Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
6481/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ihan kivoja sinänsä, niin mulla tulee näistä haavelistoista aina vähän sellainen olo, että tekee mieli hissukseen peruutella kulman taakse. Joku vika kai.

Mulla kanssa yleensä, mutta toi oli hyvä lista. Arkipäiväisiä asioita, eikä mitään "perustetaan perhe, ostetaan farmariauto, koira ja pyöräytetään kolme mukulaa"-lista.

Niin tuossa oli tosiaan elämästä juttuja, eikä puitteista.

Talo, auto ja sellaiset on enempi puitteita, ja siellä ”talo, auto, koira ja lapset”-elämän sisällä sitten eletään vaikkapa tuollaista elämää kuin tuon naisen listassa.

Vaikka on puitteetkin tärkeä tuoda esille, esim. jos ei halua lapsia tai ehdottomasti haluaa on todella tärkeä asia tuoda ilmi mahdollisimman pian.

Tai vaikka ettei ehdottomasti halua ikinä naimisiin on myös monille sellainen.

Ja joku missä haluaa asua, kaikki ei halua asua kaupungin keskustassa kerrostalossa tai maaseudun rauhassa omakotitalossa.

Mutta nuo arkiset asiat on todella tärkeitä myös, että ne kohtaisivat suurilta linjoilta.

Vierailija
6482/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ihan kivoja sinänsä, niin mulla tulee näistä haavelistoista aina vähän sellainen olo, että tekee mieli hissukseen peruutella kulman taakse. Joku vika kai.

Mulla kanssa yleensä, mutta toi oli hyvä lista. Arkipäiväisiä asioita, eikä mitään "perustetaan perhe, ostetaan farmariauto, koira ja pyöräytetään kolme mukulaa"-lista.

Ymmärrän tuon eron, mutta mulle tulee tällaisista arkipäiväislistauksistakin sellainen olo, että siinäpä nyt sitten olisi mun elämä listattuna, vaikka toki ymmärrän, että ne on toisen ihmisen haaveita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6483/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia haaveita sinulla on meistä? Naiselle.

Meillä olisi paljon hellyyttä, hyvää seksiä, rakkautta. Arjessamme olisi jonkun verran haasteita mutta selviäisimme niistä koska rakastamme toisiamme.

Olisi ihana tehdä hänen kanssaan kaikenlaista, matkustelua, hyvää ruokaa jne.

Rakastan häntä ja yksinkertaisesti haluaisin vain jakaa elämäni hänen kanssaan.

Vierailija
6484/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän tuon eron, mutta mulle tulee tällaisista arkipäiväislistauksistakin sellainen olo, että siinäpä nyt sitten olisi mun elämä listattuna, vaikka toki ymmärrän, että ne on toisen ihmisen haaveita.

Mä taas koen ylipäätään vaikeaksi vastata tuollaisiin kysymyksiin, kun olen pitkälti olija-persoona, en tekijä.

Tuntuu, että pitäisi haluta kauheasti tehdä kaikkea, vaikka itse haluaisin vain olla ja katsoa mitä tapahtuu.

En osaa oikein selittää, mutta en suunnittele mitä teen vaikka lomalla ja aikataulut ahdistaa.

Rakastan kyllä suunnitella, mutta suunnittelen yleensä jotain musiikkia, vaatteita, visuaalisia näkymiä ja tunnelmia, en semmosia että ”menen sinne ja kävelen sen läpi ja tulen takaisin”-tyyppisiä juttuja.

En nyt kyllä osaa selittää yhtään mitä tarkoitan, mutta suunnitelmani ovat lähinnä tunnelmointia eikä niinkään selkeitä reittejä, nähtävyyksiä tms.

Vierailija
6485/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon halailua, syleilyä, rakastelua, suudelmia, silittelyä, hipsutusta, käsi kädessä kävelemistä luonnossa, patikointia eväät matkassa ja yöpymisiä jossain erämaakämpässä tai laavulla syksypimeillä. Ruuan laittoa, marjastusta/ sienestystä, pyöräilyretkiä (kunhan saan hommattua uuden pyörän). Teattereissa jos hyviä esityksiä, romanttisia illallisia yhdessä kaksin kotona, tai tunnelmallisessa ravintolassa, rentoilua saunoen, paljon juttelua maan ja taivaan välisistä asioista, yhdessä ihmettelyä, ja hauskoille asioille nauramista. Mutta kunhan nyt aluksi ensin tutustuttaisiin niin, että kumpikin saisi kerrottua tunteistaan.

Olet nainen minun makuuni

Vierailija
6486/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluamme toisiamme vain seksuaalisesti. Me emme tulisi toimeen henkisellä tasolla jota myös suhteeseen vaaditaan. Oletko samaa mieltä tästä?

En tunne sinua/ häntä juurikaan, mutta sen tiedän, että hänen lähellään olen tuntenut selittämättömän voimakasta halua häntä kohtaan. Kerran kätelty ja sormien hipaisu ainoat kosketukset. Voi olla, että muuta ei olisi, kuin kiihkeää seksiä, mutta tunnen myös suunnatonta hellyyttä häntä kohtaan.

Hänessä on jotain joka vetoaa tunteisiini vahvasti.

