Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Todella yllättävää, ettei negatiivisten ihmisten suhteet kestä eikä rakkaus ja intohimo kasva matkan varrella, vaan kuihtuu pois.
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen kuumasta suudelmasta kanssasi. Voitaisko me?
Voitaisiin me.
Taitaa se sittenkin lukea tätä aihetta... Vähän nolottaa :D
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen kuumasta suudelmasta kanssasi. Voitaisko me?
Sama haave, mutta olen nainen ja haaveilen miehen kuumista huulista omillani : )
Hieroin ja suutelin vähän kaivattuani tänään ajatuksissani.
Haluaisin kertoa sulle, että eri elämäntilanteessa hyppäisin sun syliin heti, enkä katselisi pöydän toiselta puolelta ;)
Perhonen kirjoitti:
Haluaisin kertoa sulle, että eri elämäntilanteessa hyppäisin sun syliin heti, enkä katselisi pöydän toiselta puolelta ;)
Ai sä olet varattu? Tulikin vähän sellainen kuva, mutta oikein voinut kysyä niin henkilökohtaista. Toivottavasti olet onnellinen. :)
Sinusta huokuu h u o r a/madonna-syndrooma, onko sulla sellainen?
Vierailija kirjoitti:
Perhonen kirjoitti:
Ai sä olet varattu? Tulikin vähän sellainen kuva, mutta oikein voinut kysyä niin henkilökohtaista. Toivottavasti olet onnellinen. :)
Lisäys:
Pitää silti ottaa selvää ihan kasvotusten kun vaikeahan näistä on tunnistella toisia. Turhaa kirjoitella näille foorumeille yhtään enempää.
Ajatus siitä, että kirjoittaisit oikeasti tänne, nainen... onko tämä taas joku elokuva?
Millaisia haaveita sinulla on meistä? Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia haaveita sinulla on meistä? Naiselle.
Paljon halailua, syleilyä, rakastelua, suudelmia, silittelyä, hipsutusta, käsi kädessä kävelemistä luonnossa, patikointia eväät matkassa ja yöpymisiä jossain erämaakämpässä tai laavulla syksypimeillä. Ruuan laittoa, marjastusta/ sienestystä, pyöräilyretkiä (kunhan saan hommattua uuden pyörän). Teattereissa jos hyviä esityksiä, romanttisia illallisia yhdessä kaksin kotona, tai tunnelmallisessa ravintolassa, rentoilua saunoen, paljon juttelua maan ja taivaan välisistä asioista, yhdessä ihmettelyä, ja hauskoille asioille nauramista. Mutta kunhan nyt aluksi ensin tutustuttaisiin niin, että kumpikin saisi kerrottua tunteistaan.
Siinäpä naisella aikamoinen lista! Oletko sinkku ja lapseton?
Aiotkohan koskaan erota vaimostasi...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mielessäni.
Niin sinäkin A
En ole A mutta joku toinen on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sinä puolestaan aiot tehdä?
Vaikka ihan kivoja sinänsä, niin mulla tulee näistä haavelistoista aina vähän sellainen olo, että tekee mieli hissukseen peruutella kulman taakse. Joku vika kai.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka ihan kivoja sinänsä, niin mulla tulee näistä haavelistoista aina vähän sellainen olo, että tekee mieli hissukseen peruutella kulman taakse. Joku vika kai.
Mulla kanssa yleensä, mutta toi oli hyvä lista. Arkipäiväisiä asioita, eikä mitään "perustetaan perhe, ostetaan farmariauto, koira ja pyöräytetään kolme mukulaa"-lista.
Mulla taas on vanhempien ja molempien isovanhempien esimerkistä kuva, että intohimoinen ja rakastava suhde elämänkumppanin kanssa on ihan perus.
Sinä nyt olet selvästi jo etukäteen päättänyt, ettei suhteesi tule olemaan sellainen kun asennekin toi.
Lannistajan kanssa ei muutenkaan kukaan kukoista, intohimon lopahtaminen taattu juttu.
Sivusta