Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
A, kaipaan sua
Tämä nyt ei paljon valaissut, ketä, kuka, missä, miksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Kuolen ikävään J
N40
Jos olisit se L nainen johon silloin rakastuin ja jota en ole vieläkään unohtanut, toivoisin kaiken olevan sun elämässä kuin sulle tasoitettua. Täynnä iloa, onnea ja seesteisyyttä. Tiedän että olisimme löytäneet kaiken tuon yhdessä. Yritetään jatkaa näin, vaikka helppoa se ei ole minullekaan.
Vierailija kirjoitti:
A, kaipaan sua
Olisitpa hän, jota kaipaan.
Oisko mullekin joku jossain?
t: vanhapiika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman laidalla, susta kaukana
piirrän hiekkaan sun nimee.Oikeesti just täällä tajusin kuin mä rakastan ja himoitsen Keittoa.
Ihan hirvee ikävä.
Paras runo, vaadimme lisää! Ethän ole sattumoisin muuan kadonnut vihreäsilmäinen kaunotar, jonka etunimi alkaa ääntiöllä?
Kadonnut kauneus ja vihreät silmät osuu kyllä. Mutta ei hajuakaan mikä on ääntiö😃
Vierailija kirjoitti:
A, kaipaan sua
Anna?
Täältä palstalta olen oppinut yhden asian ja se on se, että ääntiö on vanhahtava nimitys vokaalille. :D Konsonantti on puolestaan kerake.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla mies alkoholiongelma?
Olen lähes täysin raitis.
Kuinka pitkään vielä kestää että saan sinut lähelleni?
Huokaus kirjoitti:
Rakas M.
Jos olisit kaipaamani, niin sinäkin. Pääsenköhän tästä koskaan yli?
Vierailija kirjoitti:
Täältä palstalta olen oppinut yhden asian ja se on se, että ääntiö on vanhahtava nimitys vokaalille. :D Konsonantti on puolestaan kerake.
Sille mine annan minun itzen
rumin
ia sielun
ja caiki tynni
quin minulla ombi
sinun haltuus ia kesijs.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus kirjoitti:
Rakas M.
Tällä hetkellä näyttäisi että ollaan päästy molemmat yli. Mutta minä en ole. Vihloo katsoa kuviasi. Terv. A
Vierailija kirjoitti:
Huokaus kirjoitti:
Rakas M.
Tällä hetkellä näyttäisi että ollaan päästy molemmat yli. Mutta minä en ole. Vihloo katsoa kuviasi. Terv. A
Greetings to Dnipro, Ukraine.I hope that I see you someday.I wish you all the best.
I got love, I feel... I got you on my mind <3
Where are you? I'm afraid I'll never see you again and you forget me.But I will never forget you.
Good night, sleep well, see you tomorrow. I want to believe this phrase. But you disappeared.I hope you're alive. Maybe I'll never get the answer
It's been a long day without you, my friend
And I'll tell you all about it when I see you again
We've come a long way from where we began
Oh I'll tell you all about it when I see you again
When I see you again
Say something, I'm giving up on you
Say something
Kannattaako antaa olla vai kokeilla vielä kerran?
Oletko mies koskaan ajatellut miltä tuntuisi rakastella kuusi kertaa päivässä kanssani? Luulen, että olisimme seksuaalisesti toisillemme täydelliset.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako antaa olla vai kokeilla vielä kerran?
No mitä voit menettää?
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies koskaan ajatellut miltä tuntuisi rakastella kuusi kertaa päivässä kanssani? Luulen, että olisimme seksuaalisesti toisillemme täydelliset.
On itse asiassa kokemusta moisesta, mutta ei nyt sentään joka päivä tuollaista tahtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On itse asiassa kokemusta moisesta, mutta ei nyt sentään joka päivä tuollaista tahtia.
Ei varmaan kukaan halua kuulla, että on kokemusta tuosta jonkun toisen kanssa. Miehet on niin hölmöjä.
A, kaipaan sua