Sama juttu. Saisko jotain tunnistetta tai missä/koska sormien hipaisu tapahtui?

Työpaikalla.

Kosketti sua mies vai nainen?

Mies.

Kauanko aikaa kättelystä? Oletan että ensitapaamisella esittäytyminen, niin ainakin itsellä sinun/hänen kohdalla.

Vierailija
6487/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon halailua, syleilyä, rakastelua, suudelmia, silittelyä, hipsutusta, käsi kädessä kävelemistä luonnossa, patikointia eväät matkassa ja yöpymisiä jossain erämaakämpässä tai laavulla syksypimeillä. Ruuan laittoa, marjastusta/ sienestystä, pyöräilyretkiä (kunhan saan hommattua uuden pyörän). Teattereissa jos hyviä esityksiä, romanttisia illallisia yhdessä kaksin kotona, tai tunnelmallisessa ravintolassa, rentoilua saunoen, paljon juttelua maan ja taivaan välisistä asioista, yhdessä ihmettelyä, ja hauskoille asioille nauramista. Mutta kunhan nyt aluksi ensin tutustuttaisiin niin, että kumpikin saisi kerrottua tunteistaan.

Ei hullumpi lista. Pidän itsekin sekä läheisyydestä että seksistä. Yhdessä ulkoilu kuulostaa erinomaiselta, mutta sienistä en oikein välitä. Teatteri on ok, mutta suoraan sanottuna olen enemmän leffaihmisiä. Jos olet kaivattuni, olet varmaan huomannut, että puhun välillä liikaakin eli keskusteltavaa ja tyhmiä vitsejä piisaisi kyllä.

Vierailija
6488/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään ensimmäistä kertaa vähän mustasukkainen sinusta, vaikka ole minkäänlaista oikeutta olla... Eikä ollut edes järkevää syytä.

Vierailija
6489/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä listauksissa ei puhuta ikinä kylästelystä mitään.

Menisikö monilla hermot, jos pitäisi kylästellä paljon tai toinen olisi paljon kylästelemässä ja omassa kodissa olisi usein (yö)vieraita?

Vierailija
6490/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulanut lumiukko kirjoitti:

Olin tänään ensimmäistä kertaa vähän mustasukkainen sinusta, vaikka ole minkäänlaista oikeutta olla... Eikä ollut edes järkevää syytä.

Mitä tapahtui?

Vierailija
6491/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha ❤️

Vierailija
6492/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulanut lumiukko kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Ei oikeasti yhtään mitään mainitsemisen arvoista. En ole juuri koskaan kateellinen (edes tutun lottovoitosta) tai mustasukkainen, eli vähän säikähdin omia tuntemuksiani. Kai se meinaa, että oikeasti välitän eikä ole mikään ylimenevä ihastus. Hyvä tehdä itsetutkiskelua.

Vierailija
6493/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman laidalla, susta kaukana

piirrän hiekkaan sun nimee.

Oikeesti just täällä tajusin kuin mä rakastan ja himoitsen Keittoa.

Ihan hirvee ikävä.

Vierailija
6494/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että olen päässyt vähän irti sinusta, mutta tiedän jo nyt, että pian, kun näemme taas, isket kuin salama minuun.

Mitkä ovat sinun tunteesi mies?

Vierailija
6495/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ja kauniita unia, Modesty.

Vierailija
6496/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä naisella aikamoinen lista! Oletko sinkku ja lapseton?

Sinkku ja lapsellinen.

Vierailija
6497/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää on muuttunut lähinnä rakkausketjuksi, en enää sillä tavalla kaipaa.

Ei ole edes mitään unelmia tai haaveita häneen liittyen, joskus tulee joku fyysinen tunne hetkeksi tai saatan ajatella, että olisipa hän täällä.

Tullut sellainen rauhallinen olo, että elämässä on niin paljon muutakin ja sopivia ihmisiä, ettei tunnu enää musertavalta elää ilman häntä ja mitään kontaktia häneen.

Vähän sellainen kuin jotain kuollutta muistelisi; tulee tasaisin väliajoin mieleen ja sitten mietit häntä hetken, asuu jopa takaraivossa jatkuvasti, mutta tiedät ettei häntä enää ole eikä niihin ajatuksiin ja tunteisiin liity sen suurempaa dramatiikkaa tai kipeitä tunteita.

Ystävätkin on huomanneet, etten puhu hänestä enää ja silloin harvoin kun puhun, teen sen rauhallisesti kohtalon hyväksyneenä.

Vierailija
6498/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä naisella aikamoinen lista! Oletko sinkku ja lapseton?

Lisään vielä, että tuo oli aikuisen naisen unelma miehestä,jonka kanssa ihan arki olisi juhlaa. En tarvitse mitään muuta, kuin hänet rinnalleni, niin olen tyytyväinen.

Vierailija
6499/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä Jj Abrams

Vierailija
6500/16650 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman laidalla, susta kaukana

piirrän hiekkaan sun nimee.

Oikeesti just täällä tajusin kuin mä rakastan ja himoitsen Keittoa.

Ihan hirvee ikävä.

😂

Ketju on lukittu.