Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
4721/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä sinulle, joka olet niin rakas. Haluaisin sinut tänne viereeni, rutistaisin vaan ja silittelisin. Ikävä on niin kova, että aivan sattuu. Jos näemme vielä syksyllä, toivon, ettei enää ikinä tule näin pitkää eroa. Ei tällaista voi kestää. Halauksia ja helliä hyvän yön toivotuksia. 

Vierailija
4722/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan ja kaipaan sinua. Oltaisiinpa kahdestaan. Helliä suudelmia sinulle. Hyvää yötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4723/16650 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä alapeukuttavalle Qihixelle.

Vierailija
4724/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa järki ja tunne joskus samaa mieltä sinusta.

Vierailija
4725/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa herätä mies sinun vierestä uuteen aamuun lintujen laulaessa konserttiaan. Vain me kaksi, siellä jossain haaveissa.

Vierailija
4726/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olispa järki ja tunne joskus samaa mieltä sinusta.

Eli mitenpäin menee, kenelle?

Vierailija
4727/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneena joskus jopa luulin että sinä olisit minulle se oikea, mutta ei se menekään niin.

Vierailija
4728/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa vaikka löydät uuden tai olisit löytänyt jo. Jonkun sopivan.

Vierailija
4729/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on helpompaa, kun emme ole nähneet. Viikoloppu muuttaa taas kaiken - se on ihanaa, mutta raastavaa.

Vierailija
4730/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kirjoitan ja puran ajatuksiani,

en ole enää mustasukkainen sinusta. Ehkä se kertoo jo paljon, ja senkin että tunteet ovat haihtuneet.

Ei ole vihaa, ei ole katkeruutta.

Jäi inhottavia muistoja, mutta jäi myös paljon kauniitakin muistoja.

Vierailija
4731/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan sopeutua ajatukseen että sinulla on uusi tai jos ei vielä ole, niin olet sitä etsimässä.

Vierailija
4732/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoitukseksi jäi se mitä olin sinulle, mitä halusit, mitä tunsit minua kohtaan, mutta ei sillä ole enään väliä. Nyt on kesä ja lämmintä, se riittää mulle. Jos toisesta ei saa selvää eikä toinen haluu kertoo, niin tulkitsen sen niin että ei ole väliä.

Vierailija
4733/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sillä kaikella oli jokin tarkoitus, en tiedä. Ehkä se vielä joskus selvenee.

Vierailija
4734/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että saisimme muutaman tunnin kulutettua ihan vain katselemalla toisiamme. Tykkään sinusta mies. Tänään heräsin kovasn ikävään.

Vierailija
4735/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt alkaa luovuttamaan sinun suhteen ja yritän unohtaa sinut. Vaikeaa se tulee olemaan. En kadu meissä mitään, vaan olen iloinen siitä, että meillä oli meidän yhteiset hetkemme. Sait minut onnelliseksi, mutta samalla myös surulliseksi. Meitä ei sittenkään ole tarkoitettu yhteen. Kaikella on tarkoituksensa. Näin ajattelen sinustakin. Muistot kantavat pitkälle. Rakastan sinua.

Vierailija
4736/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päättänyt alkaa luovuttamaan sinun suhteen ja yritän unohtaa sinut. Vaikeaa se tulee olemaan. En kadu meissä mitään, vaan olen iloinen siitä, että meillä oli meidän yhteiset hetkemme. Sait minut onnelliseksi, mutta samalla myös surulliseksi. Meitä ei sittenkään ole tarkoitettu yhteen. Kaikella on tarkoituksensa. Näin ajattelen sinustakin. Muistot kantavat pitkälle. Rakastan sinua.

Mitä viimeinen lauseesi tarkoittaa, mitä se pitää sisällään?

Vierailija
4737/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kirjoitit tuon viimeisen lauseen Rakastan sinua?

Vierailija
4738/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin siksi kauemmaksi ja kauemmaksi kun huomasin että sinulla on haku päällä ja jatkuvasti katselit muita, tai ainakin vitsailit heistä. Tuntui siltä että et halua (ainakaan) minua.

Vierailija
4739/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastan häntä oikeasti. Mutta tiedän ettei meistä tule mitään suurempaa, koska hän ei rakasta minua enää.

Vierailija
4740/16650 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska rakastan häntä oikeasti. Mutta tiedän ettei meistä tule mitään suurempaa, koska hän ei rakasta minua enää.

Mistä tiedät että hän ei rakasta sua enää? Tiesikö hän että sä rakastat häntä?

Ketju on lukittu.