Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII

Vierailija
29.05.2018 |

asialinjalla tällä(kin) kertaa.

Kommentit (16650)

Vierailija
2801/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka et ”uskalla” koska toinen osapuoli on ehkä hämmentänyt (haluamattaan) tilannetta, kannatatko jalkapallojoukkuetta jonka lipussa on vihreää väriä..? T. Se ”Vieressä istuja”

Vierailija
2802/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee teee teeee T❤❤❤❤❤❤❤😊❤❤❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2803/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sä varmaan tiesit, että olit mielestäni kiva, mutta sillä ei varmaan suuremmin ollut väliä. Sellaisena kuva susta on säilynyt, vaikka muistoja sen muodostumiseen oli vain vähän, ja paljon jäi epävarman varaan.

Mikä jäi epävarman varaan? Mitä tarkoittaa kiva? Naapurin koirakin voi olla kiva.

Vierailija
2804/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltaa rakkaalleni. Mitä juhannukseesi kuuluu? Saisinpa viettää juhannuksen kanssasi. Haluasin olla kanssasi mökillä. Yöllä kävisimme keräämässä kukkia ja istuisimme laiturilla kuuntelemassa kesäyön hiljaisuutta. Sadekaan ei haittaisi. Olisi tunnelmallista istua tuvassa kuuntelemassa sateen ropinaa ja lämmitellä takkatulen ääressä.

Sinun etunimesi viimeinen kirjain on sama kuin minun ensimmäinen.

Iltaa rakas nuorukaiseni! 😉 Olen kotona kahvikupillisella. Entä sinä? 

Minustakin olisi mukavaa viettää juhannus yhdessä, vaikka mökkeillen. 🤗 Voitaisiin poimia juhannuskukkia, koivunoksia ja käydä saunassa. Yöllä sukellettaisiin puhtaisiin lakanoihin. 😉

Vierailija
2805/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa että se käy vieraissa, mulle riittää että ollaan yhdessä. En tarvitse pelastajaa enkä mitään muutakaan hännystelijää. Mun mies on hyvä kodin töissäkin on käynyt ihan alan koulujakin.

Vierailija
2806/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sinua nainen. Tietäisitpä, miten tärkeä olet aina ollut minulle. Luulen kuitenkin, etten voi koskaan kertoa sitä. Ehkä voit edes aistia sen telepaattisesti.

Vierailija
2807/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun taas nähdään, lupaan näyttää sen, miten paljon sinusta välitän mies. Olet ihana ja sydämeni valittu.

Vierailija
2808/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää juhannusta mies vailla tunnisteita!

Vierailija
2809/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sun mies on käynyt kolme vuotta ammattikoulua, jotta osaa lyödä naulan seinään? Sillä kannattaakin jo ylpeillä.

Vierailija
2810/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä sinua nainen. Tietäisitpä, miten tärkeä olet aina ollut minulle. Luulen kuitenkin, etten voi koskaan kertoa sitä. Ehkä voit edes aistia sen telepaattisesti.

Tietäisitpä millainen ikävä minulla on sinua koko ajan. Haluaisin että kertoisit minulle miten tunnet ja haluaisin kertoa sinulle kuinka paljon merkitset minulle. Kyllä sellainen tilaisuus meille vielä tulee.

Vierailija
2811/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu hyvältä kuulla tuo, kiitos! Sinä olet tärkeä minulle ystäväni! 🤗 

Kyllä me vielä nähdään! 😉

Vierailija
2812/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JM, ehkä vielä joskus vanhat asiat unohtuu ja löydämme toisemme uudelleen...

Vähän tunnisteita nyt. Mihin kirjaimeen hänen etunimensä päättyy? Mikä sun etunimen alkukirjain on? Milloin tapasitte ekan kerran?

2013. En mä enempää avaa ettei kukaan tunnista. Hän tuntui siltä oikealta mutta hoidimme asiat väärin. Joskus pitää menettää jotain että tajuaa mitä oikeasti haluaa.

Vierailija
2813/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olin aistivinani sellaista, mutta tänä vuonna olet viestinyt enimmäkseen jotain ihan päinvastaista kuin sitä että oisin sulle tärkeä.

Vierailija
2814/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku hyvin rakkaani. Rakastan sinua. Kiihkeitä ja helliä suudelmia sinulle. Olet niin rakas. Hyvää yötä.

Vierailija
2815/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JM, ehkä vielä joskus vanhat asiat unohtuu ja löydämme toisemme uudelleen...

Vähän tunnisteita nyt. Mihin kirjaimeen hänen etunimensä päättyy? Mikä sun etunimen alkukirjain on? Milloin tapasitte ekan kerran?

2013. En mä enempää avaa ettei kukaan tunnista. Hän tuntui siltä oikealta mutta hoidimme asiat väärin. Joskus pitää menettää jotain että tajuaa mitä oikeasti haluaa.

Onko kaipauksen kohteesi nainen vai mies?

Vierailija
2816/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut painautua syliisi rakas.

Vierailija
2817/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja kuuma suudelma miehelle joka jakaa tämän saman kaipauksen! Nuku hyvin rakas! Olet mielessäni taukoamatta. Ihanaa ja raastavaa samalla!

Vierailija
2818/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä rakkaalleni. Ulkona näyttää kohta alkavan sataa, mutta yhdessä olisi turvallista kuunnella sateen ropinaa ja nauttia kesäyöstä. Lämpimiä halauksia sinulle. Nuku hyvin.

Vierailija
2819/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti voit sen kertoa. Onko jokin syy, miksi et voisi?

Se voisi olla tosi iso asia sille naiselle. Sitä kun ei koskaan tiedä, mitä toinen joutuu tai on joutunut käymään läpi.

Vierailija
2820/16650 |
21.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana nukahtaa kainaloosi. Ikävä.

Ketju on lukittu.