Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
4701/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tiimi. Paras tiimi.

Vierailija
4702/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sinäkin olet minua kaivannut ja rakastanut kaikki nämä vuodet kuin minä sinua? Olisi aika shokki saada tietää asia todeksi. Sinä tiedät minun sua kaivanneen. Minulle sun tunteet jäi tuntemattomiksi, vain aavistus ja vaistoni mulle jotain vihjasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4703/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha V tykkään susta niin että halkeen.

Vierailija
4704/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille naiselle kirjoitti:

Mitä jos sinäkin olet minua kaivannut ja rakastanut kaikki nämä vuodet kuin minä sinua? Olisi aika shokki saada tietää asia todeksi. Sinä tiedät minun sua kaivanneen. Minulle sun tunteet jäi tuntemattomiksi, vain aavistus ja vaistoni mulle jotain vihjasi.

Kysy niin vastaan rehellisesti tunteistani.

Vierailija
4705/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletmullekräkkiä kirjoitti:

Juuri kun olin varma että ei enää nähdä niin sittenhän se tapahtui... Tuli niin puun takaa, että välttelin varmaan katsekontaktia ja vaikutin kylmältä.

Sairasta, että aikuinen mies tuijottelee kattoa toista tuntia putkeen. Ikään kuin yritän olla ajattelematta vaikka kroppa tuntuukin käyvän kierroksilla.

Tänäänkö tuo tapahtui?

Tapahtui joo tänään illalla.

Vierailija
4706/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää! Kenelle tämä ja keneltä?

Vierailija
4707/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon sen nyt tässä ja sanon sen sinulle joskus myös irl että rakastuin sinuun, rakastan sinua ja kaipaan ja ikävöin joka ikinen päivä. Nyt sun pitää vaan uskoa että olen se jota kaipaat ja rakastat.

Vierailija
4708/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, se oon just mä. Sitä kun sä oot täällä miettiny ;)

T

Vierailija
4709/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla mies ikävä minua? Haluaisin, että olisit kanssani.

Ainahan minulla on..

Vierailija
4710/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sellaista, että jos me yhden kerran tavattaisiin? Vain yksi kerta ja sitten palattaisiin takaisin meidän tavalliseen elämään. Mitä mieltä olisit tällaisesta?

Epäilen, että se ei ehkä riittäisi...

On niin helppo sanoa nyt, että palataan siihen mikä on. Mysteerin verho ikään kuin vähän hälvenisi ja sillä tavoin helpottaisi tätä olemista. Sittenpähän ei ainakaan ihan kaikki kysymättömät kysymykset, keskustelemattomat asiat ja tapahtumatta jääneet kosketukset painaisi.  Mutta niin...riittäisikö se. Sillä tavalla ettei toivoisi enää lisää vielä kauheammin ja sillä tavalla että sinä yhtenä kertana onnistuisi käydä läpi kaiken sen, mitä rakkaudessa jotkut kokee hitaammin vuosikymmenissä. (Kyllä, minäkin olen niin naivi että oon joskus jopa kuvitellut sut pappana mun vieressä).

On tuskaa kun ei tiedä ja olisi varmasti tuskaa kun tietäisi. Mutta kyllä mä silti haluaisin ennemmin tietää ja ehkä pikkuisen jopa jotain kokeakin, jos muuta ei voi.

Vierailija
4711/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

K kaipaa sydämensä toista puolta.

Vierailija
4712/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua, en oo vihainen toiv nähdään pian

Vierailija
4713/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon sen nyt tässä ja sanon sen sinulle joskus myös irl että rakastuin sinuun, rakastan sinua ja kaipaan ja ikävöin joka ikinen päivä. Nyt sun pitää vaan uskoa että olen se jota kaipaat ja rakastat.

Kenelle? :)

Vierailija
4714/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K kaipaa sydämensä toista puolta.

A:ta?

Vierailija
4715/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luopunut toivosta, luopunut sinusta ja kaikesta yhteisestä.

Vierailija
4716/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle? :)

Ja keneltä?

Vierailija
4717/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäyön viettäisin kanssasi kahden, jos voisin. Vaikka ulapalle tuijotellen, sinuun painautuen...

Vierailija
4718/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme Ole nähneet 7 vuoteen vaikka etäisyys ei Ole pitkä. En voi koskaan unohtaa sinua, vaikka en tiedä sinusta enää mitään ja olen löytänyt toisen.

Vierailija
4719/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, olisiko meillä oikein mukavaa tai edes mukavaa. Eihän me koskaan mitenkään luontevasti hakeuduttu toistemme seuraan vaan ihan muiden ihmisten seuraan. Kunhan mietin.

Vierailija
4720/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko rakkaalleni, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä täältä jostakin sinne jonnekin. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on sama määrä kirjaimia ja tavuja. Ikävä.

Ketju on lukittu.