut seksiaiheet). Jos viesti olisi tarkoitettu sinulle tietäisit sen ilman lisäkysymyksiä! En lue tätä keskustelua enään.

Vierailija
6527/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu oli mukava, kun sai lukea ihmisten kaipauksia ja itsekseen miettiä olisiko jokin viesti minulle, mutta ihmiset pilasivat sen jatkuvalla kommentoinnilla, uteluilla "onko mies vai nainen" ja haukkumisilla (nysämunat ja muut seksiaiheet). Jos viesti olisi tarkoitettu sinulle tietäisit sen ilman lisäkysymyksiä! En lue tätä keskustelua enään.

Täällä voisi laittaa viestin loppuun sukupuolen ja iän kuten muissakin ketjuissa moni tekee, tyyliin M35, N47 jne.

Vierailija
6528/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missing you T ❤

Vittuuuks alapeukutatte???? T on hyvä mies!

Mies????? Ei voi puhua miehestä, menis naisesta luonteensakin vuoksi kun on niin akkamainen natku. Hame päälle vaan. 

Mitäs välii vaikka oiskin naismainen? Hame päälle ja kylille! Sais ainakin hyvät naurut ja vähän kohahduttaa ;)) 

Vierailija
6529/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä voisi laittaa viestin loppuun sukupuolen ja iän kuten muissakin ketjuissa moni tekee, tyyliin M35, N47 jne.

Ri täällä voi mitenkään luottaa noihin.

Vierailija
6530/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhonen kirjoitti:

Haluaisin kertoa sulle, että eri elämäntilanteessa hyppäisin sun syliin heti, enkä katselisi pöydän toiselta puolelta ;)

Ai sä olet varattu? Tulikin vähän sellainen kuva, mutta oikein voinut kysyä niin henkilökohtaista. Toivottavasti olet onnellinen. :)

Lisäys:

Pitää silti ottaa selvää ihan kasvotusten kun vaikeahan näistä on tunnistella toisia. Turhaa kirjoitella näille foorumeille yhtään enempää.

Hyvä kun järki voitti. Jos lähtee palstan mukaan tekemään arvailuja suhteista niin unohtaa terveen järjen. Kannattaa muistuttaa itseään kuinka paljon ihmisiä voisi sopia kuvauksiin. 

Vierailija
6531/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa päivää sinulle, ***. Ajattelin katsella suosiolla Kalevan kisoja, kun ulkona on turhan tukala ilma.

Vierailija
6532/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoen riittävän monta kertaa että ei sovita toisillemme, en ole sun tyyppinen, et ole mulle tarkoitettu jne, niin alanko sitten päästä sinusta irti?

Vierailija
6533/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hoen riittävän monta kertaa että ei sovita toisillemme, en ole sun tyyppinen, et ole mulle tarkoitettu jne, niin alanko sitten päästä sinusta irti?

Et, aika hoitaa tavalla tai toisella.

Vierailija
6534/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua mies. Oletkohan sinä unohtanut minut?

En koska olet mielessäni.

Vierailija
6535/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhonen kirjoitti:

Haluaisin kertoa sulle, että eri elämäntilanteessa hyppäisin sun syliin heti, enkä katselisi pöydän toiselta puolelta ;)

Ai sä olet varattu? Tulikin vähän sellainen kuva, mutta oikein voinut kysyä niin henkilökohtaista. Toivottavasti olet onnellinen. :)

Lisäys:

Pitää silti ottaa selvää ihan kasvotusten kun vaikeahan näistä on tunnistella toisia. Turhaa kirjoitella näille foorumeille yhtään enempää.

Hyvä kun järki voitti. Jos lähtee palstan mukaan tekemään arvailuja suhteista niin unohtaa terveen järjen. Kannattaa muistuttaa itseään kuinka paljon ihmisiä voisi sopia kuvauksiin. 

Joo ja kyllä se järki oli siis kokoajan mukana. Ihan turhaan tunnistella täällä mitään ihan tosissaan, eli vähän leikillä vastasin mutta tuli tarve silti lisätä toi tohon loppuun, koska kelasin että jos joku ei näe hetkeen ihastustaan niin omii tuon itselleen. Muutenkin jos näkee ihastustaan tasaisin väliajoin niin turha mun mielestä näistä nettikirjoituksista on mitään johtopäätöksiä tehdä. Vaikuttaa loppupeleissä aina negatiivisella tavalla itseluottamukseen ja luo epävarmuutta.

Vierailija
6536/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla mies alkoholiongelma?

Vierailija
6537/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen ikävään J

N40

Vierailija
6538/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävääääääää! Millon tuut???????

Vierailija
6539/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mies alkoholiongelma?

Alkoholiongelmainen varmasti ei myöntäisi ongelmaa edes anonyymilla palstalla. Jos se mies juo salaa niin silloinhan sillä varmaan on joku ongelma. Jos taas voi juoda aikanasi eikä peittele sitä, että käy kaupasta hakemassa viikonloppuisin keskiolutta niin ihan normaalia.

Vierailija
6540/16650 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas S. Vaikka juuri lähdit, on jo ikävä. 

Ketju on lukittu.